Citat:
Ursprungligen postat av
ardathbey
Inget av dessa 18 counties har alltid gått till vinnaren. Ta t ex första på listan:” Bremer County, Iowa, voted for Donald Trump over Joe Biden.[4] This was the first time it backed a losing candidate since 1976.”
Det är sant. Jag menar att de brukar gå till vinnaren. Det har aldrig tidigare skett att de alla utom ett har gått till förloraren.
Jag orkar inte hålla på med dessa teknikaliteter där det handlar om något enstaka faktafel. Bellwether countys brukar gå till vinnaren, och så vitt jag vet har det aldrig skett att nästan alla har gått till förloraren. Detta är väldigt suspekt, och tyder på valfusk.
Det finns inget klockrent bevis eller någon smoking gun för att valfusk ägde rum. Jag har många gånger ställt frågan "Hur ska ett bevis för omfattande valfusk se ut?" Jag har aldrig fått något svar på frågan. Det enda vi kan utgå ifrån är en massa saker som tyder på valfusk, och alla dessa saker kan givetvis bortförklaras med en alternativ teori.
Om ni nu är så säkra på att inget valfusk ägde rum, varför försöker ni övertyga oss om det? Jag hade till exempel aldrig lagt ner någon tid på att försöka övertyga folk om att jorden är rund. Jag vet att det är så, och det stör inte mig det minsta att det finns folk som tror på motsatsen. Vill de tro på något så korkat, så tro på. Jag tror personligen att ni innerst inne vet att det troligtvis fuskades under valet, och det går er på nerverna att personen som ni hatar mer än något annat, egentligen inte förlorade, och fortfarande är väldigt omtyckt av väldigt många.