Citat:
Ursprungligen postat av
Kimma7
Jag ser mig själv som republikan mer än vad jag känner mig som demokrat man kan säga med handen på mitt hjärta att jag tycker att Trump är helt jävla sinnessjuk. Någon borde absolut fundera på att avsluta dåren liv. Han är en fara för världen på samma nivå som Kim Jung On.
Okej. Men kan ni nån gång lägga fram vad han egentligen har gjort som får er att agera så starkt. Att han ljuger och far med osanningar räcker inte. Vad är det jämfört med stor krig. Clinton, Bush och Obamas utrikespolitik måste ha kostat 100 000 människors liv. Det var dom som skapade kaoset i mellanöster och Nordafrika. Vilket ledde till IS och den extrema massinvandringen till Europa.
Okej Trump ljuger som alla politiker. Han behandlar kvinnor lite illa som alla politiker. På grund av det så avskyr du honom mer än pedofiler som våldtar spädbarn.
Inte konstigt att en del vill ha revolution med såna som dig bland befolkningen. Om det är några som behöver en kula så är det din sort inte Trump.
Åtta månader och ni är igång och krigar i mellanöstern för Israels räkning. Det är en personlig garanti.
Samma personer som vill ge Trump en kula och anser att fredliga demonstranter är terrorister. Dom är snart igång igen och massmördare barn i Mellanöstern. Kom igen din självbelåten bolmergris.