2021-01-07, 00:15
Medlem
Troians avatar
Trump på Twitter:

Citat:
These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever!
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Pence är för övrigt en liten råtta.

GOP kan ju glömma att bli omvalda efter det här. Trump har ca 52 miljoner människor bakom sig. Dessa kommer knappast att stödja GOP från och med nu.

GOP kan glömma att bli omvalda oavsett vad, 52 miljoner är ett piss i havet då landet består av över 300 miljoner.
Citera
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Pence är för övrigt en liten råtta.

GOP kan ju glömma att bli omvalda efter det här. Trump har ca 52 miljoner människor bakom sig. Dessa kommer knappast att stödja GOP från och med nu.

Vad har Pence gjort?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Som sagt var man kan ju räkna ut hur en Trump älskare ser ut och.. Jaa, de motsvarar verkligen min bild av dem..
https://pasteboard.co/JIrW0e6.jpg
Ha ha.

Ja jävlar livare, incels, konpirationsteoretiker, videospelsdårar.
Ibland stämmer fördomarna
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Det är flera gripna. Vilka straff kan man tänka sig man får för försök till statskupp?
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Fel av mig, den låg även på Facebook och de har faktiskt tagit bort den.

Facebook har nu raderat videon där Trump uppmanar demonstranterna att gå hem.

Videon som uppgavs ha startat upploppen ligger dock kvar.

Ett mycket märkligt agerande av Facebook.
Vill företaget att upploppen förvärras?
Citera
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Är inte Kalifornien i det närmaste bankrutt? En stat med alla goda förutsättningar hamnar under vanstyre. Demokratiska politiker verkar som en slags inverterade kung Midas. Allt kung Midas rörde vid blev till guld, medan för demokratiska politiker verkar vara det motsatta.

Jag har för mig att Kalifornien har högst skatter också av alla delstater i USA men jag kan ha fel.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Personen till höger med flaggan är för fan Greta i lösskägg. False flag confirmed!

Det ser jävligt suspekt ut, i alla fall. I min hemstad finns det massor med killar som ser ut så där. Tror att de "becknar", som det heter i dag.
Citera
2021-01-07, 00:16
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rugg
De republikanska demonstranterna visade vad demokrati handlar om idag. Vanligt folk som står upp för sina rättigheter. Trump ska ha en eloge för hur han gett tillbaka det republikanska partiet till dess väljare.
När han tillträdde hade GOP WH, senaten och "huset".
Efter 4 år med Trump har de tappat allt. Lär vara någon form av rekord för en "first-term" president?!
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Facebook har nu raderat videon där Trump uppmanar demonstranterna att gå hem.

Videon som uppgavs ha startat upploppen ligger dock kvar.

Ett mycket märkligt agerande av Facebook.
Vill företaget att upploppen förvärras?

Inte första gången de gör konstiga saker, de har sedan flera år tillbaka tagit bort saker som rör vänsterideologier men tillåtit KKK att få härja helt fritt på sin sida.
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
GOP kan glömma att bli omvalda oavsett vad, 52 miljoner är ett piss i havet då landet består av över 300 miljoner.

Ja, men det är knappt hälften som brukar rösta...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Exkh
Tror knappast att några tusen feta MAGA-gubbar kan göra något särskilt motstånd mot en av världens mäktigaste militärer. Och nu är byggnaden säker igen och så var det med denna "revolution". Lär väl bli några efterdyningar under natten då några Trump-snowflakes kanske attackerar en butik eller en tom lokal av något slag.

Du har fått ordet snowflakes om bakfoten.

Snowflakes är benämningen på vänsterfolk som styrs av känslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in