2021-01-07, 01:23
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Precis som ni som rättfärdigar polisens agerande i detta fall hade velat se honom hängd ifall det var en mörkhyad BLM-aktivist som blev skjuten?
Vilka är "vi"?
Jag är inte med i någon grupp vad jag vet.

Jag har inte rättfärdigat detta? Var har du läst det?
Jag har noll sympati för (stora delar av) BLM-rörelsen.

Kan du - ärligt - svara på hur du hade reagerat om en BLM-aktivist sköts när denna försökte bryta sig in?
Jag är uppriktigt nyfiken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Twitter har alltså stängt av USAs president på twitter i tolv timmar.

Inte alls konstigt. Big Tech: Google, Facebook, Amazon, Twitter, Netflix, Alphabet, Microsoft, Apple, gav alla Joe Biden sitt fulla stöd i presidentvalet och skänkte mycket pengar till Bidens kampanj.

https://observer.com/2020/11/big-tech-2020-presidential-election-donation-breakdown-ranking/amp/
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Felaktigt.
Både skäggsnubben och hornkillen är trumpsupportrar.
Jag vet, det jag menar är att på social media förösker man påvisa att den långhårige är intifa pga av ett vattenmärken från antifa när han kramar Matthew Heimbach
Citera
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Har du bevis för att hon begått dessa brott som du räknar upp eller anklagar du henne för allt som någon annan gjort?

Hon blev ju för fan skjuten på video inne nyss nämnda lokal under nyss nämnda sabotage av demokratisk handling!?

Hur många mer bevis behövs?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
ID? Du ser väl skillnad på ett obeväpnat barn mot en beväpnad, aggressiv 30 årig man som agerar hotfullt. Eller du kanske inte har den kompetensen?
16 åringar är inga barn. Sen så kunde hon lika gärna varit 18 eller 20.
Citera
Medlem
Citat:
Ahh okej. Hon var en terrorist?

Lägg ned.

Lägg ner din värderings-färgade definition på terrorist och kolla upp den bokstavligt korrekta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Terrorister har belägrat en viktig byggnad och försöker stjäla makten genom att fuska i ett val.

I hennes värld stod hon upp för sina medmänniskor.

>>>Så när ISIS terrorister slår till i Stockholm nästa gång så är det ok eftersom det i deras värld känner sig förnedrade av väst? DVS vi kan då inte skjuta på dom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Proffsigt arbete...

https://9gag.com/gag/aqj9d0Z

Ombytta skinn och pang pang
Citera
Medlem
För att understryka vidden av hur oansvarig Nancy Pelosi är, hon lämnade sin e-postläsare HELT ÖPPEN när hon flydde byggnaden! Hon hade kunnat låsa mailen på en nanosekund innan hon stack, men nej då, och nu är hennes mail läst av utomstående som fotat och dokumenterat hennes mhemliga mail!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/breaking-patriots-inside-nancy-pelosis-office-emails-open-screen
Citera
2021-01-07, 01:24
Bannlyst
Låt oss bara vara klara över en sak:

Antingen a) är man för Trump eller b) hade man hellre sett Hillary.

Något annat alternativ fanns inte.

Vilket innebär att alla ni som är emot Trump per automatik är för Hillary.

Alla som är emot Trump skulle kunna ha "vote Hillary!" som avatar.

Bara så vi är tydliga med vad vi tycker här i tråden. Det är inte så att ni skriver från någon slags neutral position utan är ni emot Trump = är ni för Hillary. Och det gäller samtliga.
Citera
Medlem
Citat:
Ahh okej. Hon var en terrorist?

Lägg ned.

Vad är hon då?
Citera
Medlem
Citat:
1. Trump anhängarna SLÄPPTES in, finns på video.
2. Staten får alltså mörda sitt eget folk om de går någonstans de inte får?
3. Hon var obeväpnad, ett potentiellt barn (nya obekräftade uppgifter på att hon var 16 har kommit ut) och gjorde inget hotfullt förutom att klättra på en dörr.

Detta är alltså ok enligt dig? Har du ingen empati människa? Politik åt sidan.

Lägg av. Jag sa ju att det råder helt andra regler inne i en regeringsbyggnad än utanför. Det kan du väl inte ha så svårt att begripa? Liknande förhållande råder även på Rosenbad. Något annat vore ju ren idioti. Tack vare detta faktum händer det inte alltför ofta intrång i regeringsbyggnader, och länders folkvalda politiker kan känna sig något så när trygga under sitt arbete.

Självklart tycker även jag att denna avrättning är avskyvärd och mycket sorglig, men jag har full förståelse för att den hände, då jag inser skillnaden mellan olika skyddsvärda byggnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in