2021-01-03, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Haha, snärtigt formulerad post. Jag håller helt med om att hajpen kring den 6 är tomma tunnor - men du menar alltså att det finns en doft av bromance med Trump inom sekten?
Jag vet inte om jag menar det, men nu när du nämner det så verkar det ju så med tanke på att Ted Cruz och comapny försöker skydda detta rasse as. Och fler med honom har börjat joina.

Skönt att denna storyn snart är över.
2021-01-03, 13:31
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det hade räckt med ett kort: ”Jag fattar inte”.
Du fattar inte. Då ska jag fräscha upp ditt korta minne:
"IsraelWatch" skriver i sitt inlägg att han vill utdela dödsstraff till folk som protesterat mot valresultatet.
Absurt men detta var dennes personliga åsikt vilket man bara kan skaka på huvudet åt och konstatera att "IsraelWatch" är en slags pervers psykopat.
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Landet är redan polariserat och idioterna som köper Trumps trams kommer inte acceptera utfallet vad än demokraterna gör.
SÅ det enda rätta är att leva med att en del av befolkningen är idioter och straffa de som bryter mot lagen och gör uppror med lagens hårdaste straff.
Men du höll med. Med andan i halsen och äkta glädjetårar rinnande ner för kinderna så skjuter du fram din köttiga bröstkorg och skriver följande:
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det kommer. Det blir konsekvenser av de här charaderna för en hel del av de inblandade så klart.

Alla huvudpersoner i Team Deplorables kommer få det jobbigt kommande år.
Varpå jag frågar dig om du menar de som uttömt sina lagliga möjligheter eller om du menar någon annan.
Naturligtvis svarar du inte på det då du inte kan sen sitter du och onelinar och försöker släta över din egen dumhet. Det är det vanliga men en förbannat dålig taktik.
2021-01-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Trump som inte ens i dag anser att något fusk går att påvisa juridiskt kommer ju att fortsätta att säga precis vad som helst för att folk ska fortsätta ösa in pengar på hans konton.

De politiskt aktiva republikanerna kommer att positionera sig i vår. Jag tippar att Donald inte kommer att vara någon de vill förknippas med eftersom han är fullständigt illojal.
Nja jag vet inte. Många Republikaner är livrädda för Trumps MAGA-bas av misfits och konspirationsteoretiker.

Det kan faktiskt innebära livsfara att utsätta sig för dessa dårars vrede vilket Pence nu får erfara.

Trumps bas är galna och outbildade människor som tror vad som helst. Många Republikaner kommer att ligga lågt.

Det Republikanska partiet är så gott som över. I alla fall några år framöver. Hur ska de hitta tillbaka till någon slags normalitet när inte bara kärnväljarna utan många folkvalda tror på vansinniga konspirationer?

Det partiet är kört
2021-01-03, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Du fattar inte. Då ska jag fräscha upp ditt korta minne:
"IsraelWatch" skriver i sitt inlägg att han vill utdela dödsstraff till folk som protesterat mot valresultatet.
Absurt men detta var dennes personliga åsikt vilket man bara kan skaka på huvudet åt och konstatera att "IsraelWatch" är en slags pervers psykopat.

Men du höll med. Med andan i halsen och äkta glädjetårar rinnande ner för kinderna så skjuter du fram din köttiga bröstkorg och skriver följande:

Varpå jag frågar dig om du menar de som uttömt sina lagliga möjligheter eller om du menar någon annan.
Naturligtvis svarar du inte på det då du inte kan sen sitter du och onelinar och försöker släta över din egen dumhet. Det är det vanliga men en förbannat dålig taktik.

Men snälla nån. Lagens hårdaste straff för att ”bryta mot lagen och göra uppror” handlade det om. Att använda en laglig väg för att göra något är ju per definition inte olagligt.
2021-01-03, 13:43
Medlem
AreYouBacks avatar
Här har ni "vote flipping" beskrivet och bevisat:

6.1
https://youtu.be/IKiyAy9vjrk
2021-01-03, 13:43
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Men snälla nån. Lagens hårdaste straff för att ”bryta mot lagen och göra uppror” handlade det om. Att använda en laglig väg för att göra något är ju per definition inte olagligt.
Enligt psykopaten "IsraelWatch" är alla på den sidan "upprorsmakare" och vill se lagens strängaste straff vilket är dödsstraff i USA (okej, i en del stater är det livstids fängelse).
2021-01-03, 13:49
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Det kan man tycka. Gärna det. Fast som det nu är så har vi ju sett i realtid på ackumulatorer hur antalet Trump-röster helt plötsligt minskade mycket kraftigt, samtidigt som Biden-rösterna ökade lika mycket. Varför är ganska ointressant, men det verkar ske inne i systemet till synes utan mänskligt ingripande. Varför dra ifrån röster? Bara vetskapen om att Dominion-systemen fungerar så är ju förödande. Så kan man inte ha det. Det är helt oacceptabelt.

90% av republikanerna håller med dig och kommer inte att släppa det utan att man gått till grunden i frågan.

Följer man MSM så är det svårt att se chanserna för Trumporganisationen men kikar man på alternativa medier så är det helt tvärt om.

Innan midsommar borde vi veta mer
2021-01-03, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
90% av republikanerna håller med dig och kommer inte att släppa det utan att man gått till grunden i frågan.

