Citat:
Ursprungligen postat av
Dickasso
Jag är inte vänster. Men jag kan läsa och har läst väldigt många avgöranden av amerikanska domstolar på protesterna/stämningarna som Team Trump har lämnat in mot valet. Alla har gemensamt att dom i princip döms ut som trams.
Och vad? Det säger ju bara hur några - i många fall antagligen hotade eller korrupta domare - har sagt.
Det där är är ett klassiskt vänsterargument dvs. auktoritetsargument vilket gör att jag högst betvivlar att du är något annat än vänster.
"Muuuh, men Honorary Dr. historique excellence Henrik Arnstad sa ju att jorden håller på att gå under av klimatet, att kön inte existerar och att kommunisterna var dem goda under 2:a världskriget, alltså stämmer det."
Hur skulle det vara om du sätter in dig i vad bevisen är själv istället för vad någon annan bedömer det som? Bara en sak som fler röster än antal registrerade röstberättigade bör få en normalt funtad att begripa. För vilken självständigt tänkande person som helst som satt sig in i valfusket, så är det helt uppenbart att fusk har pågått och det finns de facto redan bevis på det med videoklipp, hundratals vittnen osv.
Sen är det en annan sak att vänster vrålar att inget fusk har skett just den här gången då det inte ligger i deras egenintresse om att få till en globohomo-värld att valfusk ska utredas.