2021-01-14, 14:05
  #2257
Medlem
Medlemloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlosterRiddaren
Hon har "lyckats" bättre än vad alla tillsammans har gjort i den här tråden, och hon är för stolt över det.

Att hon känner sig stolt över sin framgång är som att skryta om när man vinner Eurojackpot eller V75, det ligger noll skicklighet i det och endast tur. Samma sak gäller med Bianca, hon är född med silversked och har inte behövt presterat mer än vad gemene knegare från arbetarklassen gör för att "lyckas" med sitt liv, det har varit givet för henne att lyckas. Helt rätt i tiden när stjärnors barn slår igenom utan att behöva göra något, det krävs inga 20.0 i betyg och tunga universitetsutbildningar, röda mattan har legat framme och det som behövts göra är att ta första klivet (med hjälp av mamma).
Citera
2021-01-14, 19:32
  #2258
Medlem
Ni som kritiserar bianca.måste ha haft ett fruktansvärt tråkigt liv.....när Bianca är typ 50 .kan hon skratta åt allt hon hitta på som 25 åring .det som.ni tycker är så förskräckligt...men vist är det synd att hon förstör sitt vackra utseende med en massa fillers.
Citera
2021-01-14, 20:03
  #2259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemlos
Att hon känner sig stolt över sin framgång är som att skryta om när man vinner Eurojackpot eller V75, det ligger noll skicklighet i det och endast tur. Samma sak gäller med Bianca, hon är född med silversked och har inte behövt presterat mer än vad gemene knegare från arbetarklassen gör för att "lyckas" med sitt liv, det har varit givet för henne att lyckas. Helt rätt i tiden när stjärnors barn slår igenom utan att behöva göra något, det krävs inga 20.0 i betyg och tunga universitetsutbildningar, röda mattan har legat framme och det som behövts göra är att ta första klivet (med hjälp av mamma).
Precis det jag menade med "för stolt".
Citera
2021-01-14, 20:13
  #2260
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlosterRiddaren
Precis det jag menade med "för stolt".
Stackars vänstervridna jävlar
Ni har väl för helvete inte en aning om hur hon jobbar
Citera
2021-01-14, 20:18
  #2261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Stackars vänstervridna jävlar
Ni har väl för helvete inte en aning om hur hon jobbar
"Jobbar"
Lägger upp bilder från sin vardag, huvaligen, förstår hon är nära att gå in i väggen.
Folk gör 99% av allt arbete åt henne i hennes företag osv.
Räkmacka delux.
Citera
2021-01-14, 20:38
  #2262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
"Jobbar"
Lägger upp bilder från sin vardag, huvaligen, förstår hon är nära att gå in i väggen.
Folk gör 99% av allt arbete åt henne i hennes företag osv.
Räkmacka delux.

Du vet väll inte vad hon gör bakom det som visas i sociala medier och tv. Inte vägen och arbetet som gjordes innan.

Bianca är också viktig, särskilt för unga tjejer då hon pratat öppet om sin ätstörning, ångestproblematik, prestationskrav osv
Citera
2021-01-15, 02:24
  #2263
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Bianca är också viktig, särskilt för unga tjejer då hon pratat öppet om sin ätstörning, ångestproblematik, prestationskrav osv
Det har du rätt i, Bianca är viktig för unga tjejer då hon är öppen med sina problem, som ätstörningar, ångestproblematik och prestationskrav. Jag lyssnade på hennes sommarprat i P1 och det gjorde starkt intryck då hon berättade öppet och ärligt om hur hon egentligen mår och hur hon har det.

Bara en sådan sak som att hon berättar att hon går till psykolog är bra att hon är öppen med. Det finns fortfarande fördomar bland en del människor om att det skulle vara en svaghet att erkänns sina problem och att man går till en psykolog för att må bättre.
__________________
Senast redigerad av Bdonk 2021-01-15 kl. 03:02.
Citera
2021-01-15, 07:02
  #2264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Det har du rätt i, Bianca är viktig för unga tjejer då hon är öppen med sina problem, som ätstörningar, ångestproblematik och prestationskrav. Jag lyssnade på hennes sommarprat i P1 och det gjorde starkt intryck då hon berättade öppet och ärligt om hur hon egentligen mår och hur hon har det.

Bara en sådan sak som att hon berättar att hon går till psykolog är bra att hon är öppen med. Det finns fortfarande fördomar bland en del människor om att det skulle vara en svaghet att erkänns sina problem och att man går till en psykolog för att må bättre.
Ja hon har ju berättat det mesta om sitt mående..och att hennes liv inte alltid är perfekt.
Citera
2021-01-15, 11:14
  #2265
Medlem
Medlemloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Det har du rätt i, Bianca är viktig för unga tjejer då hon är öppen med sina problem, som ätstörningar, ångestproblematik och prestationskrav. Jag lyssnade på hennes sommarprat i P1 och det gjorde starkt intryck då hon berättade öppet och ärligt om hur hon egentligen mår och hur hon har det.

