2021-01-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Ja naturligtvis så skulle snubben ställt sig på andra sidan dörren med draget vapen och meddelat dem, ev ett varningsskott att passerar ni denna dör öppnar jag eld. Inte hoppas fram som läderlappen, avrätta en tjej och hoppa tillbaka igen. För protestanterna var denna en barriär som vilken som helst de redan passerat. Liknar lite mordet på Lee Harvey Oswald om du frågar mig. Lönnmord.

Konstigt agerande av honom, nästan så att han står och väntar på en anledning att få skjuta eller tappar fattningen och skjuter.
Citera
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Du kanske bör fundera över att min kommentar var sarkastisk och din frälsare har gett exakt dom argumenten som sitt bästa försvar

Jag förklarade varför SD och Trump är så stora på ett forum som Flashback. Det ser förövrigt exakt likadant ut på i princip alla öppna forum på internet som 4chan eller i Youtube-kommentarsfält. När det är fritt spelrum är det åsikterna som har bäst argument bakom sig som tar mest plats.

Ditt svar var typ "duuuh bästa argumentet, MAGA lol". Om det är din nivå av sarkasm så vet jag ungefär vilken mental nivå du ligger på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Bra, återkom du med citat.

För att förtydliga: även om det är originalljud (vilket det med allra största sannolikhet inte är), hur menar du att den där videon på något sätt är ett bevis för antifascistisk inblandning under gårdagen?

Är genuint nyfiken. Vill veta hur din äschade hjärna fungerar.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Det är patetiskt. Ska bli kul att se hur kaosartat de blir när alla snowflakes inser att livet inte blir bättre, snarare tvärtom, med Biden som president. Trump behandlade usa som ett företag, han ville väl för sitt land och prioriterade sitt land. Helt jävla rätt.

För er vänsterextrema och feminazi - börja söka lite fakta om världen. Lyssna på Jordan Peterson, Candace Owens, Charlie Kirk. Där har vi framtiden i usa.

"er", hoppas du inkluderar mig i det. Jag vet att det kommer att gå käpprätt åt helvete.
Citera
2021-01-07, 16:12
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
https://www.friatider.se/afa-infiltrerade-demonstranterna-som-stormade-kongressen
Då har varit med så länge så du vet att man alltid skall citera, inte bara länka.
Du har samma källa igen

Du har inte många Billy va?
Citat:
UTRIKES. En företag som arbetar med ansiktsigenkänning säger att vänsterextrema AFA infiltrerade demonstranterna som stormade den amerikanska kongressbyggnaden på onsdagen, uppger The Washington Times.

Gilla artikeln på Facebook

Donald Trumps anhängare hävdar nu att AFA infiltrerade de demonstranter som stormade den amerikanska parlamentsbyggnaden Kapitolium i Washington.

Enligt en pensionerad källa inom militären har företaget XRVision, som arbetar med artificiell intelligens, använt sin programvara för att göra ansiktsigenkänning av demonstranterna.
Citera
2021-01-07, 16:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Tack för klippet. Ett head shot som dödar henne bara det att skottet träffar nacken. Hade man skjutit på bål eller ben hade hon levt i dag.

Fast om det var tatp i ryggsäcken och kulan hade gått igenom kroppen så hade tatp'n exploderat och dödat samtliga i lokalen.
Den risken kunde man inte ta.

Genom att skjuta henne i halsen så räddade man sannolikt livet på alla som var där.
Citera
2021-01-07, 16:13
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
jag tycker Gina är bra och saklig

LOL läs mellan hennes rader för jösses.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Varför var inte Biden och hans 80 miljoner väljare där och skyddade demokratin?

Hehe, varför var inte E.T och sina 160 miljoner utomjordingar där och skyddade rymden?

Nä, ta din Bamse och sätt dig på rummet och läs nya sagor nu.
Citera
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Så det är inget problem med att polisen öppnar spärrar som egentligen ska vara stängda?

Det beror på situationen, om det är tusentals arga demonstranter som försöker att ta sig in i en tom sal och man är i numerärt underläge, vad är då det bästa alternativet? Eventuellt bli dödad i en fysisk konflikt med demonstranter, eller låta människor ta sig in i en tom sal och sedan eskorteras av polis ut från byggnaden när man har tillräckligt med poliser på plats.
Citera
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
För långt? Hon var inte ens inne, och snuten kunde bärga sig för att mörda
Jo men hoppsan, ja konstigt att det andra som gjorde exakt det hon avrättades för gick att ta hand om utan skottlossning..
Tror du verkligen det stödjer din ”poäng”, allvarligt talat?

Hon var på väg att klättra in genom den krossade rutan till den barrikerade dörren. Jag vet inte om du är dum i huvudet på riktigt, men man har inte fri väg in på skyddat område bara för att man råkar vara med i MAGA-sekten.
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om man gillar "Accelerationism" så är detta ett drömläge.
Själv har jag inte riktigt bestämt mig.

Ett som är säkert är att alla val i västvärlden kommer nagelfaras i framtiden även här hemma där vi snuddade vid valfusk förra gången. Poströster och vallokaler kommer misstänkliggöras oavsett valutgång. Kanske lite bra ändå så ingen kan fuska till sig mandat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Fy för helvete va mkt vidrigt vänsterpack de hänger i denna tråd å slåss med näbbar å klor för Biden och BLM! Man fattar ju vrf Sverige ser ut som det gör med så mkt jävla stolpskott!

Hoppas den jävla horan som mörda kvinnan får dödsstraff!

Jag slåss inte för Biden, jag är mer republikan än vad jag demokrat men jag kan ändå se att Trump är psykiskt störd och behöver vård. Han passerat alla gränser som går. Nu börjar till och med dem som som stod honom nära förut att vända honom ryggen.

Tror flera börjar märka nu att det är något som inte är som det ska med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in