2021-01-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vill du gräva vidare så gör det, jag släppte det när jag förstod att Rudy hade fuskat med videon.
Videon är i sammanhanget gammal och har blivit debunkad fram och baklänges.

Mike Pensé
Videon är inte debunkad om vi inte har svar på varför rösträkningen avslutades, varför den återupptogs och varför CBS News rapporterar ett election officials säger att anledningen är en vattenläcka om så inte var fallet. Detta var info vi såg i videon och detta är frågor vi fortsatt inte har svar på. En debunk ger svar, hade du svar på detta så skicka gärna över det annars är det som sagt inte debunkat.
2021-01-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vi försöker igen då.

It appears that the facts presented in a lot of FISA applications are not reliably accurate.

https://www.lawfareblog.com/inspector-generals-disturbing-fisa-memo

Vad har domstolarna med detta att göra. Du har fått bevis på exakt vad du frågade efter. FBI är inte så noga med underlaget när de begär tillstånd för övervakning. Var det inte det du fann helt omöjligt att tro på?

I fallet vi diskuterar, Carter Page, handlade det om att övervaka en synnerligen suspekt individ, inte om att avsätta presidenten.
Var det därför man inte varnade Trump om Carter som annars är standard förehavande om man hittar nånting på en person i en kampanj. Nej man valde istället att köra target på hela kampanjen och inte meddela Trump om det. Ljug gärna lite till och se om det tar dig längre.
2021-01-05, 15:15
Medlem
MyfairLadys avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Det är väldigt få som öppnar en länk från en extremhöger sida som epoch times.

Du har snäv möjligen även lite korkad umgängeskrets om du är av en sådan uppfattning.
Kunskapens dynamiska karaktär. Varje gång vi lär oss nya saker eller får nya perspektiv förändras vår kunskap. Det är först när vi förstår och sätter in ny information i ett sammanhang som vi kan tala om kunskapsbildning.

"The Data Integrity Group is a group of scientists, engineers, and machine learning experts who have been working together to check whether or not there was manipulation of data in the 2020 general election.

“The bottom line is the errors were made. Data confirms these errors and it shouldn’t matter if they were machine or human, they’re still errors and deserve a second review and thorough analysis with forensic audits to find the answers,” the group said.

Citat:
/vänsterbliven vänsteraktivist som gillar objektiva källor istället för partiska källor.

Tillåt mig småle, Flamman & Aftonbladet då?
2021-01-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Vilka bevis menar du att FBI har fabricerat under valet 2020?
Det vet jag inte. Jag vet att dom fabricerade bevis gentemot Trump efter valet 2016 iom att DoJs rapport fastslår det klart och tydligt. Men vi får se om Alpoxen kan hjälpa oss här som sitter på info att det är standard att FBI fabricerar bevis jag kände nämligen inte till det men han ger oss säkert den informationen snart, eller inte he he he så du får fortsätta undra antar jag..
2021-01-05, 15:18
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Videon är inte debunkad om vi inte har svar på varför rösträkningen avslutades, varför den återupptogs och varför CBS News rapporterar ett election officials säger att anledningen är en vattenläcka om så inte var fallet. Detta var info vi såg i videon och detta är frågor vi fortsatt inte har svar på. En debunk ger svar, hade du svar på detta så skicka gärna över det annars är det som sagt inte debunkat.

Det blev debunkad när den var ny. Du ser den som bevis för fusk, det gör inte jag. Då är du nöjd för
att du hittat fusk och jag är nöjd för att jag inte hittat fusk. Nu väntar vi på att Rudy drar den till
domstol så får jag erkänna att jag hade fel. Och fel har jag jävligt ofta.

Mike Pensé
2021-01-05, 15:25
Medlem
Citat:
Det vet jag inte. Jag vet att dom fabricerade bevis gentemot Trump efter valet 2016 iom att DoJs rapport fastslår det klart och tydligt. Men vi får se om Alpoxen kan hjälpa oss här som sitter på info att det är standard att FBI fabricerar bevis jag kände nämligen inte till det men han ger oss säkert den informationen snart, eller inte he he he så du får fortsätta undra antar jag..

