2021-01-06, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Inte för alla stackars barn som han donerat lönen till. Dom är väldigt tacksamma för det.
Donald J Trump är en sann hjälte.

Skämtare där. Barn? Trump donerade sin lön till olika myndigheter.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ursäkta om jag stör i sandlådan, men finns klippet när kvinnan blev skjuten publicerat någonstans? Alex Jones & co påstår sig ha det och ska visa det, men det tycks ta tid.

Finns några klipp här: WATCH: Woman Shot in U.S. Capitol, Live Stream Video Shows.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Nä det stämmer inte. Vissa yttringar är lagvidriga, och det vet du såklart men du är en selektiv liten rumpnisse och leker dum.
Sluta lek dum.
Yttrandet "valet är stulet" är alltså lagvidrigt? Enligt vilken paragraf?
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
En skattefuskande dåre, han har betalat mindre federal skatt än Walmart-städare de senaste 15 åren. Vilken "hjälte". Hans far var också en ökänd skattefifflare.
Du är bara avundsjuk och hatisk. Jag vill inte höra mer av dina lögner.
Citera
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Nä det stämmer inte. Vissa yttringar är lagvidriga, och det vet du såklart men du är en selektiv liten rumpnisse och leker dum.
Sluta lek dum.

Tyvärr så leker han inte, han är råkorkad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Finfin Covid-19 spridning där.
Eller kan man kravalla utan folksamlingar:
https://www.healthline.com/health-news/black-lives-matter-protests-didnt-contribute-to-covid19-surge

"It's ok when we do it!"
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnydoe1
Det känns som detta var på hans initiativ, Enligt vissa medier "uppmanade" han till detta.

Reserverar mig mot att uppgifterna stämmer, men tänkte mer på sakfågan OM det nu skulle tolkas att han hade "uppmanat" folk till detta.

Hur som helt så kommer den här händelsen inte helt obemärkt gå förbi utan några konsekvenser.
Därav skriver jag att sittande president är immun mot incitement enligt konstitutionen.

Annars kan man tolka mycket som uppvigling beroende på vad en president säger.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Känns det lättare att ha gett stöd till en psykopat om man försöker inbilla sig att alla andra är det också?

Fråga de som stödde psykopaterna inom Dems, BLM och Antifa under 2020. Jag stödjer inte Trump.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ursäkta om jag stör i sandlådan, men finns klippet när kvinnan blev skjuten publicerat någonstans? Alex Jones & co påstår sig ha det och ska visa det, men det tycks ta tid.
Finns inte film som direkt visar när hon blir skjuten Vad jag vet, sett nåt klipp med video i byggnaden o där skott hörs bara
Citera
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, påstod Clinton att det var valfusk och försökte få stat efter stat att manipulera det faktiskta resultatet? Vände sig Clinton mot sin vice för och satte denne i en livsfara? Påstod Clinton att valet är fusk om hon inte vinner?

Idioter som du är så tragiska, offerkoftan är inte där för att användas längre. Alla skrattar åt er dårar nu.

Du är verkligen dum i huvudet. Dom försökte ju få Trump avsatt med pga påstått valfusk. Det var ju ryssarna som vann valet åt honom enligt demokrater.

För övrigt bryr jag mig inte ett skit om Trump. Det är bara en fejk nationalist som bara har Israel och judarnas bästa som sin agenda. Det enda som är bra är att USA kommer falla. Sions högborg.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vem jublade åt det i somras. Nämn en enda

Varenda PK-tidning och PK-politiker hyllade oavkortat BLM hela året oavsett våld, mord, döda poliser, länsade butiker och sönderslagna städer. Ändå HYLLADE man denna samling och tog oerhört tydligt sida för dessa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Det finns hur många som helst oklarheter kring valet, det är deras skyldighet att allt undersöks så grundligt som det går.
Om valen inte gått rätt till så fungerar inte demokratin. Då blir det anarki.

Allt ÄR undersökt så noga det går, att trump låtsas att han tycker det är konstigt att så många poströster gick till biden efter poströsterna börjat räknas när han själv uppmanat sina anhängare att INTE poströsta är farsartat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in