Citat:
Ursprungligen postat av
OldFashioned
Vad stollarna menar är att vicepresidenten godtyckligt kan välja vem som ska bli president, och verkar anse att det är helt normalt.
Ska bli jävligt skönt när det här är över om några veckor.
Stollarna?
Det har skett vid två tidigare tillfällen i amerikansk historia. Vad är det för "stolleri" du menar folk far med?
Tänker du förneka rrätt in i kaklet vilka befogenheter VP'n har den 6/1?
Vilka är stollarna här egentligen. Jävligt konstig verklighetsbild ni har och det är väl tur det att det är du och några få till i förhållande till världspopulationen.
Du med dina gelikar hör hemma i Kina då ni uppenbarligen inte har något att göra i Väst och där kan leva ut era mörkaste fantasier på dom stackars muslimerna man har fängslat. Skulle du banga på att få tortera en muslim?
Edit: Fast kineserna kommer att komma tillbaka med hjälp av den dumme trumpen. Kineser är i överlag inte så jävla imponerade av Nalle Puh's företagande heller och kommer välkomna en väpnad konflikt om det innebär att Nalle Puh inte kan fortsätta att förtrycka sitt eget folk. Och jag välkomnar ett fritt Kina tillbaka in i värmen.
Huawei telefonen är och har alltid varit min favoritmärke. Kan bara hålla tummarna på att jag kan köpa en Huawei (eller någon annan teknik för den delen) med gott samvete som har sitt ursprung i Kina i framtiden.
Har också tänkt åka med Orient Expressen genom Ryssland och Kina. Under rådande omständigheter så är man sådär lagom sugen på det.
Det gäller ju att hålla ordning på sina prioriteringar här i livet...