2021-01-07, 10:36
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Nej det gör hon inte. Har du brytningsfel?

Nej, men jag tycker du ska kolla upp DIN syn, alternativt kolla på videon en, två, tre gånger till. Hon var nämligen innanför dörrarna.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Återigen, ni rödingar får ju ångest när någon inte vill höja skatterna. Men om stalin begraver 10% av sin befolkning i gulag, så har ni kämpat emot slaveriet.

"Rödingar... Kan du inte ens föra en vettig och sansad intellektuell diskission? Du låter precis som en sådan där Trump/QAnon-supporter som ser världen i svart och vitt enbart. Tack och lov för att ni nu har förlorat och kan förpassas till historiens soptipp.
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Känns som hon fick det hon förtjänade. Men kan inte skratta lite åt hela denna situationen. Hade hon varit en "valfri" öststatare typ Vitryss och exakt samma sak hände så skulle hon kallas hjälte och viftas med på ett plakat runt om i den "fria världen" men nu är hon en galning haha...

Noterar även att prominenta GoP-politiker inklusive skithögen Ted Cruz nu kallar henne för galning och terrorist.

För någon dag sedan var det andra tongångar från samma politiker, då var sådana som henne patrioter man gullade med och vars väljarstöd man ville ha. Patetiskt.
Citera
Medlem
zaphiros avatar
Fan det här är det roligaste jag har sätt på länge(förutom dödsfallet då) jag hoppas South park gör en parodi om detta
Citera
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
"Donald Trumps National security adviser Matt Pottinger resigns in protest of Donald Trump"

Är väl den fjärde hittills att avgå nu efter kaoset.

Underbart! Fler lär komma. Haha. Gaphalsen fäktar och viftar friskt nu
Citera
2021-01-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ja förstår man inte händelseförloppen är det en vanlig reaktion. Men skratten fastar ofta i halsen för sådana som du. Vi får väl se.

Säg ett datum då du och jag gemensamt kan komma tillbaka hit och skratta åt dig?
Citera
Medlem
Citat:
Med hela kroppen och hon ramlade upp och ur efter ha blivit skjuten?
Har du hört talas om Newtons gravitationslag?
Hon har ju för helvete benet rakt genom ditt så kallade fönster. Hon stod i fönstret och skulle gå igenom, vakten avfyrade ett skott och hon ramlade neråt mot jorden. Detta är en helt vanlig konsekvens av gravitationen.

Läs på lite, din tomte.
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Underbart! Fler lär komma. Haha. Gaphalsen fäktar och viftar friskt nu

Besättningen lämnar skeppet när kaptenen börjar yra om myteri. Sen gammalt...
Citera
2021-01-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Vänsterfolk stannar ofta i tonåren av någon outgrundlig anledning. Ocazio Cortez är ett bra exempel.
En person är ett bra exempel på fler miljarder andra människor?
Så Hitler kan användas som exempel på fler hundratusen svenskar egentligen då?
Citera
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Det funkar inte att ta sig in i kongressen med våld och sen tro att politikerna ska stödja dom.

Trump kommer bli helt ensam i detta. Att han inte själv förstår det är häpnadsväckande. Tur att det bara är två veckor kvar.

Alla här som tycker att det är rätt storma kongressen tycker jag ska masa sig ner till Riksdagen och göra samma sak. Lev som ni lär.

Men Trump tycker INTE det är rätt att storma kongressen, tvärtom.

Man undrar hur det hade varit om det vart en POC som sköts, då jävlar hade vänstern inte vetat vilket ben de skulle stå på.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Hoppas alla Trump supportrar skäms idag. Men det är väl ingen risk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Vad har det med BLM att göra?
Man kan dra upp många fler stormningar jorden runt men nu svarade jag på ett BLM inlägg.

Är du en intelligent människa? Vi vet hur de hade agerat om blm hade stormat, eftersom det är bara att titta på hur de agerade då hong kong protesterna stormade hong kongs regeringshus. Både hong kong protesterna och blm är pk, så hanteringen blir snarlik av media.

Så kan du svara nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in