Alla protestanter är förrädare gentemot konstitutionen, och Trump är den största förrädaren. Helt ärligt så hoppas jag han döms till döden för landsförräderi.
Otroligt att det nu är mot konstitutionen att protestera. Jag trodde det var en av hörnpelarna.
Storma byggnader som vi alla vet är helt civiliserat..
Vad jag kan se har de bara gått in. DEt är inte stormning. Ser ganska städat ut. Hur tror du det sett ut om dina kompisar inom AFA och BLM gjort samma sak?
Pence, Flynn, Trump etc har det här som en del i sin plan. Allt för att fördröja processen och sno makten. Det kommer säkert mer också. Men vad de missat.. är folket. Men de kommer att bli varse sitt misstag väldigt snart.
Lugn stämning utanför. Snart är det här spektaklet över. Ledsen att göra er våldsivrare besvikna. Ni kanske kan joina några gängkriminella här i Sverige?
MINST 78 miljoner röstade på Trump, verkliga människor, en liten bråkdel av dem är just nu i Washington D.C.. tänk dig om Trump verkligen skulle säga "Fellow Americans.. your country needs you, arm yourselves and take your country back!"
Please support our Capitol Police and Law Enforcement. They are truly on the side of our Country. Stay peaceful!
Krokodiltårar, det som händer nu är en helt naturlig utveckling som följer ur den retorik som Trump har använt sig utav för att misskreditera valresultatet och den amerikanska demokratin. Jag tror inte för ett ögonblick att Trump är ledsen över det som sker nu. Men det är klart att han måste beklaga sig för att inte framstå som direkt uppviglare.
Fler som är på plats i The Swamp? Helt galet här, globalisterna är rädda sopm fan. Antifa har tillsammans med globalisterna satt upp en false flag smh. Bli inte förvånade ifall våldsdåd mot civila kommer ut och media skyller på Trump.
Hursomhelst är median helt sjuk, Antifa och BLM brände ned över 80 städer och orsakade 2 miljarder USD i property damage och ett tiotal människor mördades. Men när vi protesterar och (Gör inget våldsamt) forcerar framåt blir det ett jävla liv. Helt stört.
Populism är på en massiv uppgång! Öppna era ögon för dessa vidriga människor.