2021-01-05, 15:33
Bannlyst
Joe biden är fortfarande usas nästa president.
Och ingen domstol i usa har funnit tecken på valfusk.
Jag ser att det gör ont. Antagligen är du känslomässigt påverkad av Donald Trumps förlust
Men det är ok. Han får säkert nya möjligheter att kandidera efter avtjänad fängelsestraff.
#MAGA2020
#stopthesteal

Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Med tanke på att det kommer upp till ytan mer och mer hur pass genomruttet allting är så väljer jag att faktiskt tro han. Tro dig och dina gelikar? Inte en chans!

Du tycker inte att det är problematiskt med ALLT som ni behöver debunka och dessutom inte gör något vidare jobb med det?

Ni är allt bra konstiga... Det hade väl varit en sak om DJT skulle gapa om valfusk och man inte kunnat generera alla dessa vittnen. vittnesmål, filmer, matematiska självklarheter som visar på hur liten chans det är att man INTE har fuskat till sig vinsten och den gemene amerikanen håller inte med er. Amerikanerna är inne på mitt med fleras spår som skriver i denna tråd.

Ni hävdar att förklaringen till att DEMS förlorade senaten men vann presidentvalet är ett sånt jävla självmål att det inte är klokt åt det.

Så amerikanarna röstar in Biden med 80 miljoner röster och det pga att amerikanerna föraktar den sittande presidenten, samma president slår rekord med sina 76 mijloner röster som visar på att han inte alls är så föraktad i USA som ni vill ge sken av.

Svaret på detta ni har att komma med har aldrig handlat om vilket förträfflig kandidat Joe Biden är, utan hur HATAD Trump är och därför skulle amerikanerna välja in en dement gubbe som sjunger på sista versen och "next in line" är Kamala Harris som har en aproval rating på 1-2% i sitt egna parti. Detta skulle amerikanerna röstat för BARA pga av något påhittat förakt ni hävdar att den gemene amerikanen har gentemot sin president.

Om det är så att Biden har valts in pga att man väljer BORT DJT och inte IN Biden?

Republikanerna har sopat mattan med demokraterna detta val när vi talar om antalet senatplatser och legislatures. Då måste ju det betyda att amerikanerna VERKLIGEN föraktar DEMS politik. Right?

Men amerikanerna hatar DJT ännu mer så att man gladeligen går med på att dras med en globalist som med sina 1-2% aproval ratings i sitt egna parti ska styra och ställa över amerikanerna och deras liv?

Mmmmkay?

Ni är så jävla uppåt väggarna ute och cyklar med era förklaringar och såkallade "debunks". Finns ingen som helst rim och reson i era tankegånger och slutsatser för fem öre.

Finns inte på kartan att DEMS lyckas kuppa Vita Huset efter allt som har kommit fram. DJT har amerikanernas stöd och det finns bara en kandidat till presidentposten 2021 och det är INTE BIDEN.

DJT kommer sitta i 4 år (minst) och det finns ingen annan utgång i sikte. Ska Biden hoppa in i Vita Huset tror ni bara sådär efter detta val?

2021-01-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Inga rapporterade incidenter som du känner till menar du? Kände du ens till att det är standard att FBI fabricerar bevis eller var det nytt för dig med? Som sagt vi får se vad för rapporter Alpoxen känner till som var först med att droppa att det är standard att FBI fabricerar bevis..
Ok för tredje gången.

There’s still no evidence of political abuse of FISA. Rather, the problem is a far more general one: It appears that the facts presented in a lot of FISA applications are not reliably accurate.

Vad i ovanstående är det som inte går in i din skalle? Behöver jag översätta?
2021-01-05, 15:34
Bannlyst
Citat:
Det vet jag inte. Jag vet att dom fabricerade bevis gentemot Trump efter valet 2016 iom att DoJs rapport fastslår det klart och tydligt. Men vi får se om Alpoxen kan hjälpa oss här som sitter på info att det är standard att FBI fabricerar bevis jag kände nämligen inte till det men han ger oss säkert den informationen snart, eller inte he he he så du får fortsätta undra antar jag..

