2021-01-07, 17:58
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej då, det kom busslaster med Antifa-busar:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/breaking-report-former-fbi-agent-ground-us-capitol-says-least-one-bus-load-antifa-thugs-infiltrated- trump-demonstration
Åter igen någon SMSa mig, antar att de finns bilder och filmer på bussen?

Tex något som detta https://www.youtube.com/watch?v=4FLW4OjlcrU
Citera
2021-01-07, 17:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Vilka är mest tragiska och skrattretande: psykopaten Trump, hans förvirrade lilla terrorarmé eller högerklantarslena i denna tråd som försvarar hela freakshowen med näbbar och klor..

Citera
2021-01-07, 17:59
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Ja håller med. Biden vinner tveksamt, och i amerikanska ögon av väldigt många genom fusk. Han får ta emot en strålande ekonomi i alla fall före pandemien. Han ska lotsa in den första kvinnan till mkten på sikt, dessutom svart. Han kan nog glömma att kunna ena landet i någon form. Omvärlden kommer att nagelföra utvecklingen, minsta felsteg och han kommer få höra det. Han måste göra både BLM, Antifa nöjda samt helst starta konflikt någonstans i världen för att blidka Kineser och Ryssar för att inte glömma Judarna.
Tveksamma kinesiska förbindelser plus diverse skit hans son håller på med. Allt detta skall bort från bordet innan VicePresidenten kan ta över och styra landet enligt plan i 8+ år.
Känns som det är bäddat för att gå åt helvete för globalisterna här. Europa har nog inte sett det sista av gula västar heller tror jag. Det kan vara de mest oroliga tider sedan WW2 vi kommer se nu de närmsta 5-10 år framåt.
Ja, för det är ju inte Trump själv som har haft makten i 4 år nu, som kunde göra allt för att förhindra valfusk.
Nej, det är Judarnas fel!
Citera
2021-01-07, 17:59
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Det kvittar vad du tycker, han agerade med största sannolikhet inte som han blivit tränad att göra.

Det är du rätt man att avgöra? Återkom när han blir åtalad för mord.
Citera
2021-01-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, det var omöjligt för henne och tydligen för dig att förstå risken och varför det var fel. Då går det som det går.

Verkar som de tre andra bara trilla av pinn. Inget hälsosamt gäng.

Finns väl egentligen ingen vits med att skjuta direkt utan att varna. Vakten klarade förmodligen inte situationen mentalt.
Citera
2021-01-07, 18:01
Medlem
0rganets avatar
En av kuppmakarna Paul Davis, jurist, filmade sig själv under kuppförsöket:
This is Paul Davis. Paul is a lawyer. He’s also associate general counsel & director of human resources at Goosehead Insurance. Today he stormed the capitol building in an attempt to stage a coup against the US government and documented it (!) on Instagram. @followgoosehead
https://twitter.com/SollenbergerRC/status/1346982504088154113?s=20

Nu söker Paul jobb och detta sker direkt efter han misslyckas med kuppen, snacka om ha otur!:
Paul Davis, Associate General Counsel, is no longer employed by Goosehead
https://twitter.com/followgoosehead/status/1347195897650819072?s=20

Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Självbevarelsedriften hos någon som tränger sin in genom en krossad ruta bakom en barrikaderad dörr bakom vilken det står en beväpnad polis som riktar en pistol mot en måste vara noll.

Kanske. Hon kan också ha varig hög på något, eller bara ryckts med i ruset eller euforian av vad hon såg som en fredlig revolution. Svårt att säga säkert.

Det hon i alla fall åstadkom var att göra synligt för världen att när USA:s högsta politiker börjar bli hotade med fysisk närhet, då drar sig inte deras säkerhetsstyrkor för att skjuta.

Många finner det inte förvånande, men trots det är det som visas på filmklippen inga bra optics för USA
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Tack för en jävligt bra poäng faktiskt. Jag försöker tänka mer positivt om mig själv och andra och sluta fördjupa mig i sådana här ämnen, samhället och politik i allmänhet helt och hållet och har längre perioder nu som jag mår bättre. Vissa dagar pallar jag helt enkelt inte dock och brusar fortfarande upp. Jag försöker hela tiden sluta flashbacka helt men får fortfarande mina ryck.

Vill inte skriva en hel uppsats här så återigen tackar jag för ett fint inlägg. Behövde det. Tack.

Nyheter, forum & sociala medier är bara en källa till irritation på många sätt, ibland är det dock nyttigt för att lära sig om sina egna brister och dubbla måttstockar. Det bästa för sinnet vore att att ta en hammare och slå sönder sin telefon och att koppla ur modemet. Men man vill ju inte heller missa alla spännande saker som är igång, 2020-talet kommer bli legendariskt. Tack själv, och ha en bra kväll!

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Testa lite 4chan istället.

Citera
Medlem
Troians avatar
Polisen behöver hjälp att identifiera dessa:

https://mpdc.dc.gov/sites/default/files/dc/sites/mpdc/publication/attachments/POIs%20of%20Interest_1.7.21.pdf
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Finns väl egentligen ingen vits med att skjuta direkt utan att varna. Vakten klarade förmodligen inte situationen mentalt.
Enligt vittnet varnad de flera gånger https://twitter.com/AsstGroyper/status/1346929732756119566?s=20
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Ja håller med. Biden vinner tveksamt, och i amerikanska ögon av väldigt många genom fusk. Han får ta emot en strålande ekonomi i alla fall före pandemien. Han ska lotsa in den första kvinnan till mkten på sikt, dessutom svart. Han kan nog glömma att kunna ena landet i någon form. Omvärlden kommer att nagelföra utvecklingen, minsta felsteg och han kommer få höra det. Han måste göra både BLM, Antifa nöjda samt helst starta konflikt någonstans i världen för att blidka Kineser och Ryssar för att inte glömma Judarna.
Tveksamma kinesiska förbindelser plus diverse skit hans son håller på med. Allt detta skall bort från bordet innan VicePresidenten kan ta över och styra landet enligt plan i 8+ år.
Känns som det är bäddat för att gå åt helvete för globalisterna här. Europa har nog inte sett det sista av gula västar heller tror jag. Det kan vara de mest oroliga tider sedan WW2 vi kommer se nu de närmsta 5-10 år framåt.

Med den demente pedofilen Biden vid makten blir det som Deep State vill ha det, Trump var för självständig och för svår att styra.

En 78-årig åldring med hälsoproblem och en pervers knarkare till son som det finns massor av dekadent videomaterial på, då kan de styra som de själv vill. Bara rulla fram Biden i rullstolen och låta han underteckna dokument han inte läst. Under Biden kommer WW3 att ske.
Citera
2021-01-07, 18:02
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Ja, för det är ju inte Trump själv som har haft makten i 4 år nu, som kunde göra allt för att förhindra valfusk.
Nej, det är Judarnas fel!

Någonstans inom mig vill jag ändå att Biden vinner så att hela väst blir ordentligt rövknullat, lite nya krig i M.Ö och Asien, flytta några mer miljoner jobb till Kina osv, några skattehöjningar för att klara av "Klimathotet" m.m

Sen börjar folk undra vad för jävla idioter Biden har i sin administration och så ser de, jude efter jude efter jude

Men nu är jag inte en kuksugare som du så Trump i 4 år till blir perfekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in