2021-01-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Vakna nu lilleman

Vakna? Om du ska försöka presentera dina fantasier som fakta behöver du ordentligt på fötterna. Jag vet inte hur de gör det i din by, men bara för att du inbillar dig någonting behöver det inte vara sant.
Citera
Medlem
Citat:
De dog inte på grund av direkt våld, utan av medicinska orsaker. Det handlar om en person från Pennsylvania, en från Alabama och en från Georgia.

Kan någon förklara hur TRE personer kan dö av medicinska orsaker?
Det låter så märkligt, under fotbollskravaller med mycket adrenalin och fler hundra inblandade för ju aldrig folk pga sånt liksom. Känns så konstigt på något sätt att tre pers bara dör under kravallerna utan våld inblandat?
Citera
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rugg
Jag tycker inte det är att ta i, jag tycker det är en perfekt beskrivning av vad som sker. Angreppen kommer eskalera hela tiden tills/om de ansvariga stoppas.
Som du säger så förvägrar man redan en sittande president att kommunicera med befolkningen, bara det är en allvarlig indikation på vilka planer dessa bolsjeviker har.
Intressant teori.
Menar du att presidentens kanal för att kommunicera med befolkningen, är sociala medier?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Owlstone
Är big-tech och regeringar helt skilda väsen menar du?
Ja, varken facebook, flashback eller lunarstorm är en del av någon regering.
Citera
2021-01-07, 19:14
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitsOnFireYo
Kan inte en vänlig själ länka till en neutral beskrivning av vad som skedde igår? MSM går ju full Arnstad och alternativmedia lyfter fram Antifa och liknade dårar. Vad hände - egentligen?
https://twitter.com/BBCBreaking
Citera
2021-01-07, 19:15
Medlem
Det åker upp höga staket nu runt Kapitolium så det är verkligen över på federal nivå. Sen vette sjutton vad som kan hända i en stat som Georgia? Men jag tror inte att ilskan sitter i så länge. Jag tror också att de flesta Trumpanhängare känner en stor ånger över det som skedde igår. Trump avskuren från direktkommunikation hjälper också förstås.
Citera
2021-01-07, 19:17
Medlem
norces avatar
Citat:
Sök på nätet så hittar du all fakta.
Troll
Det har jag faktiskt gjort. Har du?

https://twitter.com/awwadsalotaibi/status/1346952439170277377/photo/1 Här är "beviset" som alla pratar om. Källan är alltså att bilden finns på en antifa-sida. Går man faktiskt in på sidan i fråga ser man det här: https://twitter.com/ultrahotrustic/status/1346962112116002819/photo/1

De finns alltså på en antifa-sida för att de pekats ut som fascister.
Senast redigerad av norce 2021-01-07 kl. 19:20.
Citera
2021-01-07, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Intressant teori.
Menar du att presidentens kanal för att kommunicera med befolkningen, är sociala medier?

Det är väl ingen hemlighet att sociala medier har övertagit rollen som huvudsaklig kommunikationskanal i dagens samhälle. Eller vad menar du?
Citera
2021-01-07, 19:19
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Det låter så märkligt, under fotbollskravaller med mycket adrenalin och fler hundra inblandade för ju aldrig folk pga sånt liksom. Känns så konstigt på något sätt att tre pers bara dör under kravallerna utan våld inblandat?
Precis Ameikat är kända för deras goda hälsa
Citera
2021-01-07, 19:20
Medlem
Citat:
Google

Det här går bra, eller hur?
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Intressant teori.

I just Trumps fall har det ju varit så.
Citera
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free

Är väl genomsnittet av feta alt right-hillbilles som var där så att det inte strök med fler är väl än mer underligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in