2021-01-07, 09:24
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
ANTIFA medlem talar ut - "I WAS PAID TO STORM CAPITOL HILL"

https://www.youtube.com/watch?v=g-H7AyZu9VA&feature=emb_logo

Hahaha det måste vara den sämsta lögnare jag sett i mitt liv. Ren humor!

Nä du, möjligtvis var han betalad för att ljuga som han nu gjorde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Att det finns fanatiska och lättedda BLM- och Bidenanhängare bland outbildade white-trash-amerikaner är förståeligt. Titta bara på bilder på hur dessa varelser ser ut, det såg man ju tydligt med BLM-kravallerna i somras. Det är transor, kvinnor med rosa hår och nosringar som till och med stod och bajsade på polisbilar och nästan lika många black-trash som som går runt som negerrappare och ser kriminella ut. Värdelösa parasiterande varelser som förmodligen aldrig haft något riktigt jobb men kan slå sönder och plundra butiker från småföretagare som faktiskt tillför samhället något. Vänstern består av parasiter, som de alltid har gjort.

Sen att sojaätande och feminiserade "muuh"-fjollor som du sitter här i Sverige och lipar som en stjärtstucken fjant är inte heller konstigt då du likt många andra idioter har tvingats svälja decennium av vänsterpropaganda och du sväljer allt orange man jättedum från Aftonbladet med hull och hår.
Det är inte förvånande alls faktiskt. Svensken är numera en indoktrinerad idiot som köper allt med massinvandring, feminism och all möjliga sorters PK-smörja. Det enda häpnadsväckande här är väl att en sådan blåst idiot som du faktiskt har mage att vara så pass självgod att du talar om att ha en hjärna när du är själva definitionen på avsaknaden av en.

Förstår att du lider i din paranoia, så jag ska inte plåga dig mer. Jag kan dock berätta att jag är väldigt långt till höger. OCH jag tror på demokrati istället för konspiration och diktatur.
Citera
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Nu är det snart dags, blir det armageddon 2.0 eller några vilsna antifamongon som vanligt som slår sönder några rutor? Lutar åt det senare va?

Bra gissat för två dagar sedan förutom en sak.

Jag kallar gårdagen för Pmurt händelsen då jag var rätt fascinerad över hur konsekvent nästan alla flaggor med Varumärket var vända bort från nyhetskanerorna igår.

Minst tre hade läst på lite om tidigare omvälvningar trevligt nog och hade med sin skallerormfana med ”Don’t tread on me” under.
Bara en med seriefiguren Calvin/Kalle pinkande på några kända namn såg jag under långsändningen igår kväll.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Då var protesten avklarad och nedröstad, nu fortsätter Mike Pence att rösta elektorsröster.
Citera
2021-01-07, 09:25
Medlem
pinnpelle88s avatar
https://twitter.com/i/status/1347082781155762178

Här ser man tydligt att skotten som dödade den 14år i US Airforce veteranen kom från en från andra sidan dörren, ser ut som handen på en neger..

Som jag sa igår, kvotneger som skjuter en vit kvinna, color me shocked.
Citera
Medlem
Medelkasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Är inte det jävligt overkill? Jag menar.. han är ju inte President om 14 dagar ändå... eller?
Kanske, men å andra sidan har de troligtvis insett att han förmodligen kommer ställa till med en del oreda under sina resterande två veckor.

En malign narcissist som blir dumpad av sin flickvän tar det inte med ro. Han gör allt för att hon ska komma tillbaka till honom, och går det inte börjar han i slutskedet fundera på att kasta svavelsyra på hennes ansikte. Ingen ska få överträffa honom, eller få avnjuta det han begär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konden
Såg när dom slog sönder fönster, inbrott, trängde sig förbi avspärrningar m.m. men det var fredligt också antar jag?

Att skrika att man ska riva hela stället är också fredligt.

Antar jag.

Var ju bara vicepresidenten och senatens demokratiske process dom skulle stoppa.

