Citat:
Ursprungligen postat av
Beumont
Hans glansdagar tog väl slut då det för ett par år sedan uppdagades att han stal på arbetsplatserna han var och utförde entrepenad på. Firman hans konkade väl för en tid sen och som jag förstår hankar han väl sig fram på lite småsysslor hit å dit.. gissningsvis svart oxå.
Nä nån storfräsare idag är han knappast. Han sjabblade bort allt pga sina långa fingrar.
Jag är inte direkt den som bryr mig nämnvärt om någon stjäl från företag jämfört mot privatpersoner, uppenbarligen verkar han ju fått sitt straff genom att inte längre vara kvar etcetera. Därav kändes det mer som bara skitsnack om det nu inte finns stora domar att visa mot detta.
Däremot gillar jag inte folk som visar upp en falsk fasad och som sedan nu då visar sig stjäla betydelselöst, ja M G*rahn, jag väntar med spänning på den där domen och hoppas att hennes instagram ändras till att bli mer mänsklig efter detta istället för att fortsätta försöka vara väldens perfektaste människa.
Sedan tycker jag såklart inte att pedofiler i schtaaan ska glömmas bort och därav skiter jag högaktningsfullt i att blurra deras namn, framförallt rövtratten Per Normark. Den där jävla fetbollen Sasse förtjänar ju också en plats i helvetet.
God jul på er alla glada

hahahaha