2021-01-07, 00:39
Medlem
Bra, nu har även twitter vaknat och och börjat ta bort lite twitts från Donalds sida.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Såvida hon inte har kniv, skjutvapen eller en bomb på sig, de kunde inte veta om hon var obeväpnad eller ett aktivt hot och de fick göra en bedömning av situationen

Varför resonerar du inte lika med Floyd?
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Såvida hon inte har kniv, skjutvapen eller en bomb på sig, de kunde inte veta om hon var obeväpnad eller ett aktivt hot och de fick göra en bedömning av situationen

Uppriktigt sagt så var det uppenbart överilat att skjuta. Inte jättemärkligt att så kan ske. Någon nervös vakt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ja men det är så ordet används. Överallt i hela världen. Snowflakes associeras med känslostyrt vänsterfolk.

Historien om ordet är irrelevant. Precis som många andra ord. Betydelsen i folkmun förändras.

Man menar tex inte den faktiske rackarens barn när man säger rackarunge idag om busiga ungar.
Du har fel.
Citera
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Jo jag skrev att det är dags för det, att det borde gå nu. Men har inte läst att demokraterna faktist kräver det?
På CNN säger de att en (anti-Trump) republikan i kongressen har krävt det på Twitter. Missade namnet.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Tvärtom. Äldre kvinnor är största väljargruppen. De som känner sig
mest förådda av systemet.

Jag tänkte mer på yngre kvinnor. Konstigt nog så är de dessa som rädslan att utsättas för våld har ökat allra mest i samhället, samtidigt som de själva är med och röstar fram en sådan utveckling. Det där med högskolepoäng i genusteori etc. kanske inte frammanar ett sunt logiskt tänkande.
Citera
2021-01-07, 00:40
Medlem
Det var nog slutet på högerextrema rörelser i västvärlden under en lång tid framöver. Snacka om att bajsa i det egna skåpet.
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Du har rätt i att det bara var ett skott, fel ordval av mig.
Däremot dog hon inte direkt.
Flera av de som var där (två som jag sett/hört) hävdar att hon sade att hon var "okej" efter skottet.
Titta på hennes fingrar och andningen och dra dina slutsatser när du gjort det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ja precis, svårt att göra motstånd när man själv är obeväpnad.

Så korkat gjort detta, allt man har uppnått är att en ung kvinna sköts ihjäl på ett tragiskt sätt och att resten av landet kommer förakta dem ännu mer.

Det demonstrera tydligt vilken makt msm har då. Att de själva skulle bli hatad mer för att en av sina egna dör av polisen är som att BLM skulle bli hatad mer av resten av landet desto fler polisen skött ur deras rasistiska rörelse.

Varför ska denna protesten fördömas men inte BLM?
Citera
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Den principen revs genom valfusk. Detta måste demokrater protestera emot.
Du är inte i konspirationsforumet nu om du trodde det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Breaking ! Det var inte T som kallade in nationalgardet utan Pence ! Var detta nån slags statskupp ?
Helle Klein
@HelleKlein
·
15m
Detta att det var Mike Pence, vice presidenten, som gav ordern till Nationalgardet att rycka in och inte presidenten... innebär det att de tänker avsätta Trump nu. Han är inte längre förmögen att ta beslut eller?

The New York Times
@nytimes
Svarar
@nytimes
Vice President Mike Pence, not President Trump, approved the order to deploy the D.C. National Guard on Wednesday, defense and administration officials said. It was unclear why the president, who is still the commander in chief, did not give the order.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Videon är solklar. Inga varningsskott och hon blir skjuten bakifrån i nacken.

Bakifrån? Såg du skytten?

Såg man det här?

https://banned.video/watch?id=5ff63502f23a18318ceb28a7

Eller vilken såg man att hon sköts bakifrån på?

Varningsskott var det inte nej.

"Jag gör en idiotisk grej, jag förväntar ett varningsskott innan dom skjuter mig"

??????..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in