2021-01-06, 20:51
Medlem
Skyggedanss avatar
En live stream fran DC: https://www.youtube.com/watch?v=oMCoxdTRCag
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
De skjuter inne i byggnaden och det har rapporterats om bomber, det är långt ifrån lugnt.

"Mostly peaceful", som det heter.
Citera
Medlem
Jaro Paros avatar
Vad blir konsekvenserna rent rättsligt för de personer som har tagit sig in? Vet någon? Finns ju rätt bra bilder på de flesta så att säga.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Ok. Hur kan man bevisa att det är Trump som är bakom detta?

Kolla hans två senaste tweets, han uppmanade till indirekt våld först ovanpå att hans Advokat pratade om "Trial by combat" tidigare, Trump vet själv att detta har gått för långt då han uppmanar folk att inte använda våld nu.
Citera
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Tänk tanken om detta hade varit tiotusentals svarta medborgare som stormade kongressen på detta sätt. Vad tror ni hade hänt?

Varför är polisen så in i helvete passiv?
Vilken sten har du sovit under?

Vad har inte svarta och antifa gjort under flera månader? Tog de inte över en ett helt område mitt inne i stan - utan att polisen gjorde något?

Jösses..

Du ser vad du vill se, din arbetslösa parasit.
Citera
2021-01-06, 20:52
Avstängd
Vore fantastiskt om det blev inbördeskrig och upprensning!
Tänk om vi fick bort dessa korrupta vänsterglobalister, BLM, och alla andra vidriga hittepåpersoner!
Världen har under de senaste decennierna förvandlats till en snart helt overklig värld!!
Det är sjukt att Zoros, media och dessa korrupta politiker fått sån makt!
Ännu värre är att den vanlige "arbetaren" med lågt IQ tror på deras ständigt pumpande agenda!
Sanningen är ju att dessa kommer vara de stora förlorarna om dessa får oinskränkt makt!!
Helt sjukt!!
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Jag är vanligtvis en pacifist men jag hoppas att de använder så mycket icke dödligt våld som de kan för att markera att sådant här absolut inte är okej.

Jag med. Och jag förutsätter att väldigt många kommer att häktas, över hela landet, inom den närmaste tiden.
Citera
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koijari
Om inte hans tal i kväll kan kallas för uppvigling så skall jag äta upp min hatt.
Du kan nog lugnt förbereda annan kvällsmat...
Citera
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Kolla hans två senaste tweets, han uppmanade till indirekt våld först ovanpå att hans Advokat pratade om "Trial by combat" tidigare, Trump vet själv att detta har gått för långt då han uppmanar folk att inte använda våld nu.
All denna cirkus som kan vara planlagd för att få Trump att framstå i dålig dager, är givetvis katastrofalt dålig för Trump.

Jag är inte förvånad att såna här anti-trump-event fortsatt att hända ända sedan 2016.
Senast redigerad av ModerRota 2021-01-06 kl. 20:54.
Citera
Medlem
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1346904110969315332

Please support our Capitol Police and Law Enforcement. They are truly on the side of our Country. Stay peaceful!
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Polischefen i Washington DC just nu:

Q: Vad skulle du vilja att Trump gör nu?
A: Han ska sticka åt helvete. Han är som en cancer. Det är han som har startat detta våld.
Citera
2021-01-06, 20:53
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Sekten kallar nu öppet Pence för "marxist", för att han inte tänker bryta mot grundlag och gällande regler.

Framförallt praxis, en veep har bara en enda verklig roll i senaten och det är en utslagsröst när det står 50-50 mellan partierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in