2020-12-31, 00:32
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Trams och inte värt att besvara. Har du inte givit upp dina patetiska trolleriförsök än.
Det som talas om i videon och som också Sec of the state har siffror på är den irreguljära händelsen att maskinen subtraherat röster i en inkrementell process. Något som egentligen borde vara omöjligt enligt grundinställningarna.
Kan du rent tekniskt förklara detta istället för att skrika trams annars kanske det är bättre att du är tyst när de vuxna pratar.
2020-12-31, 00:34
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Lite märkligt att Sidney Powell föreslår att man i framtiden endast ska ha pappersvalsedlar och att väljaren ska signera sin ballot samt sätta dit sitt tumavtryck.
2020-12-31, 00:36
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Mjo, men för bara fem dar sen ledde båda republikanerna men rekord i förtidsröster, mer afroamerikaner som dyker upp nu än i "riktiga" valet och dålig uppslutning i ett par trumpnästen gör att det ser bra ut för demokraterna men ska inte räkna hem något än! Relaterat till valfusk - det här blir lite facit på om Trumps retorik skrämmer bort republikaner från valurnorna - "varför ska vi rösta i ännu ett korrupt val?"

Japp. Håller med om att det är för tidigt att räkna hem något. Det ser ju ut att bli ett otroligt tajt race och GOPs kandidater fick ju lite fler röster än de blå i första valet. Men jag är försiktigt optimistisk iaf. Demokraterna satsar enorma pengar och meidastouch jobbar på som satan. Blir spännande hur som helst.
2020-12-31, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Mjo, men för bara fem dar sen ledde båda republikanerna men rekord i förtidsröster, mer afroamerikaner som dyker upp nu än i "riktiga" valet och dålig uppslutning i ett par trumpnästen gör att det ser bra ut för demokraterna men ska inte räkna hem något än! Relaterat till valfusk - det här blir lite facit på om Trumps retorik skrämmer bort republikaner från valurnorna - "varför ska vi rösta i ännu ett korrupt val?"

Efter ett otal audits och omräkningar i Georgia borde de som har förtroende för rösträkningshanteringen känna sig trygga och gärna rösta, medan de som tror på manipulerade maskiner och annat fusk å sin sida stärkts i sitt misstroende (frånvaron av bevis är ju ett bevis för att alla bevis dolts och förstörts).
Då den förstnämnda gruppen troligtvis är demokrater och den sistnämnda republikaner kommer det att hjälpa de demokratiska kandidaterna i valet den 5:e.
2020-12-31, 00:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Nej. Om du misstänker valfusk ska du göra en polisanmälan. Ingen av dina tusentals så kallade vittnen har gjort en. Inte en enda. Nada. Noll.

#onetermloser

Stämmer inte. Valfusk är något för DOJ o FBI. Punkt.
2020-12-31, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Lite märkligt att Sidney Powell föreslår att man i framtiden endast ska ha pappersvalsedlar och att väljaren ska signera sin ballot samt sätta dit sitt tumavtryck.

Rösthemlighet är tydligen inte så viktigt.
2020-12-31, 00:46
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Demokraterna leder båda racen i pollsen. Förtidsrösterna slår rekord och aldrig har så många demokrater varit med i senatsvalen. Ser bra ut för Warlock och Ossoff.

En mörk dag för världen om det skulle räcka ända fram.
2020-12-31, 00:54
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
En massa påståenden..

Den där jeppen som förhördes känns inte direkt tillförlitlig. Hans svar var generiska och amatörmässiga. Jag vill ha något konkret innan jag tror på honom.

Framför allt så är det trams. Dominions maskiner har möjlighet att vara uppkopplade, så klart. Vad Dominion sagt är att de inte bör vara uppkopplade under pågående val. Vilket valmyndigheter meddelat att de inte var.

Om de är uppkopplade och tillgängliga nu betyder inte att de var det under valet.

Efterhandskonstruktion, Dominion hävdade envist hela tiden att inga maskiner hade någon uppkoppling alls.
2020-12-31, 00:57
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Efterhandskonstruktion, Dominion hävdade envist hela tiden att inga maskiner hade någon uppkoppling alls.

Kan du redogöra lite för hur deras maskiner fungerar? Vilka maskiner finns, vad gör de och hur snackar de med varandra?

När du redogjort för detta kan du ju läsa ditt citerade inlägg igen. Eller, än bättre, radera det.
2020-12-31, 01:06
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Kan du redogöra lite för hur deras maskiner fungerar? Vilka maskiner finns, vad gör de och hur snackar de med varandra?

När du redogjort för detta kan du ju läsa ditt citerade inlägg igen. Eller, än bättre, radera det.

Nej, du får ta och göra din research själv.
Jag konstaterar bara att allt är inte sant bara för att du tror att en sak är på ett visst sätt.
Och ja, du borde gå igenom en hel del av dina inlägg och be om radering för du har skrivit mycket skit.
2020-12-31, 01:09
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Nej, du får ta och göra din research själv.
Jag konstaterar bara att allt är inte sant bara för att du tror att en sak är på ett visst sätt.
Och ja, du borde gå igenom en hel del av dina inlägg och be om radering för du har skrivit mycket skit.

Till skillnad från dig så har jag redan gjort min research. Inte bara det, jag förstår dessutom det jag informerat mig om eftersom det råkar vara min profession. Trist för din del antar jag.

Varsågod.

https://www.sos.state.co.us/pubs/elections/VotingSystems/systemsDocumentation/Dominion/2.02-DemocracySuite-SystemConfigurationOverview-4-19_redacted.pdf
2020-12-31, 01:10
Medlem
Skriver inte så mycket i tråden, men följer den. Vill tacka Nixter m fl som har grymma inlägg.

Att det varirt valfusk är så jävla klart, vad hände i swing- states när de helt plötsligt slutade att räkna?

Grymt besviken på republikanerna som inte stött Trump. Är USA lika korrumperat som Sverige? Var är stoltheten? Tror mer om USA, "Land of the free". Nu är det upp till bevis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in