2021-01-08, 03:11
Medlem
Jag trodde tredje världskriget skulle starta i Mellanöstern eller Kina. Nu kan det lika gärna starta i USA. Joe Biden kommer få tuffa fyra år och måste nog börja lyssna på Trump anhängarna,många av dom är militärer.Och det här handlar inte bara om Trump.
Citera
2021-01-08, 03:11
Medlem
severustheemperors avatar
Ursprungligen postat av severustheemperor
Finns det något land som vänstern kommit till makten i utan valfusk?
Finns inga vanliga människor som vill ha dem vid makten.

Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
I din fantasivärld, säkert. Har du alltid varit en dålig förlorare?

Vart har de kommit till makten utan subversion och valfusk?
Citera
2021-01-08, 03:12
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du tror alltså att man tänkte hänga senatorer.
Det är skådespel och till för att skrämmas.

Tror du att de vill åka ditt för mord på senatorer, inte riktigt va.
Det handlar om symbolpolitik.
Var detta symbolpolitik också https://en.wikipedia.org/wiki/Gretchen_Whitmer_kidnapping_plot
Citera
Medlem
Det vore väl rätt rimligt att Trump ställdes inför rätta för att ha anstiftat ett försök till statskupp.Trump är helt djävla galen vilket hans far märkte redan när Donald var liten pöjk så han skickade Donald till en miltärskola som fick uppfostra honom. Tyvärr gick även det snett eftersom Trump där lärde siog att pennalism och manipulation är rätta vägen att gå.

Någon skrev tidigare att Trump skapat en sekt som är totalt lojal mot honom. Det är ett korrekt konstaterande. Trump har skapat en sekt av flaggviftande, pilsnerhinkande analfabeter som tror på varenda konspiartionsteori som finns. De kan inte peka ut på en karta var Mexiko eller Ryssland ligger men de vet benhårt att det är skurkländer. Frågar man dem om vad kommunism är så får man svaret att det betyder tillgänglig sjukvård för alla amerikaner (även svarta) och rimliga löner för att överleva. Och det är oamerikanskt och opatriotiskt.

Den genomsnittlige amerikanen är helt djävla blåst i skallen. Många av dem vet inte ens vem som är president i Amerika DE tror att Sverige är ett kommusnistiskt land. De går i kyrkan på söndagarna och åker sedan ut till något grustag och skjuter med sina maskingevär. Och så sveper de några öl medan de åker hem i sin SUV. Men de kör aldrig för fort eller bryter medvetet mot lagarna. De har inga häckar eller staket framför sina hus eftersom lagarna i deras townships föbjuder det. De spelar inte på online-spelsajter eftersom lagarna inte tillåter det. De går inte på fel sida av vägen eftersom lagarna inte tillåter det. Däremotr tillåter deras lagar att de har hur mycket skjutvapen som helst hemma. Och när det snurrar till i skallen på dem någon, vilket händer ofta, så plockar de fram sina maskingevär och åker någonstans och börjar skjuta ihjäl folk.

Joe Boiden kommer med allra största sannolkhet att skjutas ihjäl rätt snart. Och då blir det av en "patriotisk", vapenviftande och jesus-ylande highschool-dropout som tror att frimurare försöker få Jupiter att självantända och att judar är orsaken till hans misslyckade liv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Så detta är fake https://en.wikipedia.org/wiki/Gretchen_Whitmer_kidnapping_plot ?

Men det är ju inte ett bevis på att man ville kidnappa eller hänga senatorer igår eller hur.

Det är ett rakt igenom felaktigt antagande.
Citera
2021-01-08, 03:13
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Finns det något land som vänstern kommit till makten i utan valfusk?
Finns inga vanliga människor som vill ha dem vid makten.
så i princip alla val i sverige från 36 har vait riggade?
Citera
2021-01-08, 03:14
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Såg en film när de reste den under stort jubel. Jag taggar in dig om jag hittar den igen.
Som jag har sagt innan, jag tror att 98% bara åkte dit för att skrika lite, skaka staken och köra sitt race.

DEt blev antagligen chockade att de kunde ta sig förbi sedan gick det över till masspsykos som tragiskt nog dog 4 pers.

Sedan fanns det en liten klick som ville ha våld, tack och lov kunde de inte leda massan.

Det finns engen som skulle kunna hänga i den där galgen, det fatar vem som helst. men att den restes. Det var för att skrämmas men det sätter tonen.
Citera
2021-01-08, 03:14
Medlem
Citat:
Så detta är fake https://en.wikipedia.org/wiki/Gretchen_Whitmer_kidnapping_plot ?

Men det är ju inte ett bevis på att man ville kidnappa eller hänga senatorer igår eller hur.

Vad tror du själv är det logiskt att de tänkte hänga senatorer?
Citera
2021-01-08, 03:15
Medlem
Citat:

Vad tror du själv är det logiskt att de tänkte hänga senatorer?
Har du hört talas om symbolik?
Citera
2021-01-08, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Lämna det här forumet då om du inte gillar yttrandefrihet utan begränsningar.

Vi lever i en demokratur. Kolla upp vad det betyder och återkom sen.

Jag har aldrig påstått att jag inte gillar det? Jag påstod däremot att ej fullständig yttrandefrihet inte är lika med en diktatur. Enligt din logik bör ju du själv lämna flashback eftersom du kritiserar mig ifall jag kritiserar fullständig yttrandefrihet? Alla åsikter ska få rymmas osv.

Jag vet vad det innebär, jag tycker inte din argumentation håller bara. Du har lagt fram ett osammanhängande resonemang om asiater och sen jiddrat om yttrandefrihet.
Citera
2021-01-08, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du ser vad du vill se ta av dig dina ideologiska glasögon.

Nja du, det är nog du som gör det. Du bortförklarar ju allt iprincip som pojkstreck? Vad hade du sagt om de faktiskt hade lynchat Pence, att det var ett misstag föranlett av frivillig BDSM som gått överstyr eller nått liknande?
Citera
2021-01-08, 03:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Kanske bästa sättet att ena är en splittring av landet, att dela det i 2, lär inte ske dock. Biden gör absolut inga försök att ena landet, vilket han sa att han skulle.

Biden är inte i position att kunna ena landet än. Han blir inte formellt president förrän den 20'e. Den enda som är i position att ena landet just nu är Trump, och han vägrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in