2021-01-10, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Och pedofiler. De angrep barn/tonåringar.
Jag är ju liite undrande över hur 18-åringens mor och far behandlat honom? Har de eller någon annan förgripit sig på 18-åringen? Det behöver avslöjas i så fall. Och ja, 18-åringen behöver vistas i förvar längre tid än vad han blivit dömd till! Till skydd för samhället.

Du tittar med för svenska ögon. Lever du under en sten?

Våldtäkterna är inte sexuella, här handlar det om makt, den ultimata förnedringen, ett fenomen hämtat från gärningsmännens kultur.

Pedofili eller homosexualitet har inget med saken att göra, de elementen är inte där i gärningen.
Citera
2021-01-10, 12:21
Medlem
Zloths avatar
Till och med den numera korkade Leif GW säger att det uppenbarligen handlar om ett hatbrott mot etniska svenskar.
Citera
2021-01-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Det stämmer tydligen att Fredrik Reinfeldt M beslutade att etniska svenskar inte fick åberopa hatbrott när de blev utsatta för hatbrott av utlänningar i landet.
Minns ni år för beslutet?
Det stämmer inte. Du förstår i Sverige har vi en riksdag som stiftar lagarna. Du kan läsa mer på wikipedia.org om vad statsministern har för befogenheter.
Citera
2021-01-10, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmlejonet
Skulle inte förvåna mig, åtminstone fantasier om varandra. Under sitt grovt påverkade tillstånd fanns ju trots allt penetrering involverat.

Finns en rätt kärleksfull bild där dum och dummare möts och kramar om varandra länge vid Solna Station i FUP för rånet i juli.

Tror att vi är något på spåret, dom är ett kärlekspar och med våld försökte dom krydda sexlivet!
Citera
2021-01-10, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Tror att vi är något på spåret, dom är ett kärlekspar och med våld försökte dom krydda sexlivet!

Ja, vem vet. 😂
Citera
2021-01-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Och pedofiler. De angrep barn/tonåringar.
Jag är ju liite undrande över hur 18-åringens mor och far behandlat honom? Har de eller någon annan förgripit sig på 18-åringen? Det behöver avslöjas i så fall. Och ja, 18-åringen behöver vistas i förvar längre tid än vad han blivit dömd till! Till skydd för samhället.

Har funderat på det med, 18 åringen har ju en 6 år äldre storebror som inte är en rocket scientist direkt.

Teorin är tortyr från pappan och/eller storebrodern, även möjligen vittnat om mkt våld och sexuella övergrepp på mamman/brodern då 5 pers bott i en lgh på 3 rum och kök. Någon nämnde här på FB att 18 åringen tog hem kaniner från närområdet som yngre, och torterade dessa.
Citera
2021-01-10, 19:14
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Det stämmer tydligen att Fredrik Reinfeldt M beslutade att etniska svenskar inte fick åberopa hatbrott när de blev utsatta för hatbrott av utlänningar i landet.
Minns ni år för beslutet?

Det går, men som vanligt är en vit människa mindre värt i bananlandet, Sverige! Läs nedan och förundras... Etniskt, vita svenskar kan benämnas "vidrig ohyra" utan att den som uttryckt detta blir dömd enligt HMF-lagen. Därmed kan vi alla konstatera att denna lag skall i soptunnan då den är diskriminerande och rasistisk i sin banala utformning. Efterlevs den och innefattar ej vita svenskar, ja då har den såklart inget "levnadsberättigande".

https://lawline.se/answers/kan-svenskar-bli-utsatta-for-hets-mot-folkgrupp
Citera
2021-01-10, 20:14
Medlem
Kan man läsa domen någonstans?
Citera
2021-01-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per1985
domen finns här någonstans, prova att sök på dom
Citera
2021-01-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaldera
Skattemedel betalar advokatkostnader och fängelsevistelse. 18 åringen har suttit på hbv hem sen 12 årsåldern och innan det några fosterhem, om jag minns rätt. Förvånar mig att han inte fick rättpsyk. Vissa diagnoser sätts bara på vuxna. Kanske får han nån diagnos under kommande fängelsetid. Lär inte funka socialt där inne på anstalt. Livstidsproblematik 100 % så
Jag läste någonstans att han är en ensamkommande och har inte varit så många år i Sverige..
Citera
2021-01-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
domen finns här någonstans, prova att sök på dom

Om någon har en länk så vore jag tacksam!
Citera
2021-01-11, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Här finns domen: https://docdro.id/a4W4H3T

Höga skadestånd...

Citat:
Ursprungligen postat av Per1985

Här har du domen.
Citera