2021-01-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Edit: ja, knapper er blitt trykket på. Undervurder aldri kjønnsdriften til en mann.😂🧐

Å tro at alle menn er rundbrennende horebukker blir helt feil det også. Jeg tror ikke TH er av typen til å innlede noe sånt, men det blir jo bare spekulasjoner. Det er mye ved liv og livsstil som minner meg om noen av de mest rakryggede og ærlige menneskene jeg vet om, det kan hende det er derfor det treffer en nerve.
Citera
2021-01-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det har blitt påstått i tråden at eks-svogeren hadde et forhold til THs søster, Vigdis, men det er foreløpig en trådsannhet.

I pod-casten sa AEHs niese at AEH hadde vært som en mor for henne.

Betyr det at TH hadde en søster som nå er død?

Hvis det er tilfellet, så kan det være at eks-svogeren hadde et barn sammen med denne søsteren som nå er død.

Det kan forklare hva som ledet til utroskap.
I et øyeblikk hvor meningen var å trøste en mann i sorg, så har følelsene forvirret begge (?), sånn at det har ledet til utroskap.

Åja,se det ja. Allerede vekk fra russiske spor. Og tilbake til AE. Å så ble lille AE så forvirret stakkars. Det trygge gode sporet, AE som ikke er morderen forresten.

Hvor lenge vil du og dere diskutere AE? Var det ikke du som ville videre?
Russisk dame skal ikke diskuteres skjønner jeg. Skulle nesten tro det var sannhet i det da. Er ikke dere sannhetssøkende?
Citera
2021-01-02, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Svenska:
Faster: Fars (pappas) syster
Moster: Mors (mammas) syster

Farbror: Fars bror
Morbror: Mor bror

Svåger: svåger
Ok, takk - det går i surr på både norsk og svensk for meg, når jeg forsøker å fortelle om slekten ;-)

Niesen i denne saken, må vi anta er barn av THs søsken.

TH og AEH er hennes/niesens onkel (morbror) og tante.
Citera
2021-01-02, 00:59
Medlem
Niffys avatar
Hvorfor må niesen i podcasten nødvendigvis være datteren til eks-svogeren?

Med så mange søsken å velge i er det ganske mange muligheter, og vi veldig lite om både niesen og eks-svogeren, ikke nok til å avgjøre deres plassering i familien.

Å "pare" de som far og datter tror jeg bare er et ønske om å få de brikkene (ha ha) vi vet om til å passe sammen, en kjent tankefeil.
Citera
2021-01-02, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvorfor må niesen i podcasten nødvendigvis være datteren til eks-svogeren?

Med så mange søsken å velge i er det ganske mange muligheter, og vi veldig lite om både niesen og eks-svogeren, ikke nok til å avgjøre deres plassering i familien.

Å "pare" de som far og datter tror jeg bare er et ønske om å få de brikkene (ha ha) vi vet om til å passe sammen, en kjent tankefeil.

TT fisker etter hvem svogeren er.
Citera
2021-01-02, 01:11
Medlem
Nottelitens avatar
vi måste komma ihåg att TH`s föräldrar gifte sig 1931 och TH är barn nummer 10 av 13, 8 flickor och 5 pojkar, många att välja mellan
Citera
2021-01-02, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Legg til en fraværende mann som var mye borte så skjer det fortere enn man aner, hun var sikkert ikke spesielt interessert engang, savnet bare å bli sett.
Ja, det kan skje med den beste.

Jeg husker ikke om jeg leste det i media eller hørte det i podden, men det har vel fremkommet at niesen bodde i SV4 i perioder.

Kan vel hende at eks-svogeren bodde der også da?

Hvis TH og eks-svogeren bodde i samme hus da utroskapet ble avslørt, så var det kort vei for TH å ty til våpen når det gikk "en kule varmt".

Det er selvsagt avgjørende hvordan utroskapet ble avslørt - hvordan man reagerer - om AEH fortalte det selv eller om TH avslørte dem.

Det er ikke en fordel å ha våpen i hus under slike omstendigheter.

Spekulerer selvsagt - på samme måte som de i bøtte-balletten...

https://no.m.wiktionary.org/wiki/bøtteballett
Senast redigerad av Havhest 2021-01-02 kl. 01:51.
Citera
2021-01-02, 01:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, det kan skje med den beste.

Jeg husker ikke om jeg leste det i media eller hørte det i podden, men det har vel fremkommet at niesen bodde i SV4 i perioder.

Kan vel hende at eks-svogeren bodde der også da?

Hvis TH og eks-svogeren bodde i samme hus da utroskapet ble avslørt, så var det kort vei for TH å ty til våpen når det gikk "en kule varmt".

Det er selvsagt avgjørende hvordan utroskapet ble avslørt - hvordan man reagerer - om AEH fortalte det selv eller om TH avslørte dem.

Det er ikke en fordel å ha våpen i hus under slike omstendigheter.

eller kanske var hon dotter till LH som dog tidigt, eller den andra av syskonen som dog?
eller att hon bodde där för att gå i skolan...
Citera
2021-01-02, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
eller kanske var hon dotter till LH som dog tidigt, eller den andra av syskonen som dog?
eller att hon bodde där för att gå i skolan...

Havhest sitter og dikter opp en skrøne for at det skal passe inn i hennes teori
Citera
2021-01-02, 01:46
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Havhest sitter og dikter opp en skrøne for at det skal passe inn i hennes teori

ja tänkte ge hen några alternativ så att vi kan få något nytt att läsa snart...
det är jo inte ovanligt att ungdomar bor tillsammans med släktingar i perioder för att komma närmare gymnasieskolorna de vill gå på.
Inte heller är det ovanligt att barn bor med kusiner i samma ålder i högtider och semester...
det samma gäller flera andra skäl som inte betyder att föräldrarna nödvändigtvis bor på samma plats som barnen...
Citera
2021-01-02, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Åja,se det ja. Allerede vekk fra russiske spor. Og tilbake til AE. Å så ble lille AE så forvirret stakkars. Det trygge gode sporet, AE som ikke er morderen forresten.

Hvor lenge vil du og dere diskutere AE? Var det ikke du som ville videre?
Russisk dame skal ikke diskuteres skjønner jeg. Skulle nesten tro det var sannhet i det da. Er ikke dere sannhetssøkende?
Det "heteste" sporet som peker mot Russland, er Pareto-saken, etter min mening.
Citera
2021-01-02, 02:01
Medlem
Her er en artikkel om TH som jeg er usikker på om har vært delt her før

https://www.nrk.no/satiriks/advokat-svein-holden-rader-tom-hagen-til-a-si-nei-til-politiet-og-ja-til-skal-vi-danse-_satiriks_-1. 15226663
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in