2021-01-08, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Jag förstår att du kände dig träffad. Tack för att du så snabbt identifierade dig. Jag kunde inte ha fått en bättre representant på någon som är så hopplöst vilsen och tycker att Trump är den stora ledaren trots att det för alla med sinnet i behåll, för länge sedan är uppenbart att mannen är en psykopat som har endast sina egna behov i åtanke.

Jag skulle bli mycket förvånad om du inte kommer att följa en ny tok till konspirationsledare framöver.

Vem har sagt jag stödjer Trump? Jag stödjer vita amerikaners rätt till frihet och att få överleva som folk. Vita håller på att utrotas i USA på samma sätt som i Sverige med hjälp av icke-vit invandring.
Citera
2021-01-08, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Har idioterna uttalat sig om varför de bröt sig in i kongressen - trodde de verkligen att detta skulle leda till att Trump kunde fortsätta som president?

Jag gissar att några trodde de utförde sin del av trumps plan. Kanske att de protesterande senatorerna skulle ta över på nåt sätt.
Lätt att säga att det aldrig kunnat hända men de flesta trodde nog aldrig att stormningen kunde hända heller.

Hur långt bort en statskupp var ser vi på samma senatorers reaktion.

Fan vet vad Trump tänkte sig. Kanske att polisen skulle öppna eld på "fredliga demonstranter".
Citera
2021-01-08, 07:45
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Ni som tycker Trump ska hållas ansvarig för detta? Tycker ni att Biden ska hållas ansvarig för allt våld, vandalisering och död som BLM, hong kong demonstranterna orsaker? Varför kan inte människan vara konsekvent, vad är det som är så svårt i det?

Jag tycker Trump är underhållande, men jag sympatisera inte med han, och han visar dålig ledarskap genom att överge sina trognaste supportrar nu.

Vilka tal/möten av Biden tänker du på då? Jag antar att Trump hålls ansvarig för detta eftersom presidenten eldade upp sina följare och sen uppmanade dom att ta sig till Capitol Hill
Citera
2021-01-08, 07:46
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Vem har sagt jag stödjer Trump? Jag stödjer vita amerikaners rätt till frihet och att få överleva som folk. Vita håller på att utrotas i USA på samma sätt som i Sverige med hjälp av icke-vit invandring.

Vita håller på att utrotas? Du skämtar med mig?
234 miljoner Amerikanare är vita. 73%.
Citera
2021-01-08, 07:46
Bannlyst
Citat:

Ok Tjabo.
Styrkekramar!
Citera
2021-01-08, 07:47
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ni som tycker Trump ska hållas ansvarig för detta? Tycker ni att Biden ska hållas ansvarig för allt våld, vandalisering och död som BLM, hong kong demonstranterna orsaker? Varför kan inte människan vara konsekvent, vad är det som är så svårt i det?

Jag tycker Trump är underhållande, men jag sympatisera inte med han, och han visar dålig ledarskap genom att överge sina trognaste supportrar nu.

Biden fördömde väl våldsamheterna? Eller gjorde han en Trump, dvs uppmanade till uppror och våld?
Citera
2021-01-08, 07:48
Avstängd
konstapels avatar
Citat:

....

Joe Biden har inte uppmanat BLM eller antifa eller några andra högerextrema hjärnspöken att begå brott, göra ett våldsamt kuppförsök eller begå förräderi din idiot.
Citera
2021-01-08, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jag gissar att några trodde de utförde sin del av trumps plan. Kanske att de protesterande senatorerna skulle ta över på nåt sätt.
Lätt att säga att det aldrig kunnat hända men de flesta trodde nog aldrig att stormningen kunde hända heller.

Hur långt bort en statskupp var ser vi på samma senatorers reaktion.

Fan vet vad Trump tänkte sig. Kanske att polisen skulle öppna eld på "fredliga demonstranter".

Det var ingen statskupp. En del demonstranter var helt enkelt jäkligt förbannade på de korrupta politikerna och ville visa dem att de fått nog.
Citera
2021-01-08, 07:50
Medlem
kato85s avatar
Citat:
I detta fallet är det en demokrat som styr i Washinton, Muriel Bowser, ja, demokraterna är ytterst ansvariga då de styr i Washington och skall upprätthålla lagen där. Det misslyckades de med uppenbart.

Ok, så förövarna ska inte stå till svars alltså, enbart de som upprätthåller säkerheten?

Bra logik där broder
Citera
2021-01-08, 07:51
Medlem
qups avatar
Citat:

Har Biden stått och uttryckligen sagt att BLM ska vandalisera stadsdelar? Till skillnad från trump som UTTRYCKLIGEN uppmanar anhängarna att fightas!
Citera
2021-01-08, 07:52
Medlem
Docklands avatar
Är donald avsatt ännu? Ser inget om det på nyheterna, mer än att han nu har fördömt halabalooet i capitolium av någon anledning. Paradoxen i det är ju majestätisk i sig. Kommer besked om han blivit avsatt under förmiddagen eller eftermiddagen? Läser att det är flest demokrater som vill avsätta honom, men det stödet borde ju vara lika högt hos republikanerna antar jag? Annars är det något skumt i rapporteringen. Finns väl inte en enda republikan som står bakom grisen i detta nu. Om så är fallet, mot all förmodan, så är det republikanska partiet rökt ända in i ryggraden och de kommer inte ha en chans att få tillbaka någon slags kredibilitet.
Pence som verkar ha hästarna hemma borde väl initiera så att donald får sparken? Det är gjort på tre minuter och behöver inte dryftas i partiet ens. Kick the baby (yea, kick the baby)
Citera
2021-01-08, 07:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
De tror det för att valet blev stulet och att besvärande fakta om Biden och hans dekadenta son tystades ner av CNN, Facebook, Twitter och andra skräpföretag.

Jag tror Trump kommer starta en egen rörelse och parti efter valet.

Att Trump startar ett eget parti är det absolut bästa som kan hända demokraterna inför nästa val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in