2021-01-25, 19:04
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
I det som media rapporterat så tror jag är det är mer påtaglig information. Att han har likande rörelsemönster är bevismässigt väldigt svagt. Det är nog betydligt mer konkreta uppgifter än så. Kan de matcha det så är det ju möjligen ett indicie men hans löpsteg kan ju bero på att han hade dubbla lager kläder eller något som påverkade steget.

Säkert fylld med benzo eller annan drog med (hur detta nu än påverkar löpningen?).
Citera
2021-01-25, 19:28
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
I det som media rapporterat så tror jag är det är mer påtaglig information. Att han har likande rörelsemönster är bevismässigt väldigt svagt. Det är nog betydligt mer konkreta uppgifter än så. Kan de matcha det så är det ju möjligen ett indicie men hans löpsteg kan ju bero på att han hade dubbla lager kläder eller något som påverkade steget.

Han rör sig som flertalet av dessa kortväxta vanskapta mongolid blattar gör , jag gissar att 40% av inavlet i mmö springer liknande.
Citera
2021-01-25, 19:32
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
De tre bröderna är alla mördare/misstänkta mördare, och flera andra i deras umgänge. De håller nog ihop bröderna i alla fall. Men hoppas att de alla tre får det jävligt svårt.
Vilka vidriga gener de måsta ha.

Om nu hela familjen är kackerlackor även pappan så är det väl bara att skicka dom till det land de kommer ifrån.
De är inte värda att leva ens .
Citera
2021-01-25, 19:33
Medlem
Hur mkt inavel finns det i Malmö?
Citera
2021-01-25, 19:38
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Jag sätter min veckopeng på att aset efter dom och utplacering blir mördad på kåken.
Citera
2021-01-25, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Jag sätter min veckopeng på att aset efter dom och utplacering blir mördad på kåken.

Väldigt sällan folk blir det i Sverige. Kan bara komma på ett tillfälle o det var på Säter.
Citera
2021-01-25, 19:43
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det är något som inte stämmer. Billy häktas för mord på Karolin. Mordet var ett led i kriget mellan Mekky och Dani och det tilltänkta mordoffret var egentligen hennes make Naief som är på Danis sida.

Samtidigt sitter Billys storebror häktad, misstänkt för att ha planerat att mörda Musti på Danis uppdrag. Musti som är häktad för delaktighet i mordet på Karolin.

Det går inte riktigt ihop.

Jusste. Kan det ha varit för att skona sin brorsas liv genom att plocka Musti? Fast det går inte ihop heller...
Citera
2021-01-25, 19:54
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff

Snarare ungdomsrabatt och straffrabatt pga upprepad brottslighet. Så han kommer väl ut ännu fortare nu bara. Säkert får vi betala honom extra pengar med....
Citera
2021-01-25, 19:58
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Jusste. Kan det ha varit för att skona sin brorsas liv genom att plocka Musti? Fast det går inte ihop heller...

Tror inte den familjen har några lojaliteter utan dödar åt den som betalar oavsett sida i konflikten.
Citera
2021-01-25, 20:09
Medlem
Aakkes avatar
Han som är Gripen, vet ni om han har samma rörelsemönster som på den filmen, dvs som dvärgarna på Fångarna på fortet.
Citera
2021-01-25, 20:20
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Han rör sig som flertalet av dessa kortväxta vanskapta mongolid blattar gör , jag gissar att 40% av inavlet i mmö springer liknande.

Han skulle aldrig kunna marschera i det militära med sin passgång, dvs kamelernas gångart:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Passgång
Citera
2021-01-25, 20:27
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
De tre bröderna är alla mördare/misstänkta mördare, och flera andra i deras umgänge. De håller nog ihop bröderna i alla fall. Men hoppas att de alla tre får det jävligt svårt.
Vilka vidriga gener de måsta ha.

Håller med! Men märkligt nog figurerar dem i flera utredningar som inte har kopplingar emellan? Flera av offren är i grund allierade men dessa bröder agerar ju helvit åt allt och alla? Märkligt kan inte få ihop alla dem här morden men ändå kopplas parasiterna till allt och alla? Antingen är bröderna så pass lojala till varandra med tystnadsplikt gentemot gatan eller så går dem bakom ryggen på varandra och står på olika sidor av Malmös undrevärld? Hoppas dem alla ryker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in