2021-01-07, 16:13
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
det har florerat uppgifter om det iallafall.
det finns också ett antal vittnen som har sett expresidenten stå och kasta gatsten mot en förskola i närheten.

ingen rök utan eld.

Intressant. Vilken av dem? Carter, Clinton, Bush eller Obama?
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
OK. Jag är varken islaist eller kommunist. Var är min plats då?
Ditt argument om stalin måste vara det sämsta jag hört någonsin. Googla "empati wiki". Läs. Begrunda, och fundera över vad fan du håller på med.
Återigen. Det är skillnad på att tro att man har empati och ha det.
Om jag bett stalin googla slaveri, tror du han kommit till insikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Då har varit med så länge så du vet att man alltid skall citera, inte bara länka.
Du har samma källa igen

Du har inte många Billy va?
Såg du att jag hann uppdatera länken innan du svarade? Det finns mer bevis där nu.
Citera
2021-01-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oberfeldwebel
Hong-kong slåss för att fortsätta vara en egen stat och inte bli en kinesisk koloni.
I usa har presidenten uppviglat folk att ta till våld för att stoppa den demokratiska processen. Han är besegrad i ett öppet val i en öppen demokrati.
Det är väldigt stor skillnad.

Det är ingen skillnad alls, folk är missnöjda över X och protestera, vad X är, spelar ingen som helst roll. Demonstranter ska behandlas på samma sätt oavsett vad de demonstrera över, om man ska olika måttstock för demonstranter så kan du ju inte påstå att väst är mer fri än kina. Det är tråkigt att alla ska vara så färgad av vilken politisk sida de står på och ha en måttstock för sin sida och en annan för den andra sidan, och verka inte kunna bedöma saker mer neutralt och på ett intelligent sätt. Det är ett återkommande problem med människan att den är en hycklare. Men enligt dig så är det du som bestämmer vem som har rätt att demonstrera, inte så frihetsenligt, det är förtryck, det är mer förtryck än att inte tillåta någon protestera, då är man åtminstone konsekvent och favorisera inte.

Jag skiter i trump, men erat frihetsförakt och hyckleri är extremt farligt, och det har pågått länge nu och det har absolut blivit värre under trumps period som president.
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Vi har ju alltid "umbrella man". Visst hittar man provokatörer, men jag skulle nog vilja se någon mer trovärdig källa än Moonie Times.
https://edition.cnn.com/2020/07/28/us/umbrella-man-associated-white-supremacist-group-george-floyd/index.html
Håller med, det kan alltid finnas personer som infiltrerar men då får man komma med bättre bevis än att någon sa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Man kan fråga sig varför polisen var underbemannad när det varnades för 100 000 trump supportrar. Man kan fråga sig varför de öppnade dörrarna och välkomnade alla in. Varför? Kanske var det för att detta var vad Demokraterna ville? Kaos...

Hahahahaahhahahahahahahahhahhahahaa så när det demokraternas fel att trumpanhängare försöker sig på en statskupp?

Ni är ju helt gränslösa
Citera
2021-01-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Buhu snyft, snyft, snyft, jag får mothugg på mina vänsterblivna åsikter, snyft, snyft, snyft.

Folk har rätt att uttrycka sina åsikter, uhuhuh, buhu, snyft, snyft.

Hahaha, vänstern grundar sin politik på ”Jag tycker, jag känner, jag vill”.

Inte någonstans använder dem riktig fakta och sanningen.

Att du tycker att något är jobbigt eller dåligt betyder inte att de är de.

FACTS DONT CARE ABOUT FEELINGS
Citera
Medlem
okok1s avatar
Blir det mer Trump demonstrationer mot valfusket?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Ett som är säkert är att alla val i västvärlden kommer nagelfaras i framtiden även här hemma där vi snuddade vid valfusk förra gången. Poströster och vallokaler kommer misstänkliggöras oavsett valutgång. Kanske lite bra ändå så ingen kan fuska till sig mandat.

Nu tror jag vi har sett de sista fria valen i västvärlden för en generation framåt. Globalister, kosmopoliter & tech-oligarker kommer helt att styra opinionsbildningen & alla avvikare kommer att bli tystade. Om inte opinionsövertaget räcker så kommer man att fuska eller helt enkelt förbjuda oppositionen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ja skyll på etablissemanget för att de styr MAGA och QANON-folkets hjärnor, det blev säkert dragna till capitoleum genom hjärnkontroll, inte på grund av att Trump bad dem dra dit.
Enligt dig så har inte demonstranterna någon egen vilja och har inte möjlighet att ta eget ansvar och kunna inse konsekvenserna av sitt agerande.

Kan det ha varit eftersom det var planerat på förhand? Vi vet ju att marschen till Capitoleum skedde direkt efter att Trump bad de dra dit.
Men ja, det är märkligt att polisen finns när BLM är där och inte när MAGA/QANON är där, man kan ju ana att polisen gillar MAGA mer och låter de härja fritt. Skandal. De tog ju til och med bilder med huliganerna: https://twitter.com/bubbaprog/status/1346920198461419520

Whataboutism är irrelevant, att du jämför en skurk med andra skurkar gör inte honom mindre skurkaktig.

Trump har räddat många vita amerikaners liv genom att dra hem trupper till USA och sluta leka världspolis. Märkligt agerande av en "skurk".
Citera
2021-01-07, 16:16
Bannlyst
Kunde Donald Trump få ett värre avslut? Han sket på sig rejält som alla barn gör innan leken är över. Nu har Kelly Loeffler också vänt idiot-clownen ryggen. Så har Pence, Robert O'Brien, Chris Liddell, och flera som arbetat för clownens fru.

Hah! Vilken total förnedring. Biden håller sig iskall och lugn, och den 20 ska han spola bort denna clown.

Trump bär fullständigt ansvaret för det som skedde, han borde avsättas med 25th amendment genast.
Citera
2021-01-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Hahahahaahhahahahahahahahhahhahahaa så när det demokraternas fel att trumpanhängare försöker sig på en statskupp?

Ni är ju helt gränslösa

Självklart ville dem de, flera demonstranter va Antifa och BLM. Dem bryr sig inte va dem protesterar mot, sålänge de får förstöra och leva rövare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in