2021-01-07, 04:41
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Inte om det inte är staten som skjuter, då är det hederlig frihetsgöra.

Kim Jung Un håller med.
Citera
2021-01-07, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Dumma idiot, hur kan man över huvud taget bevisa att något inte förekommit? Det finns en person i Kongo med 7 kukar, varav två i pannan. Dessutom liknar han dig. Om du inte kan bevisa att han inte förekommer så stämmer det att han finns.

Haha, jag utesluter inte heller att fusk förekommit till nackdel för republikanerna, men du har en bra poäng
Citera
2021-01-07, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Kim Jung Un håller med.
Ja han kan gott bli skjuten han med.
Citera
2021-01-07, 04:44
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Ja han kan gott bli skjuten han med.

Det är diktatorn som skjuter tills han blir avsatt.

Scott Adams@ScottAdamsSays
In hindsight, a more transparent election might have been a good idea

https://twitter.com/ScottAdamsSays/status/1346972109390548992
Citera
2021-01-07, 04:46
Medlem
Citat:
Det är diktatorn som skjuter tills han blir avsatt.

Scott Adams@ScottAdamsSays
In hindsight, a more transparent election might have been a good idea

https://twitter.com/ScottAdamsSays/status/1346972109390548992

Ja tyvärr är det så, det som är anledningen till att fler ledare som skadar sitt folk borde skjutas.

Kommer inte kolla på din länk, för lång. Fattar inte varför valet i USA ska vara så krångligt och omodernt. Borde vara avgjort på valnatten så hade man sluppit detta efterspel.
Senast redigerad av aboutblanci 2021-01-07 kl. 04:48.
Citera
2021-01-07, 04:46
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Ingår i samhällsvetenskap no?

Ja men frågan handlade väl om betyg i statsvetenskap?
Citera
2021-01-07, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Många verkar inte fatta att Biden fick mycket röster för folk ville få bort Trump, inte för Biden var så fantastiskt bra, han är en senil gubbe som snart behöver blöjor, liksom Trump.
Jag skulle lagt min röst på Trump, bara för han står upp mot media och vänsterpacket.
Jag är den första att erkänna att Trump är galen, men det handlar inte om Trump vs Biden, utan vad dom står för.
As far I’m concerned they are both idiots.

Jag kommer rösta på SD lr AFS av samma anledning, inte för dom är så fantastiskt bra, utan för att jag hatar allt som dom andra står för, Capiche 🤷🏻‍♂️🇸🇪✌️✊👍🇸🇪

Det där är ett helt befängt påstående. Och inte alls troligt. Trump fick några miljoner fler röster och större andel av ickevita röstade på honom än innan. Vänsterextremister a trodde inte Trump skulle ha en chans att vinna 2016. Därför försökte man sig inte på något avancerat valfusk. Trump förlorade exakt i de stater demokraterna behövde vinna. Ingenting gick ihop efter att vallokalerna stängde. Til och med vattenläckan var en bluff. Hela världens media var säker på att Trump tagit hem segern. En del stater hade högre valdeltagare än röstberättigade. Och högre valdeltagande än vissa kommunistiska diktaturer allt för att dom hatar Trump. Bara en åsna kan tro att en dement, semi pedofil med en Knarkande som spenderar sina pengar på luder och heroin, engagerar befolkningen så pass mycket.
Bäst är ju valfilmen där vönsterextremistiska valarbetarna drar fram väskor med valsedlar under ett av borden. Så snart de låtsas stänga lokalen🐷
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
De avslår om det inte finns bevis för ett så omfattande fusk att det skulle ha ändrat valresultatet. Det betyder alltså inte att de utesluter att så varit fallet, bara att det inte går att bevisa.

Bevisbördan bör vara den motsatta, kan man inte bevisa att valet gått rätt till saknar det demokratisk legitimitet.

Kan du bevisa att det inte fanns fusk i Sveriges val då?
Citera
Avslutad
Vi lever i spännande tider. Onekligen. Det är alltid något på gång. Är det inte riksdagsval och terrorattacker så är det krig eller revolution. Jag skulle inte vilja byta bort dagens klimat mot exempevis 90-talets betydligt lugnare tempo. 90-talet hade sin charm, när människor försökte hitta sin livsstil genom att apa efter TV-såpor, men idag är det så beskaffat att man inte behöver titta på thrillers på film eftersom en titt i valfri nyhetsmedia ger samma adrenalinpåslag.

Vi lever i spännande tider. Jag älskar det och jag skulle för allt i världen inte vilka byta bort det mot Bingolotto och Café Norrköping.
Citera
2021-01-07, 04:48
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Kan du bevisa att det inte fanns fusk i Sveriges val då?

Sverige har ett säkrare valsystem men långt ifrån så säkert som det är möjligt att göra det. Givetvis är detta inte acceptabelt.
Citera
2021-01-07, 04:49
Medlem
Jag ser mig själv som republikan mer än vad jag känner mig som demokrat man kan säga med handen på mitt hjärta att jag tycker att Trump är helt jävla sinnessjuk. Någon borde absolut fundera på att avsluta dåren liv. Han är en fara för världen på samma nivå som Kim Jung On.
Citera
2021-01-07, 04:51
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Jag ser mig själv som republikan mer än vad jag känner mig som demokrat man kan säga med handen på mitt hjärta att jag tycker att Trump är helt jävla sinnessjuk. Någon borde absolut fundera på att avsluta dåren liv. Han är en fara för världen på samma nivå som Kim Jung On.

Jag förstås att du som diktaturförespråkare anser att en vald President ska skjutas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in