2021-01-03, 22:13
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Jo, men det är väl R som läckt den ? s a han inte tidigare i sammanhanget att” sanningen ska komma fram ...”
Det är är vår replikväxling:

1) Jag ställer en fråga.
2) Du ställer motfrågor för du förstår inte min fråga.
3) Jag förklarar min fråga.
4) Och nu ställer du samma fråga som jag gjorde i 1)
2021-01-03, 22:15
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det är är vår replikväxling:

1) Jag ställer en fråga.
2) Du ställer motfrågor för du förstår inte min fråga.
3) Jag förklarar min fråga.
4) Och nu ställer du samma fråga som jag gjorde i 1)
Du får väl vakna lite ? eller?
Du påstod ju i ditt inlägg att ” demokratin var hotad ...”
Jag frågade hur R skulle kunna hota den, du svarar på nåt helt annat ... jisses , vakna!
2021-01-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Får en känsla i tråden av att få orkade kika på denna:

Speech STUNS Senators, UNANIMOUS AUDIT OF FULTON COUNTY
https://www.youtube.com/watch?v=tcdVdmRiclg&feature=youtu.be
Tror dom flesta här inne just nu är faktaresistenta. Dom ser inte skogen för alla träd.

Just nu hänger dom upp allt på några ord som uttalades i några sekunder i en timmes långt samtal.

Fantastiskt också hur många träskvarelser som tittat fram nu på senaste. Men dom dyker nog tillbaks ner i träsket igen senast om några dagar.
2021-01-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libsworstnightmare
du är den största nollan,trump spelar in alla sina liknande samtal,hans version av ett icke edited call kommer komma ut snart så står du där med byxorna nerdragna ,inte många dgar kvar nu va.

har redan postat en länk du inte klarar av engelskan till att läsa antagligen men rubrik georgias raffensberger gave hackers roadmap to infiltrate machines a year before the election. förra länken bevisar detta försök goo translate mvh spacehugs

Ja han har nog sin version. Synd för honom att hela samtalet redan ligger ute.
2021-01-03, 22:30
Medlem
Saltkatts avatar
Man undrar ju hur många liknande samtal han har fört med lokala state secretaries och valmyndigheter. Och hur det känns för dem att gå och vänta på frågor om de har vikt ner sig och köpt Trumps skitsnack.

Sedan är det tydligen inte lagligt i alla delstater att spela in samtal där bara den ena parten är medveten om att de spelas in. Men i Georgia får man, tack och lov.
2021-01-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Jaså säger du det? Det är ju precis vad Raffensperger gör

https://twitter.com/GaSecofState/status/1345753643593687040

Respectfully, President Trump: What you're saying is not true. The truth will come out

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
· 6h
I spoke to Secretary of State Brad Raffensperger yesterday about Fulton County and voter fraud in Georgia. He was unwilling, or unable, to answer questions such as the “ballots under table” scam, ballot destruction, out of state “voters”, dead voters, and more. He has no clue!

Nej just det, Raffensperger har ingen aning om vad som väntar.
2021-01-03, 22:32
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hela samtalet med clownen. 1 timme långt.

https://www.washingtonpost.com/video/politics/audio-trumps-full-jan-2-call-with-ga-secretary-of-state/2021/01/03/3f9426f4-7937-4718-8a8e-9d6052001991_video.html

Hahaha, har lyssnat en halvtimme. Det är en ren komedi att höra Trump försöka argumentera när de slår ner hans påståenden om valfusk. Tycker synd om deltagarna som får lyssna på hans svammel och tvingas visa respekt för en fullblodsnarcissist.
2021-01-03, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Du får väl vakna lite ? eller?
Du påstod ju i ditt inlägg att ” demokratin var hotad ...”
Jag frågade hur R skulle kunna hota den, du svarar på nåt helt annat ... jisses , vakna!
Jag tycker du ska gå och sova. Vi andra är vakna, men du bör sova.

Ingen idé att du skriker arslet av dig med en massa gråtande om att detta inte är över.
Det är över och du bör således hålla truten och nu gå och lägga dig.
Varken du eller någon annan kan komma med bevis för att det begåtts valfusk. Så ingen idé.
2021-01-03, 22:36
Bannlyst
Aktivister i USA skulle sänka Trump till varje pris, media går upp och skyddar där det kommer fram - det lyckades!
Det ska inte gå att köra en nationalistisk politik och bevisa att det är bra.
2021-01-03, 22:38
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Hahaha, har lyssnat en halvtimme. Det är en ren komedi att höra Trump försöka argumentera när de slår ner hans påståenden om valfusk. Tycker synd om deltagarna som får lyssna på hans svammel och tvingas visa respekt för en fullblodsnarcissist.

Posta gärna en sammanfattning eller greatest hits. Jag har försökt lyssna men jag pallar verkligen inte den där rösten och de där pinsamheterna mer än en halvminut i taget innan jag måste pausa. Hur fan stod Raffensperger och Germany ut med gagget i en timma? Vilka miner de måste ha gjort. (Som någon twittrade någonstans: "Lucky it was not a Zoom call!" )
2021-01-03, 22:40
Medlem
Nixters avatar
Valuppdatering

- En av Staterna "Liberty Bell" kommer med stor sannolikhet decertifiera Bidens Elektorer på sin första sammanträdesdag (Tisdag).

- Andra Swingstater som möts senare, skulle kunna följa även efter den 6:e, då debatter kommer förlänga processen.
2021-01-03, 22:42
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenFalskeProfeten
Jag tycker du ska gå och sova. Vi andra är vakna, men du bör sova.

Ingen idé att du skriker arslet av dig med en massa gråtande om att detta inte är över.
Det är över och du bör således hålla truten och nu gå och lägga dig.
Varken du eller någon annan kan komma med bevis för att det begåtts valfusk. Så ingen idé.

Nu tror jag de riktiga psykfallen har invaderat tråden?
Jag har aldrig trott eller argumenterat för att det förekommit valfusk i nån omfattning som påverkat utgången. Tvärtom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in