2021-01-07, 11:12
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Varför skulle det vara illa? Det är ju DÄR man ska storma. Eller är du en sån där idiot som tycker det är mer okej att storma det vanliga folkets bostäder, arbeten och affärer? Det är politikerna som sett till att förstöra landet så det är dom ska stå till svars för det.
Jag menar just det du skriver. Jag tycker inte att det var hemskt och fruktansvärt, och jag ser det för det det är. Inte AFA, inte terrorism, utan en stormning.

Läs igen.

(Det är alltså inte jag som tycker att det var vedervärdigt att bryta sig in, utan många andra.)
Citera
2021-01-07, 11:12
Medlem
guderis avatar
Har kollat igenom filmerna på när kvinnan blir skjuten nu från olika vinklar för att försöka få en uppfattning av vad som hände. Jag är inget fan av republikanerna och den amerikanska kristna högern, men i detta fall kan jag inte säga någonting annat än att det var ett rent mord.

Det fanns poliser i rummet tillsammans med demonstranterna och kvinnan, stämningen var på inga sätt speciellt aggressiv eller hotfull, det hade funnits mängder av mindre blodiga alternativ att lösa kvinnans intrång. Agenten som skjuter skjuter ju för att döda, och kvinnan är ju borta innan hon träffar golvet.

Till alla som i vanliga fall är mot onödigt polisvåld, dödsstraff etc, men sitter och försvarar detta, väx upp förfan sluta göra er till åtlöje. En 35 årig kvinna dog helt i onödan.
Citera
2021-01-07, 11:13
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Rödingar ljuger. Det kommer med deras dna. Det innebär att rödingar fuskar vid val. Bara att se i Sverige, där de slänger SD röstsedlar. Så fungerar rödingar. Rödingar skapar sina egna lagar, därför är det givet att rödingar har fuskat.
Dumheter, du flyttar fokus från diskussionen.
Trump sprider lögner och uppmuntrar protester för att han är en usel förlorare, en usel person.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Detta kommer så klart inte msm i form av CNN, CBS och NBC visa
Ashley Babbit var inte antifa.
Citera
Medlem
Docklands avatar
Jag funderar på hur ens donald kunde väljas in som presidentkandidat. Han har noll politiskt intresse och än mindre erfarenhet. Det är för mig en gåta.
Republikanska sidan lär tänka några extra varv nästa gång.
Citera
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llanfihangel
Finns tusentals väldokumenterade anklagelser om valfusk och du vet om det. Du vill bara att det påhittade narrativet om en galning i Vita Huset inte ska ifrågasättas. Nu får du minst fyra år av kontinuerligt flöde av bajs för det amerikanska folket och världen. Allt som går åt helvete kommer att skyllas på Trump.

Härmed anklagar jag dig för pedofili och våldtäkt av barn.

...ser du nu hur tom en anklagelse är? Herregud, svensken är mer blåst än vad jag trodde.
Citera
2021-01-07, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
https://parler.com/post/88d4c6020ce449548240c18392e5d9be

ANTIFA var i byggnaden utklädda som Trump supporters.

Förvånar mig inte. Fanns säkert FBI agenter och betalda provokatörer som var drivande bakom att ta sig in i senaten.
Citera
2021-01-07, 11:14
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Trump förlorade på grund av valfusk och att Facebook och Twitter med flera censurerade att familjen Biden är korrupt och köpt av Kina.

Trump gillar inte när motståndarna spelar falskspel.
Varför fortsätter du påståenden om valfusk utan att ha bevis? Är du helt dum i huvudet?
Citera
2021-01-07, 11:15
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Har kollat igenom filmerna på när kvinnan blir skjuten nu från olika vinklar för att försöka få en uppfattning av vad som hände. Jag är inget fan av republikanerna och den amerikanska kristna högern, men i detta fall kan jag inte säga någonting annat än att det var ett rent mord.

Det fanns poliser i rummet tillsammans med demonstranterna och kvinnan, stämningen var på inga sätt speciellt aggressiv eller hotfull, det hade funnits mängder av mindre blodiga alternativ att lösa kvinnans intrång. Agenten som skjuter skjuter ju för att döda, och kvinnan är ju borta innan hon träffar golvet.

Till alla som i vanliga fall är mot onödigt polisvåld, dödsstraff etc, men sitter och försvarar detta, väx upp förfan sluta göra er till åtlöje. En 35 årig kvinna dog helt i onödan.

Tack!

Att folk skiljer på männska och människa är fan tragiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jag funderar på hur ens donald kunde väljas in som presidentkandidat. Han har noll politiskt intresse och än mindre erfarenhet. Det är för mig en gåta.
Republikanska sidan lär tänka några extra varv nästa gång.

Republikanska väljare gillade honom, där har du svaret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi

Hon dog medan hon försökte ta över kongressbyggnaden när vakter gjorde sitt jobb i en kaotisk situation
Citera
Medlem
Klanledarens avatar
Snart är allt som vanligt. Biden startar ett krig för att rädda dollarn och ekonomin medan EU med Sverige i spetsen gladeligen tar emot de nya migrantströmmarna. IS 2.0 bildas. Alla protester mot detta är en attack på demokratin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in