Vilka bevis tänker du på?
Vilka har fabricerat vad?
2021-01-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Joe biden är fortfarande usas nästa president.
Och ingen domstol i usa har funnit tecken på valfusk.
Jag ser att det gör ont. Antagligen är du känslomässigt påverkad av Donald Trumps förlust
Men det är ok. Han får säkert nya möjligheter att kandidera efter avtjänad fängelsestraff.
#MAGA2020
#stopthesteal
Det som gör ont är att vi inte får någon riktig debunk. Det behövs när 50% av de som röstat inte litar på resultatet. Hur blev det hittade du något svar på varför man stoppade rösträkningen, varför man startade den igen och varför CBS News rapporterar att election officials från Fulton County meddelat att man stoppat pga vattenläcka om det nu inte var en vattenläcka?

Kul att vi är så många som kan bekräfta att vi saknar denna info. När tror ni dom väljer att släppa den informationen, är den för känslig för att släppas kanske?
2021-01-05, 15:36
Medlem
Citat:
Du menar att Trump skulle ha varnat FBI för att FBI kommer fabricera bevis mot Trumpkampanjen för att få det att se ut som att dom samarbetar med ryssarna. jaa du det hade vart en sjuk historia om det hade hänt så mycket kan vi väl konstatera.
Nej han kunde berättat om Papadopoulos m fl kontakter med Ryssarna. Inte för att det hade räddat honom från fängelset men det hade ju sett bättre ut för Trump personligen.
2021-01-05, 15:38
Medlem
Citat:
Det som gör ont är att vi inte får någon riktig debunk. Det behövs när 50% av de som röstat inte litar på resultatet. Hur blev det hittade du något svar på varför man stoppade rösträkningen, varför man startade den igen och varför CBS News rapporterar att election officials från Fulton County meddelat att man stoppat pga vattenläcka om det nu inte var en vattenläcka?

Kul att vi är så många som kan bekräfta att vi saknar denna info. När tror ni dom väljer att släppa den informationen, är den för känslig för att släppas kanske?
Många? Du är väl en av de få som fortsätter att blunda, stoppa fingrarna i öronen och säga blablabla.
2021-01-05, 15:39
Medlem
frank-costellos avatar
CNN skriver att under måndagen ska USAs president Donald Trump under ett kampanjmöte i Georgia ha sagt att han hoppas att hans vice president Mike Pence kommer att hjälpa honom.

Han ska ha hyllat Pence, men sagt att han kanske inte kommer gilla Pence lika mycket om Pence väljer att inte hjälpa Trump.
Citat:
"I hope Mike Pence comes through for us, I have to tell you," Trump admitted. "I hope that our great vice president -- our great vice president, comes through for us. He's a great guy. Of course, if he doesn't come through, I won't like him as much."
Trump ska därefter ha skrattat bort det hela och sagt att Pence är en fantastisk person, en smart man som han verkligen gillar.

Han ska ha avslutat med att säga Pence är en person som inte slösar tid, utan vill se resultat.
Citat:
Trump laughed it off and added: "Nah, Mike is a great guy he's a wonderful man and a smart man and a man that I like a lot."
"But he's gonna have a lot to say about it," the President added. "And he you know one thing with him, you're gonna get straight shots -- he's gonna call it straight

Trump ska dock inte sagt hur han vill att Pence ska hjälpa honom, men man spekulerar att det har att göra med certifieringen av elektorer imorgon i kongressen.

Man skriver att Pence då har en stor roll, i ceremonin där kongressen ska bekräfta elektorsomröstningen där Joe Biden valdes till president.

