Citat:
Ursprungligen postat av
Rektumfrans.
Det säger mer om dig än allt annat trams du "bidragit" med här i tråden. Lycka till.
jag har ännu inte sett några tecken på valfusk. Vilket glädjer mig.
Jag tycker dock det är synd att republikanerna återigen har blockat en election security bill - som hade gjort det möjligt för delstater att verifiera varje röst med ett papperskvitto.
Att de insisterar på elektroniska poll books och elektroniska röstkort - gör att jag ibland undrar.
Nåväl. Orange man åkte ut med huvudet före. Och det gjorde hans ideologi med. Måste vara rätt tragiskt för alla dessa vilsna non-college utbildade män som tänkt "äntligen är det vår chans att få visa att vi duger"
Well...för denna grupp av väljare spelar nog verkligheten inte längre någon roll
Trump hävdar att valfusk förekommit
men bara i de delstater där Biden utsetts till vinnare.
Presidenten fortsätter trots kritik att så tvivel om att valet gått rätt till. "Alla de delstater som Biden nyligen gjort anspråk på kommer vi att ta rättslig strid om för väljarfusk och valfusk. Twittrar Trump.
Och Sekten sväljer allt med hull o hår.
En del av Trumps politiska framgång hänger ihop med att han lyckats bygga en följarskara som inte drivs av ett ideologiskt engagemang i första hand. De drivs av en hängivenhet till honom och till den symbolpolitik som Trumpismen innebär. En sekt om man så vill säga.
Att vara en Trumpanhängare är en identitet; det är att våga stå upp mot etablissemanget, att vara politiskt inkorrekt. "Trump är ingen politiker, han är ärlig och sig själv" (även om vi vet att han ljuger rätt ofta)