2021-01-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicbanger
Så jävla löjligt när svenskar aldrig varit i USA och låtsas som att dom känner folk/klimatet.
Gå lyssna på era poddar och låtsas som allt som är dåligt aldrig är "ert" fel.
Jag har varit i USA många gånger och jag lyssnar aldrig på poddar. Ha en bra dag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Hur kommer det sig då att du gick på just den användaren? Många luffare här som skrivit helt poänglösa inlägg i debatten från båda sidor. Var konsekvent.

För att denna användare har en jävla massa inlägg i tråden och totalt på detta forum och har sett denna i trådar innan där denna har lusat ner dessa med en jävla massa trams.

Jag skrev även att det gäller andra i mitt inlägg.

Om du tolkar det som jag är för eller emot något så är det bara i ditt huvud.

Jag stör mig lika mycket på trump-idioterna som BLM bla bla bla osv som "Trump är nazist" bla blabla idioterna.
Citera
Medlem
Över 50 SWAT-bilar påväg mot Capitol Hill
Citera
Medlem
Det är bra att de visar sitt missnöje mot valfusket, vilka demokratikämpar.
Citera
Medlem
hybridvarantants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Bästa livestreamen att följa?
Kollar på CNN nu, finns det någon bättre?

Tror CNN är bäst, följer den. Här är länk till Fox om du vill höra hur de rapporterar om det:

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results/live-updates
Citera
Medlem
Alex Jones skulle leda demonstrationerna i DC, men nu menar Infowars att det är Antifa-provokatörer som har lett stormningen av Capitolium. Det är inte Trump eller Jones som har beordrat stormningen. Det kan alltså ha varit patrioter som har lurats att göra det av Antifa-provokatörer. Att de inte har mött något motstånd kan betyda att polisen har varit med på att sätta upp en fälla.
Tydligen var folket i Capitolium förberedda på stormningen. De har förmodligen avlägsnat allt hemligt material i förväg innan de lämnade byggnaden.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Helt ärligt hoppades jag personligen på insparkade pannben och en och annan politiker i en galge men det var ganska så tamt, snuten blev helt klart överrumplad och tog tillflykt i diverse säkerhetsrum.

Hade de velat hade de lätt kunnat göra en BLM/AFA och satt eld på skiten utan motstånd.

Hade det varit BLM och AntiFA så hade vi sett drone strikes vid det här laget.
Jag säger inte det med sarkasm
Citera
Medlem
X-fronts avatar
Popcornen poppade, nu väntar vi bara på att mörkret ska lägga sig så de väntande BLM/Antifa-anhängarna får kaosa enligt planerna. Ikväll kommer det smälla. Blir det så så är vänster-terroristerna dummare än man kunnat gissa sig till.
Citera
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Hon är inte svart och heter inte Georg Floyd. Inget att se här. Cirkulera.

Etablisemangets hyckleri avslöjas i hur selektiva de är i sitt modus operandi.
Citera
2021-01-06, 21:49
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Märks hur loj polisen är när det är vita som demonstrerar och intar kongressbyggnaden!
Ja det är lojt att skjuta obeväpnade kvinnor.
Citera
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Operation The Storm kommer att inledas 6 januari.
Då kommer ca halva det demokratiska partiet gripas och skickas till militärtribunalen i Guantanamo Bay.
De kommer försöka att mobilisera BLM & Antifa och det lär bli mycket oroligheter. Men de kan inte vinna eftersom Trump har majoriteten av armén med sig. De kommer att sätta in trupper över hela USA för att verkställa de militära arresteringar och slå ner upproren. Det kommer blir mycket popcorn och TV-tittande denna vecka.

Om inte detta händer under januari, lägger jag ner konspirationsteorierna för alltid

Dags att lägga ner då
Citera
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
En ren avrättning!
Play stupid games, win stupid prizes. Hon stod först i ledet och fick vad hon förtjänade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in