Citat:
Ursprungligen postat av
pinnpelle88
Haha, hur fan kan man hata en person så mycket? Skäms ni inte? Ni bryr er inte ett smack om att lyssna på vad han själv säger. även om MSM hatar honom. Ge det 4år så kommer skammen hunnit ikapp er. Bara ge upp nu någon gång.
Du bor i Sverige, Trump har inte gjort den minsta skillnad i ditt liv. Han är en omogen och faktiskt pinsam person, det är som om halva USA förlora förståndet. Som om befolkningen glömt bort vad politik innebär och bara röstar på personen de mest tycker om, oavsett konsekvenser.
Men han har etsat sig fast på era hjärnor, ni kan inte släppa honom, inte ens efter att valet är förlorat.
Jag hatar inte Trump, jag tycker han är så verklighetsfrånvänd att det blir roligt. Att ge honom den makten han hade var nog det märkligaste som hänt inom politik på mycket länge.
Jag har alltid tyckt illa om USA samt deras presidenter, men denna dyrkan av en ostabil person har jag aldrig sett tidigare. Inte ens när jag var liten och hade mina favorit landslagsspelare. Vad har han åstadkommit under sin tid som president? Har usa blivit "Great again", tvärtom har usa tappat så mycket respekt i världen, vilket jag tycker är skönt.