2021-01-20, 02:10
Medlem
Antexs avatar
Generellt gäller det nog att hålla sig ifrån Östermalm, där Simon och hans runkkompisar kan sitta och tajjan ikapp utan att bli piskade av några homies.

Att stöta på en halvrunkad polis är värre än en pundaren på avtändning.

Så jävla stissiga med deras halvstånd..
Citera
2021-01-20, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Generellt gäller det nog att hålla sig ifrån Östermalm, där Simon och hans runkkompisar kan sitta och tajjan ikapp utan att bli piskade av några homies.

Att stöta på en halvrunkad polis är värre än en pundaren på avtändning.

Så jävla stissiga med deras halvstånd..
Får kanske hitta andra områden att sitta på många tjejer i Bromma igår,vby också populära ställen men kanske svårt att sitta i busken och frysa rumpan av sig. Blir mycket sjuk skrivningar, och mera personal brist. Kanske man ska försöka ängna sig åt pandemin lagen så den efter följs varmt och skönt i butiken och restauranger även allmänna utrymmen som tåget och bussar. Låt
Folk knulla i fred
Citera
2021-01-20, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Lägg ner innan du blir helt förstörd. Sexköparna här är inte normala människor

Många flashbackare är ju lite udda, det är allmänt känt. Gäller långt ifrån bara sexköparna. Men jag skulle inte säga att folk på fb är representativa för det breda flertalet.

Förutsatt att Amanda har bra säkerhetsrutiner och magkänsla så ska det nog gå bra.
Citera
2021-01-20, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Något åt det hållet! Ett av de o sedda kortet , vill inte ha någon som liknar en pundare eller ett offer för trafick. Så jag höjer ett varningens finger
hade kontakt med henne en natt o då sa hon att hon skulle skicka ut killen under tiden jag skulle ha kommit
Citera
2021-01-20, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
hade kontakt med henne en natt o då sa hon att hon skulle skicka ut killen under tiden jag skulle ha kommit
Nej själva annonsen fick magsyran att gå i gång.
Kanske lite för nåjig vad vet jag
Citera
2021-01-20, 11:04
Medlem
Citat:
Nej själva annonsen fick magsyran att gå i gång.
Kanske lite för nåjig vad vet jag
ja bättre än att dra in i nåt dåligt
Citera
2021-01-20, 11:24
Medlem
Citat:
ja bättre än att dra in i nåt dåligt
Ja räcker med att få pengar stulna av ny svensk tjej för att hon inte hade kodis hemma vägrade att betala tillbaka backa slanten. Sen hysterikan som körde ut mig ur lägenheten Hon var svenska,så jag tar det lugnt med nya kontakter nu försöker tänka med det stora huvudet inte med det lilla mellan benen. Men det finns risk att det kan bli fel
Citera
2021-01-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ja räcker med att få pengar stulna av ny svensk tjej för att hon inte hade kodis hemma vägrade att betala tillbaka backa slanten. Sen hysterikan som körde ut mig ur lägenheten Hon var svenska,så jag tar det lugnt med nya kontakter nu försöker tänka med det stora huvudet inte med det lilla mellan benen. Men det finns risk att det kan bli fel
ja säkrare med etablerade kontakter
Citera
2021-01-20, 20:01
Medlem
Citat:
Finns nog en hel del av de som höll på för några år sedan som fortfarande håller på i det fördolda utan att annons. Skulle vara kul att veta om de är aktiva, verkar mest vara rysk och rumänska tjejer som annonserar, synd att det gamla gardet lakt av😇
Annika i Vallentuna, va helt me på att man fick köra utan regnrock, dock inte första gången, minns jag.. Efter ett antal träffar, messa hon mig att hon va på smällen, och jag var producenten i dramat😳, flertal nervösa månader följde, och hon hade också kontaktat soc, så när ungen va född, fick jag kallelse till toppsning, kändes som rena lotto vinsten, när hon sen ringde mig, och sa de va hennes kille som va fadern, trots hon tidigare va "säker" att de va jag. Vi lova varandra att vi skulle behålla kontakten, men så blev det inte, däremot saknar jag ännu de hämningslösa liggen me henne, där man fick köra utan regnrock.
Citera
2021-01-20, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
pundarradarn ger utslag nattetid

Jag kanske är lost. Men vad menar du?
Citera
2021-01-20, 20:30
Avslutad
Citat:

Killen? Menar du tidigare kund eller vadå?
Citera
2021-01-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimano
Killen? Menar du tidigare kund eller vadå?
hennes kille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in