Följer man MSM så är det svårt att se chanserna för Trumporganisationen men kikar man på alternativa medier så är det helt tvärt om.

Innan midsommar borde vi veta mer
Man har gått till grunden med frågan. När har alternativa medier haft rätt när de utmanat etablerade medier?

Minns ni 'The Mole Children', minns ni Wayfairs barnrövarskåp? En påminnelse om all galenskap folk trodde på 2020:
https://www.wonkette.com/here-are-just-some-of-the-85-000-stupid-things-people-believed-this-year

När ska folk lära sig ha ha.

Hur många ggr ska man räkna om rösterna? 3? 50? Det finns inget mer att utreda. Frågan är död och Biden svärs in den 20e
2021-01-03, 13:56
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Det har gjorts. Men för varje instans som fastslår att inget valfusk verkar skett så byggs bara konspirationsteorin på. "Dominion viktar rösterna!" - tre omräkningar genomförs, varav en där varje röst som räknas övervakas av en representant från både demokraterna och republikanerna. "Det spelar ingen roll, de är korrupta! Kolla kuverten så får ni se!" Stickprov på 15000 signaturer på kuverten kollas - för tredje gången - "det är fel counties som kollas! Kolla mera!!!"

Advokater som representerar Donald Trump for president Inc. gör bort sig i rättsalen runtom i landet "det där är inte team Trump, de har inget med de att göra, kolla bara Rudy!" Rudy lägger fram case efter case i rättsalar, får reaktionerna "this court havet only received strained legal arguments that cannot disenfranschise a single voter" som svar "KORRUPTA domare! De vägrar lyssna på bevisen!!! Bara SCOTUS räknas. PA-SCOTUS och SCOTUS kastar ut rättsfallen, för de har ingen legal bäring. "KORRUPTA ALLIHOPA! OTACKSAMMA DOMARE SOM HAR TRUMP ATT TACKA FÖR SINA JOBB"

DOJ avlägger sin rapport. De har efter noga utredning inte sett några bevis för ett omfattande valfusk som skulle ändrat utgången av valet - "KORRUPTA BARR!" Hela DOJ är deep state! Mike Pence kommer rädda det här - han har ALL makt den sjätte januari!!

Mike Pence upplyser presidenten, flertalet gånger om att han inte har den typen av makt den sjätte. Att hans roll inte är att bestämma vilka röster som ska räknas. Trumps advokat, Lin Wood, twittrar att han borde sättas dit för landsförräderi och avrättas med "firing squad" om han inte erkänner att han är köpt - "Pence är korrupt! Alla är mot Trump!!!"

För att inte tala om allt ylande kring MSM och de opinionsundersökningar som länge visat att exakt det här resultatet var väntat. Opinionsundersökningar som Trump själv hänvisar till i de sammanhang som de faktiskt visar bra siffror för honom "DE ÄR JU SÖNDER KORRUPTA! (Förutom när de stöttar Trump, då är de helt superbra!)"

"VITTNEN FÅR INTE KOMMA TILL TALS!!!" vittnena drar tillbaka sina vittnesmål när närmar sig en verklighet och där de kan behöva stå till svars för det de säger.

Det bara fortsätter. Vad finns det ens kvar som inte bevisats som trams tusen gånger? Vilka bevis skulle Team Trump här inne godta för att erkänna att Trump, som ljugit om valfusk tre gånger tidigare, även denna gång far med osanning? Skulle ni ens köpa det om Trump själv gick ut och sa att inget valfusk skett - eller skulle ni tro att han pratar i "kod" igen som vissa här inne tror han gör när han är positivt inställd till covid-vaccinet?

Trumporganisationens anklagelser har viftats bort för att ingen vågar ta tag i det. Det är därför 90% av republikanerna är säkra på sin sak. Man måste ta detta på allvar och dessutom visa att man tar det på allvar. Att man INTE gör det sänder en tydlig signal som säger att de har rätt i sina anklagelser.

Du har så klart rätt i att vissa anhängare, kanske tom många, aldrig kommer att nöja sig oavsett brevisningar. Jag tror dock att andelen demokrater med samma inställning är betydligt fler.
2021-01-03, 13:58
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
En YouTubevideo är ditt bevis? HA ha Ha ha

Innehållet. Bara att titta på det. Att ni skiter i bevis kommer stå er dyrt.
2021-01-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Trumporganisationens anklagelser har viftats bort för att ingen vågar ta tag i det. Det är därför 90% av republikanerna är säkra på sin sak. Man måste ta detta på allvar och dessutom visa att man tar det på allvar. Att man INTE gör det sänder en tydlig signal som säger att de har rätt i sina anklagelser.

Du har så klart rätt i att vissa anhängare, kanske tom många, aldrig kommer att nöja sig oavsett brevisningar. Jag tror dock att andelen demokrater med samma inställning är betydligt fler.

Ja det är konstigt att Trump inte tar tag i det, fast han samlat in flera hundra miljoner dollar för att angripa problemet med valet.
2021-01-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Innehållet. Bara att titta på det. Att ni skiter i bevis kommer stå er dyrt.
Skicka den videon till USAs högsta domstol då om du inte redan har gjort det. Om ett brott har begåtts och du har otvetydiga bevis måste du naturligtvis larma myndigheterna.

Det kan vara så att myndigheterna, precis som jag, avfärdar det hela som trams. Vad vet jag

Om du är nåt på spåren måste du agera snarast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in