2021-01-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jo, högern vågar man skjuta mot. Men i somras lät man folk kaosa helt fritt.

Hade vänstern tryckt in sig i horder in i capitol eller vita huset så hade det garanterats klämts åt på avtryckarfingret då också.
Citera
2021-01-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hans dagar är mer eller mindre räknade gissar ledande republikaner och andra befattningshavare kommer få aktiverat 25:e där man avsätter Trump pga han är oförmögen att leda landet, Pence tar över 2 veckor och får en lugn övergång det är vad jag tror kommer ske oavsett vad Trump kommer säga för just nu är han falig & en ren belatning!
Trolig utveckling ja. Antingen backar Trumps slickare nu eller så kommer partiet att splittras ganska snart. Det här kommer att spela Demokraterna i händerna.
Citera
2021-01-06, 22:10
Medlem
chilly_c_canes avatar
Det verkar som att folk inom antifa har bytt sida och stöttar Trump

https://twitter.com/Mrtdogg/status/1346926200606875648?s=20
Citera
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3a29
https://twitter.com/disclosetv/status/1346923396442058754

Att inte denna post fick mer uppmärksamhet förvånar mig. Stor underhållning. Snart smäller det
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Hahaha din sympati för en byggnad är så jävla löjeväckande!

"men de stormade iallafall inte en politisk byggnad huurdurr måste värna demokrati huurrrdurrr"

Patetiska fjant

Mer principen att de aktivt saboterar det demokratiska principen som byggnaden står för samt vad senatorerna gjorde.

Detta är ovanpå att senatorer och vicepresidenten var på plats, de anföll med andra ord även folkets valda representanter.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Biden kallar demonstrationen för en "siege"...

Han använder starkare ord än när ANTIFA och BLM skövlade och mördade under sommaren.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Tycker de mer påminner om Maga folket som intog senaten, till min vetskap så har varken Antifa eller BLM intagit senaten.

Nej, de tog bara över lokala offentliga byggnader. Och firade med att bränna ner halva staden.
Citera
Medlem
Trump kanske är galen men han har dock några trumfkort kvar. Nuke them all
Citera
2021-01-06, 22:11
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Samma jävla dänga om att "Bevis inte finns" in i filtret med dig.

Allt handlar om hur man tolkar det.

Javisst, ta en dos LSD och tolka världen hur du vill, det är inte du eller jag som bestämmer om ett val är legitimt eller inte, det finns en stor process bakom det som fungerat i hundratals år men nu plötsligt inte fungerar? Ja jisses...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Okej men vi ponerar att du är där, och av någon anledning inte kan ge något enkelt bevis på att detta skulle stämma? Säger du något kan du inte bara lägga att vi andra ska söka upp själva. Och angående valfusket så säger jag bara att du vet endast vad du matas för information..
Nej varit på plats.

Leta själv för helvete. Jag kan slösa min tid men du kommer ändå inte bry dig.

edit: https://twitter.com/Mrtdogg/status/1346926200606875648
Citera
Avslutad
Biden och CNN gör allt de kan för att utnyttja detta.

Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Visst vi säger väl det

Bra att du inser det. Både BLM-packet och detta pack är skamliga, men det de attackerar är inte demokratin (även om BLM ibland pratade om det). Jänkarna gillar att kaosa, så är det bara. Att demonstrera är en demokratisk rätt, även när det är pack som gör det.

Tror Buffalo-killen kan ha en karriär inom politiken framför sig.

Olyckligt, men skiten verkar hyfsat väl under kontroll nu. Men det är vad man sår när man sänder signalen till BLM att de kan göra vad fan de vill utan konsekvenser.
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Mer principen att de aktivt saboterar det demokratiska principen som byggnaden står för samt vad senatorerna gjorde.

Detta är ovanpå att senatorer och vicepresidenten var på plats, de anföll med andra ord även folkets valda representanter.

Med facit i hand, om BLM/AFA ville göra skillnad på riktigt.. hade inte stormandet av Capitol Hill gjort en betydligt större skillnad istället för att bränna ner icke-politikers hus/områden/företag?

IQ65 hos er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in