2021-01-02, 03:29
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det er i alle fall ikke OT.
De som mener at TH er skyldig: Jeg tenker at de må tenke at TH er dum. Men samtidig tenker de at han er en utspekulert GM?

Jeg tenker at GM i denne saken ikke er TH, og at vedkommende er svært utspekulert og svært manipulerende og svært intelligent på svært mange områder.

Jag har aldrig tänkt på TH`s iq, men det säger mycket om dig att du tar upp det...
Jag tror mest av allt att han gör samma misstag som du, tänker fel och tycker att polisen tänker och arbetar helt annorlunda än fakta ..
Citera
2021-01-02, 03:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Hva av det jeg skrev mener du at er "rör"?

allt i det inlägget hvar rör...
Citera
2021-01-02, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag har aldrig tänkt på TH`s iq, men det säger mycket om dig att du tar upp det...
Jag tror mest av allt att han gör samma misstag som du, tänker fel och tycker att polisen tänker och arbetar helt annorlunda än fakta ..
Jeg mener at den teorien om at TH er GM inneholder en forutsetning om at TH er dum (noe jeg ikke har noen grunn til å tro at han er).

Enkeltes teori om at en utspekulert GM (TH) som har brukt lang tid på planlegging skal ha gjort så mange dumme feil som fører til at han selv blir mistenkt og siktet? Nei, at noe slikt skal ha skjedd mener jeg at er helt usannsynlig.
Citera
2021-01-02, 03:38
Avslutad
Citat:
du vet att media ringer och besöker släktingar, vänner, grannar och alla andra som de tror kan ha något att säga om i en fråga?
finns det några fakta som säger att denna svågern tog kontakt själv?
åh om nu svogern vill berätta sin historia så måste inte det ha något att göra med hat, långt ifrån ...
Du vet vel at man kan takke nei til intervju!?!

Eks-svogeren er et råttent eple, det er mitt poeng - han er uspiselig - det hjelper ikke med salt...
Citera
2021-01-02, 03:42
Medlem
Citat:
Jeg mener at den teorien om at TH er GM inneholder en forutsetning om at TH er dum (noe jeg ikke har noen grunn til å tro at han er).

Enkeltes teori om at en utspekulert GM (TH) som har brukt lang tid på planlegging skal ha gjort så mange dumme feil som fører til at han selv blir mistenkt og siktet? Nei, at noe slikt skal ha skjedd mener jeg at er helt usannsynlig.

Kanskje du har rett i at TH har gjort mye dumt, så som ektepakten.
Draps og voldstrusler, dagbøker, utklipp om uoppklarte drap, kryptovaluta.
Nekte å stille i avhør, ammunisjon som han nekter for å eie.
Det er utrolig mye som taler for at TH slettes ikke er så smart som du tror.
Citera
2021-01-02, 03:43
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Eks-svogeren er et råttent eple, det er mitt poeng - han er uspiselig - det hjelper ikke med salt...

ex-svogeren har blivit en symbol här i tråden för att få fokus bort från TH...
inte osannolikt att TH totalt har haft 30 svågere, så om en eller två intervjuas betyder det bara att någon av dem inte ser på en intervju som du gör...
Citera
2021-01-02, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Hva med alle vennene til TH som stod fram i media og sa at det ikke kan være han som står bak, er ikke det mistenkelig da?
Citera
2021-01-02, 03:54
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

varför måste det vara antingen eller??
du kan försöka planera en stor åtgärd som du aldrig har gjort förut så att du kan se hur perfekt du klarar det?
för det är vad som är poängen här, TH har planerat en handling baserad på hur han tror att en brottsling tänker och hur en polis tänker, miss på båda där men det är inte för att TH är dumt, han räknar bara fel, för att inte se alla detaljer när en planerar är något som proffer också gör, det handlar om att göra någonting en gång, spelar ingenting vor god planen är om att misstag görs,
därför är tiden så sjukt viktig,
det och inte underskatta polisen...
Senast redigerad av Notteliten 2021-01-02 kl. 04:11.
Citera
2021-01-02, 04:02
Medlem
Nottelitens avatar
en välplanerad kidnappning bör inte ta mer än 5 minuter från åtgärdens start tills BO tas och resan från BP starter, tar det 10 minuter då är det dåligt planerat eller fel har hänt av andra skäl...
Citera
2021-01-02, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hva med alle vennene til TH som stod fram i media og sa at det ikke kan være han som står bak, er ikke det mistenkelig da?

Skenet kan bedra (på svenska)

Utsende kan fordra

Alt er ikke som du tror.
Utsende kan fordra,
utseendet sier ikke alt,
klærne sier ikke alt,
ordene våre sier ikke alt,
våre handlinger sier ikke alt,
du kan ikke se den andres interiør,
du ser bare det overfladiske.
Citera
2021-01-02, 06:01
Medlem
Citat:
varför måste det vara antingen eller??
du kan försöka planera en stor åtgärd som du aldrig har gjort förut så att du kan se hur perfekt du klarar det?
för det är vad som är poängen här, TH har planerat en handling baserad på hur han tror att en brottsling tänker och hur en polis tänker, miss på båda där men det är inte för att TH är dumt, han räknar bara fel, för att inte se alla detaljer när en planerar är något som proffer också gör, det handlar om att göra någonting en gång, spelar ingenting vor god planen är om att misstag görs,
därför är tiden så sjukt viktig,
det och inte underskatta polisen...
Det kan jo eventuelt ha vært slik som du skrev her også.

Eller, hvis TH er skyldig: Kan han ha tenkt "Jeg gjør disse "feilene" med vilje slik at det tilsynelatende ser ut som at jeg er skyldig, men politiet vil komme til å forstå at jeg ikke er skyldig fordi de ikke vil komme til å tro at jeg kan ha vært så dum og de ikke vil komme til å tro at jeg kan ha gjort slike feil" og kan han ha tenkt at "politiet vil derfor forstå at en GM utførte denne forbrytelsen for å ramme AE og meg"?
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-02 kl. 06:14.
Citera
2021-01-02, 06:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Skenet kan bedra (på svenska)

Utsende kan fordra

Alt er ikke som du tror.
Utsende kan fordra,
utseendet sier ikke alt,
klærne sier ikke alt,
ordene våre sier ikke alt,
våre handlinger sier ikke alt,
du kan ikke se den andres interiør,
du ser bare det overfladiske.
Veldig godt sagt!

Vi kan spekulere om andre mennesker.
Alt dette kan vi fortelle om til politiet, om vi kjenner på oss at det er nødvendig.
Politiets oppgave er å undersøke det vi tror og påstår at vi har opplevd.
Det å gå til media og fortelle om det samme, kan bare lede til forhåndsdømming, uten at det leder til å løse en sak.

Derfor må man spørre seg, hvorfor eks-svogeren valgte å gå den veien. Han kan jo ikke vite at TH har drept AEH, det kan på det meste bare være noe han tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in