Åter igen då. Det finns inga rapporterade incidenter om FBI-fabricerade bevis under valet 2020, alltså har rysslandsutredningen och FISA inget i den här tråden att göra.
2021-01-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag har nu sett klippet på Gabriel sterling,chefen för Georgia's valmyndighet, metodiskt avfärda Trumps lögner om valfusk.

Joe biden kommer att bli usas nästa president.

Donald Trump kommer att spendera återstoden av sitt liv i en rättssal eller en cell.
#MAGA

Är det inte rätt lustigt att Donald Trump anklagar andra för valfusk i samtliga val han deltagit i?
Sedan 2016 och framåt.

Varenda gång.

Med tanke på att det kommer upp till ytan mer och mer hur pass genomruttet allting är så väljer jag att faktiskt tro han. Tro dig och dina gelikar? Inte en chans!

Du tycker inte att det är problematiskt med ALLT som ni behöver debunka och dessutom inte gör något vidare jobb med det?

Ni är allt bra konstiga... Det hade väl varit en sak om DJT skulle gapa om valfusk och man inte kunnat generera alla dessa vittnen. vittnesmål, filmer, matematiska självklarheter som visar på hur liten chans det är att man INTE har fuskat till sig vinsten och den gemene amerikanen håller inte med er. Amerikanerna är inne på mitt med fleras spår som skriver i denna tråd.

Ni hävdar att förklaringen till att DEMS förlorade senaten men vann presidentvalet är ett sånt jävla självmål att det inte är klokt åt det.

Så amerikanarna röstar in Biden med 80 miljoner röster och det pga att amerikanerna föraktar den sittande presidenten, samma president slår rekord med sina 76 mijloner röster som visar på att han inte alls är så föraktad i USA som ni vill ge sken av.

Svaret på detta ni har att komma med har aldrig handlat om vilket förträfflig kandidat Joe Biden är, utan hur HATAD Trump är och därför skulle amerikanerna välja in en dement gubbe som sjunger på sista versen och "next in line" är Kamala Harris som har en aproval rating på 1-2% i sitt egna parti. Detta skulle amerikanerna röstat för BARA pga av något påhittat förakt ni hävdar att den gemene amerikanen har gentemot sin president.

Om det är så att Biden har valts in pga att man väljer BORT DJT och inte IN Biden?

Republikanerna har sopat mattan med demokraterna detta val när vi talar om antalet senatplatser och legislatures. Då måste ju det betyda att amerikanerna VERKLIGEN föraktar DEMS politik. Right?

Men amerikanerna hatar DJT ännu mer så att man gladeligen går med på att dras med en globalist som med sina 1-2% aproval ratings i sitt egna parti ska styra och ställa över amerikanerna och deras liv?

Mmmmkay?

Ni är så jävla uppåt väggarna ute och cyklar med era förklaringar och såkallade "debunks". Finns ingen som helst rim och reson i era tankegånger och slutsatser för fem öre.

Finns inte på kartan att DEMS lyckas kuppa Vita Huset efter allt som har kommit fram. DJT har amerikanernas stöd och det finns bara en kandidat till presidentposten 2021 och det är INTE BIDEN.

Det skulle ta hus i helvete om man lägger sig för DEMS i detta läge. Jänkarna är jävligt uppskruvade nu, säljer vapen som aldrig förr och folk är så jävla på spänn att man attackerar till och med VP Mike Pence om en minsta antydan om att DJT inte sitter minst 4 år till vädras.

Men fortsätt spåna på med era konstiga förklaringar, verklighetsfrånvända raljeringar och blinda tron till "lögnen" MSM/Kina försöker pusha på.

Alla era förklaringar på rapporterade incidenter gällande valfusk måhända ge en liten förklaring till saker på mikronivå, men om man försöker snickra ihop eran världbild med dessa förklaringar så ter sig verkligheten BAT SHIT CRAZY!

Här snackar vi om en konspirationsteori som heter duga och den faller på sitt eget skit ni står för. Ni vill ha det att DJT är sjuk i huvudet, en clown, dum i huvudet, jättebebis etc.... Samtidigt som ni hävdar att DJT håller på att ro i land en av dom mest omfattande konspirationer mot det amerikanska folket + världen.

Hur fan ska ni ha det liksom?

