Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
För övrigt: Herre jävlar vad med kraftuttryck och överflödiga adjektiv när man beskriver Trump i den här tråden, som i så många andra.
Har väl aldrig sett på maken till känslomässigt engagemang. Det är liksom bara "Orange Man baaad" om och om igen.
Precis. Har ställt frågon om och om igen i denna och andra trådar vad som gjort Trumph till en dålig president för Amerikaner. Har ännu inte fått några svar.
Jag har uppfattningen oavsett vilket läger man håller på att:
- Han har som väldigt få ledare i världen gjort det han lovat INNAN valet. Sällsynt idag
- Han har medlat fred i mellanöstern, var han inte även kandidat till Nobels Fredspris?
- Han har värnat om de amerikanske jobben och återskapat massor med vanliga jobb
- Han har under sin tid haft en strålande utveckling av den amerikanska ekonomin
Sen har han ju egenskapen som bufflig och rätt klantig i sin framtoning som många inkl. mig själv stör mig på och passar kanske inte för en President. Men med hans resultat kan ju ingen slå han på fingrarna med.
Lite synd om trumpen nu tycker jag. Och ser fram emot en epsikt år där Biden kommer få det oerhört tufft.