2021-01-03, 00:08
Medlem
Leksingens avatar
Det sämsta jvm laget sverige någonsin ställt upp med, ingen är chockad över detta.
Citera
2021-01-03, 00:09
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
200€ på Finland iaf

Grattis till vinsten.
Citera
2021-01-03, 00:10
Medlem
Hem_bränts avatar
1 minut kvar, in med Holtz, Raymond och Söderström, jo jag tackar ja, sicken coaching. Finnarna vann välförtjänt.
Florida kommer att bli en contender i framtiden med Barkov och Lundell som centrar.
Citera
2021-01-03, 00:10
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
1 minut kvar, in med Holtz, Raymond och Söderström, jo jag tackar ja, sicken coaching. Finnarna vann välförtjänt.
Florida kommer att bli en contender i framtiden med Barkov och Lundell som centrar.

Det blir svårt att vara contender när dom ska slänga 10M i cap hit på en målvakt som är past peak i måååånga år till.
Citera
2021-01-03, 00:16
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det blir svårt att vara contender när dom ska slänga 10M i cap hit på en målvakt som är past peak i måååånga år till.

Jag håller med dig om att kontraktet är alldeles för långt, men det är ju mer regel än undantag i NHL. Jag tror dock att Bobrovski kommer att studsa tillbaka, han brukar vara ett monster varannan säsong, tycker även att han spelade upp sig mot slutet av den här säsongen.
Citera
2021-01-03, 00:19
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Jag håller med dig om att kontraktet är alldeles för långt, men det är ju mer regel än undantag i NHL. Jag tror dock att Bobrovski kommer att studsa tillbaka, han brukar vara ett monster varannan säsong, tycker även att han spelade upp sig mot slutet av den här säsongen.

Det kan han säkert göra, men när Lundell är mogen att vara en andracenter av högsta klass, så kommer Bobs kontrakt vara en renodlad börda.
Citera
2021-01-03, 00:23
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Inte lika säker på det, men hoppas givetvis du har rätt. Finlands spel i 3e mot Kanada, då blir det farligt. Dock hade Sverige sina ljusa stunder mot Ryssland också, då får Finland passa sig.

Lite hjärnceller för hockeyn har man iallafall.

Inget snack om saken, när Finland hoppa upp på hästen så drog man ifrån.
Citera
2021-01-03, 00:26
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Det kan han säkert göra, men när Lundell är mogen att vara en andracenter av högsta klass, så kommer Bobs kontrakt vara en renodlad börda.

Jag tror att Lundell kommer att utvecklas snabbare än du tror, men den som lever får se. Som det ser ut nu så saknar Florida wingar ändå.
Citera
2021-01-03, 00:30
Medlem
Xtrodinarys avatar
Sämsta Tre Kronor på flera år i kombination med en osäker ledarstab. Finland vinner rättvist, matchen speglar snarare 6-1 än 3-2.

Alnefledt gör de helt okej men är tyvärr uppe på läktaren och köper korv när Finland avgör. Att inte sätta Wallstedt i målet var ett tjänstefel, men med facit i handen så hade Finland vunnit vilket som!

Hur ser det ut nästa år? Bättre eller sämre lag?
Citera
2021-01-03, 00:36
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Larv. Domarna skötte sig bra. Finnarna drog på sig utvisningar, helt enkelt. Så kan det gå när man försöker spela tuff.

Tydligen behövs det.

Vi får se om man får gratta, eller hånskratta.

Regnbågslaget försökte spela tufft men,10 års Jubileum av vika ner sig ett faktum.
Finland var det bättre laget,alla kan se det.
Citera
2021-01-03, 00:37
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Det sämsta jvm laget sverige någonsin ställt upp med, ingen är chockad över detta.

Inse fakta,ni blir bara sämre varje år.
Citera
2021-01-03, 00:38
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Victor Söderström och Albert Johansson var överlägset sämsta backparet idag. Holtz helt osynlig förutom skottet rätt i magen i mitten av tredje, såg inte ens ut som han ville spela hockey. Gunler nästan lika osynlig förutom hjärnsläppet som ledde til utvisningen i början samt den totalt värdelösa puckmottagningen vid röda. Raymond flashade till då och då. Niederbach, Söderholm och Sundsvik var bra. Broberg skadad, Björnfot stabil. Alnefelt ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in