Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Man kom inte fram till att det inte var genonförbart för det hade det absolut varit ditt jävla klappmongo.
Så varför genomförde man då inte bara planen?
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Nä Englands regering var en bunt hycklare på den tiden ☺!
Helt irrelevant kommentar som saknar värde. Håll dig till sakliga argument istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Varför ska jag spela det för? Faktum är att man tillät Ryssarna invadera Polen man tillät dem även invadera Finland... du kan ta din moral predikan och stoppa upp den.
Jasså? Har du dokument som visar att de allierade gav ryssarna deras välsignelse att invadera Polen och Finland, så fram med dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
När sa Trump att de skulle storma representant huset? Du får gärna länka den källan till mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Vart där uppmanar han till våld ditt jävla klappmongo?
Han behöver inte specifikt uppmana till våld, det räcker att be dem "show them" för att folk ska fatta.
Men det verkar du inte förstå, du tror såklart att MAGA-pöbeln måste få klara direktiv för att de ska agera.
De som tog sig in i Capitoleum var inga normala människor.
Trump hade ett ansvar för den uppmaning han kom med, och det kommer han nu få sota för, helt rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Stor skillnad. Hon skriver: "
Peaceful protests against racial injustice are critical for the nation's progress and help to keep law enforcement in check, Sen. Kamala Harris, D-Calif"
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Den enda fanatiker är här ditt jävla drägg... nä och det kan inte du heller

så försök inte låtsas med något annat.
Ojoj, blev du känslomässig nu? Ta det lungt och logga av från Flashback inatt, så ska du se att du mår bättre imorgon.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Bla bla en jävla massa ordbajs ifrån dig men inget vettigt...
Massa dravel utan att ens bemöda dig besvara mig så jag frågar igen:
om man är vänster för att man fördömmer Trump, då borde väl då Fox News, Ted Cruz, Mike Pence och alla andra vara vänster med?
Kan du svara på den, eller är det äntligen tomt i hjärnan på argument?
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Det är ju idioter som dig som polariserat usa ifrån början... men så är det ju med vänster drägg också inget livsvärde mer än att ställa till det för vanligt folk.
Javisst, skyll detta på vänstern. Det är ju de som styrt USA sedan nationens födelse. Högern har aldrig styrt landet och bär inget ansvar för det här