Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Det hade räckt med ett kort: ”Jag fattar inte”.
Du fattar inte. Då ska jag fräscha upp ditt korta minne:
"IsraelWatch" skriver i sitt inlägg att han vill utdela dödsstraff till folk som protesterat mot valresultatet.
Absurt men detta var dennes personliga åsikt vilket man bara kan skaka på huvudet åt och konstatera att "IsraelWatch" är en slags pervers psykopat.
Citat:
Ursprungligen postat av
IsraelWatch
Landet är redan polariserat och idioterna som köper Trumps trams kommer inte acceptera utfallet vad än demokraterna gör.
SÅ det enda rätta är att leva med att en del av befolkningen är idioter och straffa de som bryter mot lagen och gör uppror med lagens hårdaste straff.
Men du höll med. Med andan i halsen och äkta glädjetårar rinnande ner för kinderna så skjuter du fram din köttiga bröstkorg och skriver följande:
Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Det kommer. Det blir konsekvenser av de här charaderna för en hel del av de inblandade så klart.
Alla huvudpersoner i Team Deplorables kommer få det jobbigt kommande år.

Varpå jag frågar dig om du menar de som uttömt sina lagliga möjligheter eller om du menar någon annan.
Naturligtvis svarar du inte på det då du inte kan sen sitter du och onelinar och försöker släta över din egen dumhet. Det är det vanliga men en förbannat dålig taktik.