Det är helt otroligt att just en sån kvinna håller på Trump
Banjospelare finns av alla sorter.
Trump har flera gånger kalla döda soldater för 'losers' and 'suckers' och har sett det som onödigt att lägga kransar på minnesmonument.
Här är en gång men han har gjort det flera gånger.
Donald Trump canceled a visit to pay respects at an American military cemetery outside Paris in 2018 because he thought the dead soldiers were “losers” and “suckers” and he did not want the rain to mess up his hair, according to an explosive new report. https://www.theguardian.com/us-news/2020/sep/03/trump-american-war-dead-losers-suckers-report
But the report was supplemented on Friday morning by the Washington Post, which quoted “a former senior administration official” as saying that Trump “frequently made disparaging comments about veterans and soldiers missing in action, referring to them at times as ‘losers.’”
The Post quoted “a person familiar with the discussion” as saying that Trump told senior advisers he did not understand why the US government valued finding soldiers missing in action “because they had performed poorly and gotten caught and deserved what they got.”
Helt jävla otroligt att den kvinnan höll på honom. Hjärnskadad efter sin turer eller?
Inget krav på att vara idiot för att bli militär, men heller inget krav på att vara speciellt smart för att få åka och skjuta araber för olja
Det fanns redan hundratals demonstranter inne i byggnaden. Men klart du måste rättfärdiga dådet och stödja polisen nu.
Trots att alla politiker evakuerats sedan 20 min. Dom har gångar under kongressen till annan byggnad. Säkerhetsvakter och skyddsrum. Dröm vidare. Fem beväpnade män med pistol bakom en barikaderad dörr. Han skjöt själv genom ett fönster. Kulan kunde hamna vart som helst. Antar du stod upp för multikriminelle galningen George Floyd.. Polisen som sköt honom bör hängas🤡
Det fanns typ 50 beväpnade vakter ino. 100 m..
Du ser väl när polisen låter demonstranterna gå in.
Fast det är ju inte diskussionen. Jag har redan sagt att det går att ifrågasätta skottet i sig. Det jag stark ifrågasatte är att du sa: "Det var inte självförsvar. Då är det mord. Inget annat. "
Vilket är totalt nonsens
Vet inte riktigt vad du snackar om. Det är svårt jämföra då alla av Amerikas senatorer var i denna byggnad och skyddades av secret service bland annat. Jag tror absolut man hade blivit skjuten även som vänster om man försökt bryta sig in där om det är det du frågar?
Långt färre invånare. Vänsterextremisterna lever som packade sillar i storstäderna. 90% av landets yta är republikansk. Men majoriteten av befolkningen röstar demokratiskt. Förmodligen kommer demokraterna börja konfiskera land likt vad man gör i Sydafrika.
Att han kallade dom för patriots och fortsatte elda på om valfusk och stulet val. Tweeten togs inte bort för att han bad folk vara lugna om du trodde det.
Det mest märkliga med hela händelsen är att bara en person blev skjuten. Med tanke på mängden skjutvapen och våldskapital som både polisen och upprorsmakarna besitter hade man nog tänkt sig något mer blodigt vid en sådan händelse som att kongressen blir stormad.
Långt färre invånare. Vänsterextremisterna lever som packade sillar i storstäderna. 90% av landets yta är republikansk. Men majoriteten av befolkningen röstar demokratiskt. Förmodligen kommer demokraterna börja konfiskera land likt vad man gör i Sydafrika.
Varför ska det göras skillnad på var man bor då? Ska min röst vara värd mer för att jag bor i Norrland då till exempel? Tror du jag skulle byta politisk tillhörighet bara för att jag flyttar till Stockholm t.ex? Det ska inte göra nån skillnad. 1 röst ska vara 1 röst, oavsett var man bor.