2021-01-03, 18:43
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Bevis ingen lyckats motbevisa
Volymen bevis bara bunkras upp. Bla detta bevis där Trump får NEGATIVA rösttal som ingen har lyckats förklara. Det sker dessutom mellan maskinerna. Enkom detta bevis ger Trump alla Dominion stater, om nån nu börjar förstå vad som är på väg att hända..
https://mobile.twitter.com/Rothbard1776/status/1344374776853368839
Just detta som redovisas har ingen motbevisat. Maskinerna har alltså subtraherat data i en inkrementell process vilket
1. Är bevisat att de gjort och 2. Ska inte gå att göra enligt grundinställningarna.
2021-01-03, 18:48
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Just detta som redovisas har ingen motbevisat. Maskinerna har alltså subtraherat data i en inkrementell process vilket 1. Är bevisat att de gjort och 2. Ska inte gå att göra enligt grundinställningarna.

Det som visats är oegentligheter i röstrapporteringen men den har bara koppling till röstpresentationen. (På TV). Det är lätt att blanda ihop saker och ting men det är många bevis att hålla reda på. Är Sidney Powell den vassaste kniven i lådan så har DJT problem

Mike Pensé
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag håller med, Trump som samlat ihop flera hundra miljoner dollar borde verkligen se till att vittnesmål kommer till domstol.

Vilken domare skulle öppna upp för en rättslig prövning eftervalsanalys upplopp vi sett efter att en fentanyl påverkad knarkare fick hjärtstopp, vad tror du desamma (protestanterna) skulle gjort om en domare skulle få det bevisat för sig att fusk förekom och underkänna valet? De är rädda för följderna och nekar tillträdelse till rättssalen. Ingen domare vill vara den som släpper löst ett inbördeskrig. Det behövs ingen konspiration. Bara tanken på följderna får alla att lägga locket på.
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
HepCat-X har som vanligt fel.
Domarna har kastat ut case utan att titta på bevisen.

Vad hade du önskat att domaren skulle ha gjort i det här fallet?

STIPULATED FACTS

Petitioners Donald J. Trump for President Inc., the Republican National Committee, Heidelbaugh for Attorney General, Inc., and Garrity for PA (“Petitioners”), Bucks County Board of Elections (“Defendant” or the “Board”), DNC Services Corp./Democratic National Committee (“DNC”), by and through their undersigned counsel, hereby stipulate to the following facts as follows:

[...]

27. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any fraud in connection with the challenged ballots.

28. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any misconduct in connection with the challenged ballots.

29. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any impropriety in connection with the challenged ballots

30. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any undue influence committed with respect to the challenged ballots.

31. Petitioners do not allege, and there is no evidence, that Defendant counted ballots without signatures on the outer envelope.

32. Petitioners do not allege, and there is no evidence, that Defendant counted “naked ballots” (ballots that did not arrive in a secrecy envelope).

33. Petitioners do not challenge the eligibility of the electors who cast the ballots at issue, and there is no evidence that any of the electors was ineligible to vote in the election.

34. Petitioners do not allege, and there is no evidence, that any of the challenged ballots were cast by, or on behalf of, a deceased person.

35. Petitioners do not allege, and there is no evidence, that any of the challenged ballots were cast by someone other than the electors whose signature is on the outer envelope.

https://www.scribd.com/document/484868949/Bucks-County-Stip#from_embed
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det som blir lite lurigt är detta, DJT gör en overturn och fortsätter som president, orsak oklar. Sen visar utredningarna som följer det vanliga i USA inget omfattande systematiskt organiserat valfusk. Kliver DJT av då 2022 och så fortsätter Biden som om inget hänt?
För Trumpetarna har ju sagt att dom accepterar resultatet bara det blir tillräckligt utrett.

Mike Pensé
Vänd på ditt exempel. Om Biden blir vald president och det i efterhand bevisas omfattande valfusk. Kliver Biden av då 2022?
2021-01-03, 18:50
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Jag tänkte faktiskt på det innan jag skrev inlägget. Jag läste i tråden, och så slog det mig att Trump kanske har twittrat nått, varpå jag gick in på hans Twitter.

Skit i vad Hepatitc skriver, jag uppskattar dina översättningar!
2021-01-03, 18:51
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
En YouTubevideo är ditt bevis? HA ha Ha ha

Eller... så kollar man och lyssnar och försöker förstå

Eller menar du att en film på youtube inte kan förmedla fakta och sanning?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det som blir lite lurigt är detta, DJT gör en overturn och fortsätter som president, orsak oklar. Sen visar utredningarna som följer det vanliga i USA inget omfattande systematiskt organiserat valfusk. Kliver DJT av då 2022 och så fortsätter Biden som om inget hänt?
För Trumpetarna har ju sagt att dom accepterar resultatet bara det blir tillräckligt utrett.

Mike Pensé
Ja du kan ju spekulera, det verkar du gilla. Jag håller mig till fakta och ser vartåt det bär när det är dags.

Valfusk i den omfattning som hittills presenterats måste man vara både blind och döv om man inte förstår konsekvenserna av.
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Vänd på ditt exempel. Om Biden blir vald president och det i efterhand bevisas omfattande valfusk. Kliver Biden av då 2022?

Ja definitivt. Jag tror han har lämnat långt innan. Spännande.
Det blir lite som DJTs utredning 2016, hade DJT hittat något hade han klivit av. Nu hittades inget som vanligt så det är historisk hypotes.

Mike Pensé
2021-01-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Eller... så kollar man och lyssnar och försöker förstå

Eller menar du att en film på youtube inte kan förmedla fakta och sanning?

Att diskutera innebär att man har en åsikt. Vilken idiot som helst kan klistra en länk. Så förklara så gott man kan så man förstår varför Trump är nästa periods president? Det vill jag gärna veta.
2021-01-03, 18:55
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Valfusk i den omfattning som hittills presenterats måste man vara både blind och döv om man inte förstår konsekvenserna av.

Har DJT tillsatt blinda och döva domare? Nu tycker jag du är elak mot DJT. Nej han omger sig med bedrövligt dåliga rådgivare och har blivit pålurad dåliga domare.

Mike Pensé
2021-01-03, 18:55
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Suck. Vad är det som hänt då? Orkar knappast klicka på dina youtube-länkar...

Citat:
UNANIMOUS AUDIT OF FULTON COUNTY

"GA State Senate Judiciary Subcommittee unanimously pass a motion to audit Fulton County's absentee ballots"

Det är inte mina länkar. Det är inte jag som medverkar med min egen uppfattning.

Det är beslutsfattande högt uppsatta politiker som tar tag i problemet ingen hittills vågat göra.

"suck. orkar inte...." HAHA! Ni är för goa ni!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in