Citat:
Ursprungligen postat av
severustheemperor
Ser du ej att sammanställningen är baserad på tusentals indevider?
Vilken dos som använts står i varje undersökning.
Ivermectin har använts sedan 80-talet. Gå in och läs bipacksedlarna för varje tillverkare om du vill veta alla kända biverkningar. Ingen ny medicin.
I och med att ditt vokabulär sträcker sig till apa så gissar jag på att
du i själva verket inte klarar av att läsa eller förstå det jag länkat till.
Apropå vaccinerna så är inget av dem godkända. Alla har fått "nödgodkännande".
Haha du är verkligen inte klok. Ivermectin har använts i decennier på tusentals i divider för att bekämpa huvudlöss. Det krävs nivåer som knappt går att uppnå i mänskliga celler för att ens ha en marginell effekt på covid i djur. Kan du ta in det? Biverkningarna på dessa nivåer är helt andra än de som krävs för huvudlöss.
Såg att du kom dragande med nobelpris blaaha i ett tidigare inlägg med. Finns mängder med läkemedel som givit nobelpris, säger noll om huruvida de fungerar på covid.
Återigen jag behöver inte läsa alla dina idiotiska småstudier på apor och begränsade urval- du hävdar att ivermectin fungerar så du har bevisbördan. Du bör därmed svara på mina frågor då du förväntas ha koll på dessa studier.
Finns det någon klinisk studie som passerat fas 2?
Finns det någon rekommendation kring dosering för covid-19?
Finns det någon studie på biverkningar?
Finns det någon studie på covid-19 med mer än 150 människor?
Se så du har haft noll svar hittills. Dags att skärpa till dig.
Om du inte ids svara på frågor så dra åtminstone fram den (välj en) studie du tycker är mest intressant gjord på människor så lovar jag att läsa den och ge dig feedback.