Så ja, helt fredligt.

Helt.jävla.fredligt.

Jäkla byfånar. Lol
Ja?
Se CNN ”fiery but mostly peaceful” medans dom filmar mordbränder tex

Våld är fred, hur missa du det?
Varit så i.. ja flera år vid det här laget
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Gör man? Vill man ha förändring så går man inte. Om det är viktigt går man ett steg fram. Och det lär bli mer av den varan i en nära framtid.
Fast var inte Trumps politik ett steg tillbaka?? MAGA... de vill ju inte ha förändring. Vill ha kvar sin president. Vill ha kvar sin pistol. Vill ha kvar sin vita sydstatsflagga. Vill ha kvar sin ”frihet” (troligtvis syftar det med frihet egentligen på privilegier som vit man utan utbildning).
Citera
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Om du ser bilderna när de hade skjutit en person, så var det inte så. Det var i det närmaste vänlig ton mellan alla. Ingen aggressivitet. Vissa tog selfies med polisen
Politikerna flydde. Att poliserna gullade med terroristerna var kanske inte så förvånande, men alldeles oavsett fattar inte de politiska beslut. Det gör politikerna. Som blev terroriserade, rädda och flydde.

Klart nog?
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det finns gott om bevis i Valfusk tråden... finns till och med film på när en demokrat som ställer upp för val går in o säger till valobservatörerna att de är sluträknat för dagen och de ska fortsätta på morgon dagen sen när alla lämnar tar de fram lådor och börjar räkna igen.

Vilken demokrat skulle det ha varit menar du?
En person som ställer upp för val får enligt lag inte delta i rösträknandet.

Det som hände i State Farm Arena har tydligt förklarats i en presskonferens som hölls av republikanen Gabriel Sterling:
Valarbetarna hade arbetat klart och började packa ihop och gå hem. När republikanen Chris Harvey på republikanen Raffenspergers delstatskontor fick höra detta ringde han sin chef, neutrale valansvarige Rick Barron som direkt ringde till State Farm Arena och beordrade dem att återuppta arbetet eftersom de låg efter. 4 rösträknare stannade då kvar några timmar och arbetade vidare. Flera valobservatörer ska ha gått hem när de uppfattade att arbetet var klart för dagen men andra bservatörer har gått ut i pressen om att de närvarade även under övertidsarbetet.

Raffensperger och delstatskontoret tröttnade på dessa lögner från Trump och Giuliani och har lagt upp de oklippta filmerna från övervakningskamerorna på nätet:
https://securevotega.com/factcheck/

Här finns hela presskonferensen i textform: https://www.google.se/amp/s/www.rev.com/blog/transcripts/georgia-secretary-of-state-office-press-conference-transcript-january-4-trump-call-senate-runoff-ele ction/amp
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Ganska vanligt hos högerfåren att strida mot fantasifoster och peka på vänsterblocket när deras egen dumhet är den egentliga boven i dramat.
Bääää på dig fåret.
Boven i dramat är rödingar. Varthän än rödingar kommer kommer lögn och skräp.

Sovjet. Kina. Nordkorea. Vietnam.

Folkmord och lögn.
Citera
2021-01-07, 09:26
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelkass
Kanske, men å andra sidan har de troligtvis insett att han förmodligen kommer ställa till med en del oreda under sina resterande två veckor.

En malign narcissist som blir dumpad av sin flickvän tar det inte med ro. Han gör allt för att hon ska komma tillbaka till honom, och går det inte börjar han i slutskedet fundera på att kasta svavelsyra på hennes ansikte. Ingen ska få överträffa honom, eller få avnjuta det han begär.

Okej.. du.. du kanske skulle kolla lite mindre på Hollywood film?

"MAKTEN ÄR MIN MOHAHAHAHAHAA INGEN KAN TA DEN IFRÅN MIG!!!! MOHAHAHA" - Donald J.Trump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in