Citat:
Ursprungligen postat av
Mittpunkt
En lycklig vinnare i Sverige fick 5+1 ikväll som genererade 21,784,354 kr.
Vinnaren är funnen. Ingen högoddsare, Helsingborg. Är det Henke? Förmodligen inte, de pengarna skulle inte förändra så mycket för honom!
Citat:
Miljonvinnaren är en man i 50-årsåldern från Helsingborg. Mannen lägger ett femveckorsspel med två rader, med en insats på 25 kronor per rad. En total insats på 250 kronor över fem veckor växlade alltså upp och landade på hela 21 784 354 kronor.
Citat:
Mannen från Helsingborg har länge drömt om att vinna lite större. Han har planer och drömmar, men vill framförallt se till att trygga vardagen och framtiden.
– Jag kommer trygga vår framtid, fruns och min, men jag kan säga att drömmar kommer förverkligas. Mer än så vill jag inte säga just nu, avslutade vinnaren.
– Lyckan och glädjen hördes verkligen när han berättade detta. Han verkar vara en jordnära person, så jag tror verkligen att de kommer lyckas med sina drömmar, säger Liselotte Fondelius.
Men han spelade bara två enkelrader, precis som jag. Så chansen finns verkligen likväl även om den är liten. Grattis till vinsten, vem du nu än är!
https://www.svenskaspel.se/eurojackpot/vinnare