Man nämner att Trump och Pence under måndagen ska ha träffats i Vita huset, Washington innan Trump reste till Georgia.
https://edition.cnn.com/2021/01/04/politics/donald-trump-georgia-rally/index.html
Senast redigerad av frank-costello 2021-01-05 kl. 15:48.
2021-01-05, 15:41
Medlem
Citat:
Inga rapporterade incidenter som du känner till menar du? Kände du ens till att det är standard att FBI fabricerar bevis eller var det nytt för dig med? Som sagt vi får se vad för rapporter Alpoxen känner till som var först med att droppa att det är standard att FBI fabricerar bevis..

Du kände ju inte heller till några rapporterade incidenter. Att det är standard att FBI fabricerar bevis får i så fall Alpoxen stå för, men jag vet att det förekom felaktigheter i samband med FISA. Det var i förra valet och har fortfarande inte i den här tråden att göra. Avslutar nu för att inte själv bidra till ältandet jag vill slippa.
2021-01-05, 15:44
Medlem
Trump har stämt Kemp (Georgias guvernör) och en federal hearing är på g, men domstolen har stängt av möjligheten att lyssna på den på distans - på Trumps begäran...

https://twitter.com/klasfeldreports/status/1346456476026548227?s=21
2021-01-05, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Vilka bevis tänker du på?
Vilka har fabricerat vad?
Aaah en sån här klassisk, vad kul. Du undrar vilka bevis FBI fabricerat men frågan är ju varför du undrar för nu när jag presenterar det för dig kommer du ju ändå inte bry dig om det...

Duger Department of Justice som källa för herrn? https://www.justice.gov/storage/120919-examination.pdf

Här har du ett gulligt exempel på hur rättssäkert USA är:
Citat:
Omitted Page's prior relationship with another
U.S. government agency, despite being
reminded by the other agency in June 2017,
prior to the fil ing of the fi nal renewal
application, about Page's past st atus with that
other agency; instead of including this
information in the final renewal application, the
OGC Attorney altered an email from the other
agency so that the email stated t hat Page was
" not a source" for the other agency, which the
FBI affiant relied upon in signing t he final
renewal application;
Nu när du har svart på vitt att FBI fabricerat bevis gentemot Trump, hur förändrar det din bild på rättssystemet i USA, låt mig gissa inte ett skit. Låt mig gissa du ville ha mer information om detta för att ifall det stämmer så spelar det ändå ingen roll he he he.

Jag har låtit de skrivfel som uppstår i dessa processer vara kvar så man själv kan söka upp mitt exempel i länken som jag gav(Team Trump exkluderat, lämnar dom in en sådan rapport där skrivfel uppstår är dom inkompetenta men för dom andra är det helt vanliga skrivfel). Detta gör man genom att klicka ctrl + F inne på hemsidan och klistra in texten jag har skrivit så får man fram vart den är på sidan. Denna info ger jag er så att ni enkelt kan följa upp att det jag säger är sant, rekommenderar att ni börjar göra samma sak så att man kan ta er på ett större allvar.
2021-01-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Ok för tredje gången.

There’s still no evidence of political abuse of FISA. Rather, the problem is a far more general one: It appears that the facts presented in a lot of FISA applications are not reliably accurate.

Vad i ovanstående är det som inte går in i din skalle? Behöver jag översätta?
När presenterades denna text?

"It appears" kom man fram till något i efterhand om det faktiskt var så, It appears är inte samma sak som att man bevisat att det är så. Inte ett enda konkret exempel alltså på när FBI fabricerar bevis mot en folkvald president, skumt iom att det var standard leta på och så tar vi dina misslyckanden till att hitta källor som bekräftar det som bekräftelse på att det inte är så under tiden.
2021-01-05, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Du kände ju inte heller till några rapporterade incidenter. Att det är standard att FBI fabricerar bevis får i så fall Alpoxen stå för, men jag vet att det förekom felaktigheter i samband med FISA. Det var i förra valet och har fortfarande inte i den här tråden att göra. Avslutar nu för att inte själv bidra till ältandet jag vill slippa.
Jo jag kände till den jag länkade och citerade. Hade jag inte kännt till den hade jag inte länkat och citerat den. Ja snälla avbryt nu du har ju inte nånting vettigt att komma med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in