Citat:
Ursprungligen postat av
Snullerux
Oavsett vem det är som vinner, så kommer det att sluta med våld. Den enda självklara lösningen är omval.
Vinner Trump så blir det på sin höjd stök, för då kommer militären sättas in.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hbdunkar
Är det någon som vet vad som händer om det kom fram bevis på valfusk eller utlänsk påverkan efter Joe Biden svärs in?
Vad skulle man gjort med Trump om det visade sig att Ryssland fuskat till honom valet och att han var en förrädare?
Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
BREAKING NEWS:
IT-bedrägeriexperten Russell Ramsland som ledde "forensic audit" på Dominionmaksinerna i Georgia, BEKRÄFTAR nu att maskinerna används för att skicka data till Kina!!!
Han har tidigare genomfört en på maskinerna i Antrim County Michigan, och hittat ogentlgiheter även där och sagt att valresultaten är en "omöjlighet".
https://twitter.com/Rob_Noorollah/status/1343264969563860993
Intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
De kommer bekräftas att valet inte gick till som önskat i de enskilda staterna, men man kommer skylla på de extraordinära omständigheterna. Det vill säga man ger efter i någon slags kompromiss, men hävdar sedan att det ändå inte har påverkat valresultatet. De kan inte lägga locket på för evigt, de fattar de själva. Men glöm att Biden skulle avsättas efter att han tillträtt, det kommer inte att hända. Det kommer säkert att utredas, men med tanke på hur korrupt hela systemet är blir det bara spel för galleriet. De kan tysta ned och vrida allt som läggs fram till osanning, det går inte att rå på i dagsläget.
Om inte Trump tar detta nu är spelet över för lång tid framöver. Då återstår bara någon form av revolution för amerikanarna. Läser man på nätet verkar många redan göra sig redo för det, om utifall att...
Än så länge tror jag att Trump är på riktigt och att han kommer ta hem det här. Jag kan inte föreställa mig att Trump inte skulle vara väl förberedd för denn asituation. Drygt en vecka kvar till den 6:e.