2021-01-17, 23:45
Medlem
Tror de adel, han e dömd för grovt vapenbrott o från husby o känd rappare, dree low redan efterlyst. Så antingen Palle eller adel men tror ej Palle torskat på grovt vapenbrott. Så måste va adel
Citera
2021-01-17, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/polisens-nodrop-barn-far-vapen-i-nya-konflikten/

Vill du att jag ska fortsätta hitta på?

P.J har också miljoner spelningar på Spotify, även Adel?
Citera
2021-01-17, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
P.J har också miljoner spelningar på Spotify, även Adel?

Är de en av sex ledare i Husby nätverket? Har enbart hört att tjockisen är det. Jag kan givetvis ha fel där. Men faktum att Dree Low som det står i artikeln kammat hem priser, har Adel gjort det?
Citera
2021-01-18, 00:03
Medlem
Kan vara han, men då är han efterlyst forfarande för brottet i slutet av maj.
Citera
2021-01-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Kan vara han, men då är han efterlyst forfarande för brottet i slutet av maj.

Artikeln jag länkade till sist är publicerad i september och brottet ägde rum i maj. I artikeln står det att han är efterlyst. Men svenska polisen gillar ju hellre att jaga pinnar på plattan.
Citera
2021-01-18, 01:32
Medlem
idk1idcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampzop
Kan det vara Blizzy?

Dock vet jag inte om han är dömd för grovt vapenbrott sedan tidigare, någon som vet?
NEJ, blizzy är en väldigt lugn person och kanske till och med lite rädd för gatan om jag fått rätt bild av han. får nog gissa på dre low
Citera
2021-01-18, 02:33
Medlem
https://www.expressen.se/noje/adels-revansch-efter-svara-tiden-raddade-mig-sjalv/

I denna artikel står det att Adel dömts för grov misshandel och grovt vapenbrott precis som den nu efterlysta rapparen
Citera
2021-01-18, 05:06
Medlem
Finns det en tråd för Dree Low händelsen där han var efterlyst?
Har nämligen hört rykten att någon lämnat in sig för han
Citera
2021-01-18, 07:28
Medlem
Gissar på att de kan vara adel eller dree low. Den som nu skrev macky måste va helt slut i huvet, macky är från Skarpnäck inte ifrån ruttna husby
Citera
2021-01-18, 08:57
Medlem
Fick det bekräftat att det är Adel det handlar om.
Citera
2021-01-18, 09:33
Medlem
Jepp. Det är Adel.
Citera
2021-01-18, 09:41
Medlem
AzzyNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Enda svenska rapparen med miljoner strömningar jag känner till är Markoolio. Kan det vara han?

Kompis markoolio är på botten av listan om du ska jämföra spelningar med dagens gangsterappare, han har varit orelevant i ett antal år, och kommer nog förbli det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in