2021-01-23, 21:19
Medlem
Willys där man kan beställa & hämta ut färdigpackat, går nån cp-cirkus låt till den reklamen som jag bara inte klarar av.

Sen nån läkare som läser doktor och barnet säger punkt i 40 sekunder in i sin mikrofon innan doktorn avslutar med SE i hans mikrofon. Vilken blatte kom på den reklamen helt seriöst nu?

Telias reklam är ganska störande med sin Dragostea Din Tei grej. För det första vet väl inte milleniumbarnen som är med i reklamen och alla boomers vilken hype den låten fick. Sen varför visa ett blattebarn som stirrar in i VR? Så cringe.

Zmartas med killen som kastade ved var ganska störande, bara på sättet han såg ut att vara bättre än alla andra. Tjejen som sitter i bastun gör ett bättre jobb och är rätt så snygg, skulle lätt sätta på
Senast redigerad av fonzen 2021-01-23 kl. 21:45.
Citera
2021-01-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Det är klart att han flinar glatt, han är väl den enda som tjänar på Postkodlotteriet. Redan 2014 tog han ut en lön på 4 miljoner om året...
Ja ordspråket skrattar hela vägen till banken har fått ett ansikte
Citera
2021-01-24, 17:11
Medlem
godboys avatar
Doktor.se Sämre finns knappast. Har ingenting med vård ö h t att göra. Sitter någon jävla z-skådis på en pinnstol och han svarar på ett videosamtal och det enda som sägs är just doktor.se på ett synnerligen utvecklingsstört sätt.

Även Folksams gulklädda tjej. Visst ser hon helt okej ut, men reklamen är mongo.
Citera
2021-01-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Doktor.se Sämre finns knappast. Har ingenting med vård ö h t att göra. Sitter någon jävla z-skådis på en pinnstol och han svarar på ett videosamtal och det enda som sägs är just doktor.se på ett synnerligen utvecklingsstört sätt.

Även Folksams gulklädda tjej. Visst ser hon helt okej ut, men reklamen är mongo.

Den där med lilla flickan då - puuuuuunkt!
Citera
2021-01-26, 17:45
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Zmartas med killen som kastade ved var ganska störande, bara på sättet han såg ut att vara bättre än alla andra. Tjejen som sitter i bastun gör ett bättre jobb och är rätt så snygg, skulle lätt sätta på
Zmarta vill man bara spy på, så väldigt påfrestande: "VET NI VAD JAG HAR GJORT!!?? JAG HAR TAGIT ETT LÅN..."
Det är väl inget att gasta om, det är aldrig något bra att ta ett lån. Idioterna borde skämmas.
Citera
2021-01-28, 10:52
Medlem
_Strebers avatar
Foodora... Sugen på att äta bajs? Fuudåååra. Sugen på att äta din mamma? - Fuudåååra.
Telenor - Jag fattar inte den som går nu, och stör mig inåt helvete på ungen som åker förbi på trottoaren i kostymbyxor och propellermössa. Köpa mjölk och bli scannad? Nä tack.
Willys - Instämmer med tidigare kommentar om CP-cirkus låt, slänger mig på mute-knappen.
Telia - Mer präktig får man leta efter, särskilt den långa versionen. Maya hii maya hoo.
Citera
2021-01-28, 15:19
Avslutad
Att ingen har nämnt hejalbert där fyra dataanimerade figurer säger "och nu kan du prova kostnadsfritt fram till. Påååååsk"
Citera
2021-01-28, 15:26
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Att ingen har nämnt hejalbert där fyra dataanimerade figurer säger "och nu kan du prova kostnadsfritt fram till. Påååååsk"

Jag nämnde den för ett par veckor sen men den tål att nämnas igen. Så jävla irriterande och ett exempel på hur det blir när beställaren av reklam inte tar hänsyn till hur mycket det stör när samma reklam körs i varje reklampaus under flera kvällar.

Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
ALBERT ... denna störiga animerade efterblivna reklam. Visserligen för en bra grej men jag blir galen på nojset!
Citera
2021-01-29, 19:58
Medlem
PedoJoeBidens avatar
3s reklam med Jaime Pressly.
Så töntigt, så amerikaniserat, så poänglös.
Hoppas verkligen inte det här blir en trend att man börjar anlita amerikanska skådespelare för att göra reklam för svenska företag.
Citera
2021-01-31, 20:40
Avslutad
Lindex med amning och mjölkstinna tuttar.
Citera
2021-01-31, 22:12
Medlem
_Strebers avatar
VOLVO - Every morning at half past six ... orka tjata.

Unionen där två typer varav en snubbe i brunt åker upp o ner på stolar. Töntar.
Citera
2021-01-31, 22:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
3s reklam med Jaime Pressly.
Så töntigt, så amerikaniserat, så poänglös.
Hoppas verkligen inte det här blir en trend att man börjar anlita amerikanska skådespelare för att göra reklam för svenska företag.
Hon har mustiga pattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in