Citat:
Ursprungligen postat av
sting4488
Många verkar inte fatta att Biden fick mycket röster för folk ville få bort Trump, inte för Biden var så fantastiskt bra, han är en senil gubbe som snart behöver blöjor, liksom Trump.
Jag skulle lagt min röst på Trump, bara för han står upp mot media och vänsterpacket.
Jag är den första att erkänna att Trump är galen, men det handlar inte om Trump vs Biden, utan vad dom står för.
As far I’m concerned they are both idiots.
Jag kommer rösta på SD lr AFS av samma anledning, inte för dom är så fantastiskt bra, utan för att jag hatar allt som dom andra står för, Capiche 🤷🏻♂️🇸🇪✌️✊👍🇸🇪
Det där är ett helt befängt påstående. Och inte alls troligt. Trump fick några miljoner fler röster och större andel av ickevita röstade på honom än innan. Vänsterextremister a trodde inte Trump skulle ha en chans att vinna 2016. Därför försökte man sig inte på något avancerat valfusk. Trump förlorade exakt i de stater demokraterna behövde vinna. Ingenting gick ihop efter att vallokalerna stängde. Til och med vattenläckan var en bluff. Hela världens media var säker på att Trump tagit hem segern. En del stater hade högre valdeltagare än röstberättigade. Och högre valdeltagande än vissa kommunistiska diktaturer allt för att dom hatar Trump. Bara en åsna kan tro att en dement, semi pedofil med en Knarkande som spenderar sina pengar på luder och heroin, engagerar befolkningen så pass mycket.
Bäst är ju valfilmen där vönsterextremistiska valarbetarna drar fram väskor med valsedlar under ett av borden. Så snart de låtsas stänga lokalen🐷