2021-01-07, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skitlandet
Ja precis. Han är fan totalt psykossjuk.

Jisses, om hans syster skriver en bok där mannen är galen, ja då är han galen. Det får bli poliseskort till sin håla den 20. För han kommer inte lämna självmant så galen som han är.

Om en släkting skriver att man är galen, så är man galen? Vad pratar du om människa?
Citera
Medlem
Tim Pool
@Timcast
·
57m
They are using a flame thrower on a fire and telling you they are trying to put it out

Citera Tweet
Twitter Safety
@TwitterSafety
· 1h
As a result of the unprecedented and ongoing violent situation in Washington, D.C., we have required the removal of three @realDonaldTrump Tweets that were posted earlier today for repeated and severe violations of our Civic Integrity policy.
https://help.twitter.com/en/rules-and-policies/election-integrity-policy
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Nu pratar Pence på senate floor.

Han verkar jävligt less.
Citera
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Exakt, du har alltså själv ingen aning men ändå kallar du henne terrorist

You just lost...
Jag tänkte om jag kallar henne terrorist istället för demonstrant, ockupant, upprorsmakare eller turist som gått lite vilse så kanske folk blir arga på mig och debatten blir lite roligare
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Denna besatthet på judarna... Se upp till dem istället. Tänk att en sådan liten befolkning kan göra så mycket intryck...

Jo vi har nått en punkt när forumet knappt går att använda längre för att ALLT mellan måne och jupiter handlar om judar. Det spelar ingen roll om det är delforumet för jakt fiske och vildmark eller vintersport. Det urartar alltid om judar.

Förstår inte dess människor att dem framstår som paranoida jon och tar kål på forumets trovärdighet.
Citera
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Då kan du börja med att bevisa din begåvning genom att svara på min fråga istället för att fegt ducka för den.

Vad var din jävla fråga då?

Är du en föreståndare eller nåt så jag ska svara dig.
Oavsett vad jag säger kommer du inte ta in det, du har en sida av det hela och jag har den andra (den sanna). Således poänglöst.

Men sure, kör på
Citera
2021-01-07, 02:09
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du väljer själv om du vill köpa aktier i det. Facebook som företag har faciliteter här. De för in amerikanska pengar in i svenska systemet. Jag hatar fucking Facebook, men de är inte skattefinansierade av svenska staten!
Nä det är sant. Däremot är de otroligt subventionerade. De horade till sig sina anläggningar rätt rejält.
Citera
Medlem
Förvånansvärt återhållsam insats från polis och säkerhetspersonal, på den punkten måste dom få ett högt betyg då detta hade potentialen att sluta med betydligt fler allvarligt skadade eller döda. Bra disciplin.

Sedan är det såklart riktigt dåligt agerat att en pöbel kan komma in i byggnaden och störa den demokratiska processen på detta sättet, dom hade nog inte räknat med att folk faktiskt skulle gå så långt som dom gjorde, utan förväntade sig nog en vanlig demonstration, hade dom misstänkt att ett gäng med idioter skulle försöka ta över byggnaden hade dom förhoppningsvis varit bättre förberedda och haft mer bemanning så att dom så att säga hade kunnat mota dom redan i dörren.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2021-01-07 kl. 02:13.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Hade hon varit muslim så är chansen ett det är en bomb i väskan tiotusen gånger större än en ung vit protesterande tjej.

Fast den avvägningen kan ju inte en säkerhetsvakt göra. Han måste skjuta terroristen oavsett vilken färg eller vilka kläder hon har på sig.
Citera
Medlem
Trumps anhängare representerar det anständiga USA, arbetare, företagare och militärer. Områden som bidens anhängare kommer ifrån är mestadels USA motsvarighet till Sverige blatteområden, där invånarna är arbetslösa, missbrukande och kriminella. Inte särskilt aptiligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Kvinnan som sköts ihjäl Ashley Babb någonting, lyssnar och skriver samtidigt sorry. Veteran 14 år i militären.

Fyra turer. Mamma och gift.

Borde vetat bättre innan hon går in i hjärtat av den folkvalda församlingen.
Citera
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Eftersom att det både dog en person och skadornas värde säkert är massa miljoner så kan det röra sig om upp till 10 års fängelse för upploppet.

Okej! Kan folk som varit i närheten av dödssituationen alltså bli solidariskt skyldiga för hennes död?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in