2021-01-05, 16:51
Medlem
jagkansakers avatar
Vad vet Dan Eliasson som gör att han inte får sparken? Han har konsekvent misskött sig som chef på fyra olika myndigheter nu, och trots det får han sitta kvar. Att som chef för vad som borde vara en av de viktigaste myndigheterna under pandemin, åka till Kanarieöarna är en jävla skandal. Vad har han för skit på sossarna som gör att han får sitta kvar?
Citera
2021-01-05, 17:01
Bannlyst
Nepotism, gentjänster, pengar.
Citera
2021-01-05, 17:12
Medlem
jagkansakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybridvarantant
Om det ligger något i din spekulation så är det inget som kommer att komma fram i en tråd på FB.

Sen är det väl fel forum? Låter som din fråga är mycket bredare än corona.

Det är många bredare frågor som kommer upp i dagar på grund av corona. Detta handlar om korruption som visar sig under corona, jag vet inte om det är en större eller mindre fråga, men det berör det aktuella läget. MSB har varit totalt inkompetenta att stötta och styra pandemiarbetet.
Citera
2021-01-05, 17:15
Medlem
dengamleDs avatar
Jag har tänkt precis samma sak. Han måste ha tillgång till information i klass med vad Hoover satt på.
Citera
2021-01-05, 17:18
Medlem
glajarns avatar
Veckan är inte slut ännu.
Citera
2021-01-05, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagkansaker
Vad vet Dan Eliasson som gör att han inte får sparken? Han har konsekvent misskött sig som chef på fyra olika myndigheter nu, och trots det får han sitta kvar. Att som chef för vad som borde vara en av de viktigaste myndigheterna under pandemin, åka till Kanarieöarna är en jävla skandal. Vad har han för skit på sossarna som gör att han får sitta kvar?

Med tanke på att han verkar vara homosexuell, så kan man ju tänka sig att han sitter inne med information om andra politikers bögerier.

Jag får erkänna att jag trodde att han inte alls satt på skit, utan att han faktiskt var utsänd som dessa myndigheters bödel. Men jag tror nu att han visst har hållhakar och det är därför han har kunnat få hålla på som han gör.
Citera
2021-01-05, 17:35
Medlem
quts avatar
Peta ner det rövhålet i nån plats där han inte har nått ansvar när han ändå inte tar sitt ansvar.
Citera
2021-01-05, 17:48
Medlem
Mycket bögerier - EXPO var uteslutande bögar i starten. Idag finns EXPO överallt. Aschberg. Honungsfällor.
Citera
2021-01-05, 19:01
Medlem
jagkansakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Peta ner det rövhålet i nån plats där han inte har nått ansvar när han ändå inte tar sitt ansvar.

Det var väl det man gjorde när man satte honom på MSB? Trodde väl inte att det skulle komma en kris liksom...
Citera
2021-01-05, 19:03
Moderator
Tinuviels avatar
Coronaviruset och covid-19 --> Coronapandemin
/Moderator
Citera
2021-01-05, 20:45
Medlem
Han och löfvėn är typ bästa vänner, kan inte se de på annat sätt än att han vet/sitter på riktiga perversa bilder. Att en sån jävla bedrövlig människa får chans på chans på så stora och olika poster. Kan inte vara så mkt annat
Citera
2021-01-05, 21:22
Medlem
Det borde vara något allvarligt. Kan röra sig om mord eller våldtäkt. Något är det. Det förstår man nu.

Det kunde bara varit att han är sossarnas slav och styrs direkt från Sveavägen. Om så är fallet får han gå nu.

Får han vara kvar nu är han MYCKET MÄKTIG.

Annars är det rimligtvis korruption, han kan avslöja hur sossarna roffar åt sig många miljarder och sprider över sina påhittade översittare, fonder, stiftelser, organisationer och faciliteter. Han kan beskriva det i detalj och peka ut hela förloppet från cashflow till korrupta sossar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in