2021-01-07, 08:54
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankybody
Sociala medier och MSM styrs av vänster, republikanerna kommer aldrig mer kunna vinna ett val.

Jag är rädd för att du har rätt. Det är kört.
Citera
2021-01-07, 08:55
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det kommer alltid finnas idioter här i världen, rent matematiskt. Även i Sverige.
Även idioter måste få ha sin ideologi och tankar.

330 miljoner i USA också, även ett promilleparti kan skrapa ihop tiotusentals fanatiker.

Synd bara att det skulle dö folk, men så är det; risken finns i alla sådana här situationer.
Citera
Medlem
SVT är riktigt galna nu eller rädda. De drar fram den ena galningen efter den andra, samtliga som är mottagare av diverse mutor, såsom Bildt, Reinfeldt osv för att förklara galningen Trumps "haveri". Att de alla agerar i egen sak fattar inte dumbrudarna eller SVT. Kommunisterna och ultra kapitalister gör gemensam sak. Borde inte den lilla grejen ge folk ett litet tips om sakernas ordning?
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Owlstone
Att jämföra dessa två isolerade fall på detta sätt när hennes lik ännu inte kallnat är intellektuellt ohederligt och det vet du nog innerst inne.

Du har rätt.. att jämföra de 2 fallen är att hyckla å det grövsta.

https://media.thedonald.win/post/MQQ5jK1E.jpeg
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Nu har Trump 4 minst dödsfall på sitt samvete p.g.a. sina uttalanden om stulna röster o.s.v.
Good job Mr. President!
Om man är kommunist ser man det säkert så. Då har Donald J Trump varenda människas död på sitt samvete.
Alla andra människor som inte är onda kommunister och kan tänka vet att det är Bidén som har dessa döda på sitt samvete.
Citera
2021-01-07, 08:56
Medlem
Vi är väldigt få republikaner som tror på något utbrett valfusk. Våra höga politiker tror inte heller på det. Nu kommer det ta decennier att tvätta bort det Trump svärtat ner, djupt tragiskt!

Är en klick lågutbildade dårar som ställer till det, som vanligt. (Dessa existerar på båda sidorna)
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Vid 39 minuter börjar det när hon blir skjuten.
Vilken jävla röra, också omöjligt att se vem inne i speakers lobby som sköt henne.

https://banned.video/watch?id=5ff6857e00bac0328da8e888
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Haha, hur fan kan man hata en person så mycket? Skäms ni inte? Ni bryr er inte ett smack om att lyssna på vad han själv säger. även om MSM hatar honom. Ge det 4år så kommer skammen hunnit ikapp er. Bara ge upp nu någon gång.

Du bor i Sverige, Trump har inte gjort den minsta skillnad i ditt liv. Han är en omogen och faktiskt pinsam person, det är som om halva USA förlora förståndet. Som om befolkningen glömt bort vad politik innebär och bara röstar på personen de mest tycker om, oavsett konsekvenser.

Men han har etsat sig fast på era hjärnor, ni kan inte släppa honom, inte ens efter att valet är förlorat.
Jag hatar inte Trump, jag tycker han är så verklighetsfrånvänd att det blir roligt. Att ge honom den makten han hade var nog det märkligaste som hänt inom politik på mycket länge.

Jag har alltid tyckt illa om USA samt deras presidenter, men denna dyrkan av en ostabil person har jag aldrig sett tidigare. Inte ens när jag var liten och hade mina favorit landslagsspelare. Vad har han åstadkommit under sin tid som president? Har usa blivit "Great again", tvärtom har usa tappat så mycket respekt i världen, vilket jag tycker är skönt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Polisen hade ihjäl fyra personer vid ett och samma tillfälle

Samtliga medier rapporterar att de andra tre dött av akuta medicinska orsaker, eller sitter du inne på hemlig information?
Citera
2021-01-07, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
För att höger människor överlag kollar väldigt mycket på vänster medier!
Konservativa o inte ens radikala sådana tystas o stängs av från sociala medier i allt högre takt..
Finns inte många kvar, o de som väl finns kvar
Ja finns anledning till att det tillåts, o det är inte för att dom är ett hot mot de etablerade Är jag rädd
Är det minsta man kan säga.
Citera
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Tittade just lite på Dn.se. Rubriken säger att Trump-anhängare "stormade" Kapitolium. Kollar på videon och ser folk som lugnt promenerar in i byggnaden i en ordnad kö. Ingen som ens knuffas.

Menar du den här videon så står ju folk och slår sönder fönster vid typ 37 minuter. Det är väl fan illa nog

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vid 39 minuter börjar det när hon blir skjuten.
Vilken jävla röra, också omöjligt att se vem inne i speakers lobby som sköt henne.

Def inga bodycams på dom människorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in