Bara en sådan sak som att hon berättar att hon går till psykolog är bra att hon är öppen med. Det finns fortfarande fördomar bland en del människor om att det skulle vara en svaghet att erkänns sina problem och att man går till en psykolog för att må bättre.

Bra medial uppmärksamhet, eftersom sådana psykiska problem ligger i fatet just nu och är vad man ska prata om som kändis. Det ger henne en extra boost i karriären och uppmärksamhet, då hon kan täcka in ännu fler följare. Sitta lite på golvet vid sängkanten, dra ena handen genom håret och lägga till rätta håret bakom örat och säga "Jag mår så dåligt vissa dagar och känner mig ensam". Många vill känna igen sig i kändisarna och tror att de har något gemensamt, kändisarnas problem ska vara en gestalt för ens egna tillkortakommanden och de problem som man själv har som kvinna född i välståndsmässiga Sverige.

Fråga några tonåringar i Indien eller andra fattiga länder som man har chans att lyckas i och de kommer fråga sig "ätstörningar vad är det?", "ångestproblematik? Ångest över att inte ha någon mat på bordet nästa vecka, det är därför vi kämpar så hårt i skolan för att ha en chans till ett lyckat liv"

Medans tonåriga tjejerna i väst känner ångest och problem med att kunna äta en normal sund kost för att de ligger i sängen hela dagen och surfar tiktok/instagram och matas med betalda samarbeten av kändisar och andra människor som fötts med rätt genetiska förutsättning eller rätt familj. Jobbigt att kämpa, man ska bara få allt serverat. En skev bild där vanliga tonåringar blivit "lurade" att tro att alla kan bli nästa stora artist, skådespelare eller fotbollsproffs, matade med program som Idol eller Talang där Bianca sitter med i och säger fabricerade meningar som en producent har bestämt att "så här ska du reagera Bianca och se riktigt förvånad ut", ett enda stort skådespeleri och den stora massan av befolkningen följer efter som ett par lydiga får.

Kämpigt liv Bianca har, behöva gå till psykolog, en tuff barndom med skilda föräldrar och en framgångsrik mamma som gett dom allt man kan önska sig. Vad fan kände våra tidiga generationer som föddes med världskrig, utan elektricitet och en pizzeria runt hörnet?
Medlidande och förståelse för sådana kändisar som Bianca och deras problem är lika med noll. Lyft fram något neurosedyn-barn som föddes utan händer, ja där kan vi fan snacka om behov av psykolog och en potentiell förebild över hur man kan göra så gott man kan med sitt liv och förhoppningsvis ha det bra.
__________________
Senast redigerad av Medlemlos 2021-01-15 kl. 11:24.
Citera
2021-01-15, 11:22
  #2266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Bianca är också viktig, särskilt för unga tjejer då hon pratat öppet om sin ätstörning, ångestproblematik, prestationskrav osv

I tider när det enbart pratas om att män objektifierar kvinnor och kvinnokroppen. Det är ju det enda hon gör, det hon lever på.

Sen om man är osäker på.sitt utseende, är det sunt att börja skönhetsoperera sig som knappt myndig? Ger väl mer signaler om att om du inte är perfekt duger du inte.

Lägger upp hårt photoshoppade bilder på sin insta där hon är professionellt uppmejkad. Och sen sitter småtjejerna och jämför sig.med dem.

Sen ska väl vi inte prata om hennes degenererade sexuella vanor.
Citera
2021-01-15, 13:45
  #2267
Medlem
Hade inte Bianca haft sin kända mamma till hjälp hade hon förmodligen inte haft ett skit.
Men det är väl kul för henne.
Det är ju bara att kolla på whalgrens värld så ser man ju hur verklighetsfrånvänd och bortskämd hon är.
Den ända normala ungen verkar ju vara oliver .
Benjamin ska man ju inte prata om....
__________________
Senast redigerad av supermuppen1 2021-01-15 kl. 13:48.
Citera
2021-01-15, 14:31
  #2268
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemlos
Kämpigt liv Bianca har, behöva gå till psykolog, en tuff barndom med skilda föräldrar och en framgångsrik mamma som gett dom allt man kan önska sig. Vad fan kände våra tidiga generationer som föddes med världskrig, utan elektricitet och en pizzeria runt hörnet?
Medlidande och förståelse för sådana kändisar som Bianca och deras problem är lika med noll. Lyft fram något neurosedyn-barn som föddes utan händer, ja där kan vi fan snacka om behov av psykolog och en potentiell förebild över hur man kan göra så gott man kan med sitt liv och förhoppningsvis ha det bra.
Så om jag förstår dig rätt är psykiska problem här i västvärlden inget som räknas på allvar? Problem som ätstörningar, ångest och prestationskrav till exempel. Bara för att vi lever i välstånd så innebär det per automatik att vi inte har så mycket problem och att psykologer är överflödiga, antigen om man heter Bianca Ingrosso eller annars lever ett liv som ser bra ut på ytan, med hög materiell standard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in