2021-01-07, 19:20
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja gud vad livet är orättvist, vi vita har det så svårt så svårt...

Varför måste ni rasister ta på er så stora offerkoftor så ni får såna där morsor som gråter ut i Aftonbladet om att de hittat en bit simpa i räkcoctailen att framstå som Ellen Ripley??
Det blir lite löjligt..

Rasister? Varför blir vissa så offantligt provocerade och kränkta av att höra sanningen? Inget fel med mitt uttalande, fortsätt och dra dina rasistkort om du vill. Det är du som är kränkt och har fel.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
CNN:
Citat:
Calls grow for Trump's removal after inciting deadly riot

Bajsnödigheten och överdrifterna går i kubik idag. Hur många dog i detta dödliga demonstrerande? Hur många dog tidigare av de fredliga protesterna i vår och somras?
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Det mest otäcka med den här terroristattacken tycker jag är att polisen verkar ha hjälpt demonstranterna. Vad i hela fridens namn!

Man vet ju att dom inte behandlar vita och högern lika illa, men hjälp dom?! Fattar inte att det inte talas mer om detta, speciellt i mainstream media.

Ska det inte göras en utredning om hur fan poliserna hanterade situationen?! Jag blir fan livrädd!

Citera
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Vilken nationell suverän rätt bryter de mot menar du?
Spionera på människor i alla länder t.ex.
Citera
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Precis vad jag upprepat i tråden. Stormningen i går verkar inte så värst välplanerad.

Hade Trump velat göra statskupp hade han omringat Capitol Hill militärt och tagit gänget där inne som gisslan. Nu var det inte riktigt så det gick till.

Ärligt talat, för att Trump skulle över huvud taget skulle kunna lyckas med en kupp så skulle han behöva samla militär och annat stöd från olika aktörer, inte från ett gäng konspirationsteoretiker som klumpigt går in i Capitol Hill utan någon direkt plan. Med tanke på hur många som helt plötsligt drar tillbaka sitt stöd och lämnar hans stab så får man inte intrycket av en man som är populär internt direkt.

Våldsamheterna kanske fortsätter ett tag, men något inbördeskrig lär det inte bli. Nu ska åtminstone dryga 50 av de som försökte röja igår vara arresterade. Hur många av dessa "Q anons" orkar leka ledare då de kommer åka rätt snabbt in i finkan?
Citera
2021-01-07, 19:21
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Google

Citat:
Ursprungligen postat av norce
Det har jag faktiskt gjort. Har du?

https://twitter.com/awwadsalotaibi/status/1346952439170277377/photo/1 Här är "beviset" som alla pratar om. Källan är alltså att bilden finns på en antifa-sida. Går man faktiskt in på sidan i fråga ser man det här: https://twitter.com/ultrahotrustic/status/1346962112116002819/photo/1

De finns alltså på en antifa-sida för att de pekats ut som fascister.

Tackar
Citera
2021-01-07, 19:22
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Ja, det vi kan lära av detta är att ALDRIG ALDRIG ALDRIG använda datorer i valprocessen. Då försvinner transparensen. När valsedlarna läses in så går informationen in i ett helt system av program. Vi har ingen aning om vad som sker där.

Många döda och utflyttade hade röstat. Det indikerar att det finnas nån subrutin i systemet som vid behov kan skapa extra "röster" med hjälp av röstlängden över registrerade röstberättigade. För säkerhets skull kan man även printa ut de egentillverkade röstsedlarna i nåt avlägset rum så att allt stämmer om man behöver räkna om.

Finns en anledning till att Hugo Chaves använde samma program för sin rösträkning mellan åren 1999-2013. Att det förekommit valfusk är det ingen tvekan om. Frågan är i vilken omfattning det har skett. Att Biden skulle kunna ena landet finns inte på kartan. Nu har vi 4 år av väldigt oförutsägbara händelser framför oss. I mina ögon är han en paragraf 25 president. Han hör hemma på ålderdomshemmet.
Citera
2021-01-07, 19:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Rasister? Varför blir vissa så offantligt provocerade och kränkta av att höra sanningen? Inget fel med mitt uttalande, fortsätt och dra dina rasistkort om du vill. Det är du som är kränkt och har fel.

Jag blir inte provocerad av att du eller nån annan är rasist, jag blir provocerad av enkelspårigheten och att ni inte verkar kunna skriva mer än tre meningar innan det ska in nåt i förbifarten om att det är synd om vita och att negrer bara har sig själva att skylla om de springer in i en pistolkula eller nåt...
Citera
2021-01-07, 19:23
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Google
Google är ingen källa, det är en sökmotor. Så länge du inte kan hänvisa till en legitim källa så har du inget som kan backa upp dina påståenden och därmed bara tomma argument.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Måste älska CNN:s hyckleri. De hänger ut demonstranter med namn och bild och försöker alltså på så sätt att få dem både åtalade och misshandlade.

När alternativ media i somras hängde ut Antifa och BLM-kaosare var de mycket upprörda över dessa antidemokratiska metoder.

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag frågar igen - vilken regel bryter det mot och vad har Nancy med det att göra om hon inte ens var den som lämnade rummet sist?
Hur vet du att där låg känsliga uppgifter framme och hur vet du att de inte bröt sig in?
Enligt Richard "Bigo" Barnet - mannen i Pelosis stol - kom de in i rummet genom att folk tryckte honom genom den...
Om den uppgiften stämmer så finns det ingen att hålla ansvarig för "inbrottet". Inte heller journalisten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Att man låter känsliga uppgifter ligga framme helt öppet och man har låst varketn dator eller rum, är onekligen en försvårande omständighet. Vilken städare, hantverkare, budbärare, vaktmasätare etc. som helst kan ju komma in där närsomhelst och se vad som står där!
Flyr man för livet, känner tårgasen i luften och lukten av otvättade fascister ja då är det lätt att glömma det där med att stänga av datorn, tro mig. Få hade ju desutom trott att en lågpannad pöbel skull kunna bryta sig in i det allra heligaste maktcentrumet, dessutom supportat av en avgående småtokig president. Tror eller snarare är helt säker på att städare mm inte får springa i korridorerna ur som helst på dagtid. Fast efter pöbelns framfart och förstörelselusta så behöver nog städarna få fler timmar för att städa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in