2021-01-07, 12:16
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Och vad är källan till denna objektiva text?

Det är ett vittnesmål.. källan är vittnet..

Oj just det, glömde att vissa inte kan läsa utan måste låta CNN/MSNBC/Aftonbladet m.m filtrera, vinkla och lägga till bilder så att deras läsare kan smälta det de ser/hör
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Hur går det för dig? Jag svarade på en kommentar om att man skulle ha låst dörr. Ditt svar på min kommentar makes no sense, du får skriva in dig på forumskola nånstans.

Varför skulle de låst dörren? Du brukar inte vilja stänga gränserna och förespråkar massinvandring av terrorister, kongressen är en offentlig plats och den hårt arbetande befolkningen ska ha möjlighet att gå in där och se så eliten sköter sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nej men du och övriga vänstermuppar här i tråden gör bort er...

Det har rapporterats om allt för mycket konstiga saker i detta val om bilar som kommer mitt i nätterna och levererar röster, det finns filmer på när valobservatörer bes gå hem för att man stoppar rösträkning för att man ska fortsätta dagen därpå för att samma sekund som de lämnar lokalen ta fram och börja räkna röster igen...

Så nej det är du med övrigt anhang som gör bort er här i tråden.

fram med bevisen, ditt ord är inte värt ett skit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Du tror väl inte på allvar att någon kommer åtalas för den där skjutningen. Inte ens i skitnödiga Sverige hade polis blivit åtalad för detta.

Hon var långt inne i en byggnad som stormats och försökte ta sig förbi en tydligt barrikaderad dörr genom att klättra igenom fönstret. Mannen med pistol måste dessutom varit väl synlig för henne.

Hon har inte klättrat igenom fönstret. Att hon står på karmen betyder inte att hon är inne. Eller hur?
Nu är inte USA Sverige och i USA betraktas veteranen som heliga kor. Vi får väl se vad som händer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Vad snackar du om? Du menar att demonstranter som stormar regeringsbyggnader är fredliga?
Absolut. De "Stormade" inte, polisen släppte igenom demonstranterna. Vad hänvisar du till? Aftonbladet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Vad menar du? Vad skulle han säga då? Hur ska han få folket att dra iväg utan att bli mer arga?

Du har ju helt jävla körd
Citera
2021-01-07, 12:17
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Otroligt! Ännu en gång har Trump startat ett krogslagsmål, för att sedan fly ut köksingången medan hans vänner blir slagna och arresterade. Sedan låtsas han inte känna sina kompisar och vägrar betala borgen.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Varför skulle det vara AFA, frågar jag mig? Är alla på högerkanten änglar?

Vad tror du själv att man tjänar på att peka ut AFA som drivande bakom detta?

/Högerspöke
Det är nog baserat på att man har identifierat någon enstaka antifa-aktivist på bilderna, som har blandat sig med MAGA-folket.
Det fanns några sådana bilder på 4chan som såg ganska övertygande ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Vad snackar du om? Du menar att demonstranter som stormar regeringsbyggnader är fredliga?
Om något lika fredligt som mordbränder, vilket är mestadels fredligt i tex CNNs ögon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag tycker synd om Pence som har varit tvungen att försvara jättebebisen Trump i 4 år. Pence borde ha varit POTUS istället.

Fast det kanske inte var svårt för honom alls om man betänker det faktum att inordnat sig med Gud väldigt kraftigt trots att Gud ger barn skelettcancer. Han kanske är självflagellant också?

Men de kommande två veckorna måste bli en rejäl prövning för honom när han ska bryta med sin Herre och Lord.
Citera
Medlem
MFGAs avatar
Kan någon hitta namnen på personerna som skjutits?

Det hade varit intressant för att se vilka de var och eventuella sympatier de hade.

Media är väldigt snabba med att rapportera det de ser rakt av. Delar av intrånget i Kapitolium skulle kunna ha skett under sk. "false flag". Alltså AFA-medlemar m.fl. som leder intrånget/attacken.

Ex: https://twitter.com/SiIasSavant/status/1346932341692837891?s=20

Alltså: namnen och profilerna på personerna som dödats.

Är MSMs bild korrekt eller rör det sig till viss del om en false flag?
Citera
2021-01-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Ok, du är ytterligare en foliehatt vars liv är så misslyckat/tråkigt/bortkastat att du behöver konspirationsteorier för att pigga upp vardagen. Du är inte ensam här på FB.
Läs igen, jag tror inte på konspirationsteorier likt pandemin, klimathotet, mångkulturens ekonomiska vinst etc. Jag tror på bevis och fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in