Det är inte DJT som man anklagar för valfusk och om ni tror att det är någon jävel som tar något ni skriver på allvar så tror jag att den största lögnen av dem alla är den ni intalar er varje dag framför spegeln.

DJT kommer sitta i 4 år (minst) och det finns ingen annan utgång i sikte. Ska Biden hoppa in i Vita Huset tror ni bara sådär efter detta val?

Kineserna själva VET att loppet är kört i USA för Biden och att DJT kommer sitta kvar. I Kina håller man på att förbereda sig för konsekvenserna med tanke på allt som har kommit upp till ytan med Hunter Biden, Joe Biden, Valfusket och dess kopplingar till Kina.

Det är väldigt "uppstädat" på internet. Men det avhandlades för typ en månad bakåt i denna tråd att man i Kina har accepterat att Biden aldrig blir president.
2021-01-05, 15:28
Bannlyst
[quote=MyfairLady|74197579]
Citat:

Du har snäv möjligen även lite korkad umgängeskrets om du är av en sådan uppfattning.
Kunskapens dynamiska karaktär. Varje gång vi lär oss nya saker eller får nya perspektiv förändras vår kunskap. Det är först när vi förstår och sätter in ny information i ett sammanhang som vi kan tala om kunskapsbildning.

"
Absolut. Ganska korkade hela bunten.
Men det är ytterst få som tar epoch times på allvar.
En tidning som öppet kör nyheter om hur Trump är odödlig och utsänd av gud. Epoch times är ett skämt.
Inte bara för att de donerar massiva mängder pengar till Trumps PAC. Men även för att de inte bedriver kvalitativ journalistik.

Man kan säga att deras målgrupp är svaga outbildade män över 50 år som uppvisar sekt liknande tendenser.
2021-01-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Åter igen då. Det finns inga rapporterade incidenter om FBI-fabricerade bevis under valet 2020, alltså har rysslandsutredningen och FISA inget i den här tråden att göra.
Inga rapporterade incidenter som du känner till menar du? Kände du ens till att det är standard att FBI fabricerar bevis eller var det nytt för dig med? Som sagt vi får se vad för rapporter Alpoxen känner till som var först med att droppa att det är standard att FBI fabricerar bevis..
2021-01-05, 15:31
Medlem
Citat:
Var det därför man inte varnade Trump om Carter som annars är standard förehavande om man hittar nånting på en person i en kampanj. Nej man valde istället att köra target på hela kampanjen och inte meddela Trump om det. Ljug gärna lite till och se om det tar dig längre.
Trump blev varnad av FBI för att se upp med Rysslandskontakter och att meddela FBI om något sådant skedde. Ett råd han totalt ignorerade.

https://www.nbcnews.com/news/us-news/fbi-warned-trump-2016-russians-would-try-infiltrate-his-campaign-n830596
2021-01-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det blev debunkad när den var ny. Du ser den som bevis för fusk, det gör inte jag. Då är du nöjd för
att du hittat fusk och jag är nöjd för att jag inte hittat fusk. Nu väntar vi på att Rudy drar den till
domstol så får jag erkänna att jag hade fel. Och fel har jag jävligt ofta.

Mike Pensé
Fullt medveten om att den blev debunked när den var ny. Vi alla minns väl hur Karen skrek att den var debunked första gången den visades och första kommentaren till filmen var "den är debunked" hahaha så vet du jag vill ta det ett steg längre, man hade debunkat filmen redan innan den visades vilket helt klart är imponerande hehe

Men skönt att du bekräftar att du inte heller har svar på frågorna som du påstår att dom är debunked. Om du hittar dom är det bara presentera så slipper du dessutom leva i en låtsas värld där du låtsas att det är debunked och att du har svaren men i själva verket inte har svaren..
2021-01-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Trump blev varnad av FBI för att se upp med Rysslandskontakter och att meddela FBI om något sådant skedde. Ett råd han totalt ignorerade.

https://www.nbcnews.com/news/us-news/fbi-warned-trump-2016-russians-would-try-infiltrate-his-campaign-n830596
Du menar att Trump skulle ha varnat FBI för att FBI kommer fabricera bevis mot Trumpkampanjen för att få det att se ut som att dom samarbetar med ryssarna. jaa du det hade vart en sjuk historia om det hade hänt så mycket kan vi väl konstatera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in